wtorek, 19 kwietnia 2016

-49% na kolorówkę w Rossmannie

Cześć!!
Ostatnio otrzymałam parę pytań (także w realnym życiu od znajomych) odnośnie tegorocznej wielkiej promocji, którą organizuje Rossmann i szczerze nie wiedziałam jak się odnieść do całej sprawy, ponieważ jakoś nie szukałam ani nie widziałam informacji na ten temat. Odnalazłam je bardzo szybko (dla chcącego nic trudnego), więc z chęcią się nimi z wami podzielę ;).

Tym razem obniżka podzielona została na dwa okresy:

20.04.2016 do 25.04.2016
podkłady, pudry, bronzery, korektory do twarzy

26.04.2016 do 02.05.2016
tusze do rzęs, cienie do powiek, kredki do oczu, eyelinery

Ja się na nic nie skuszę, ale dla was może to być niezła okazja do złapania czegoś na co od dawna miałyście ochotę :). 

Przy okazji możecie zerknąć na aktualną gazetkę Rossmanna:

https://rossmann.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-rossmann-09-04-2016,19692/1/

Miłego dnia, 
Yuki

4 komentarze: