środa, 6 stycznia 2016

Zakupy, dużo nowości :D

Cześć!
Nadszedł czas na dość obszerny post zakupowy, który planowałam opublikować już od dawna. Uprzedzam, że zdjęć, a zarazem produktów będzie sporo, ale wszystko zbierało mi się aż od września. Na dniach dodam również osobną notkę, w której pokażę wam zawartość zamówień, które złożyłam przez ten okres na Azjatyckim Zakątku. Tam zobaczycie totalny miszmasz azjatyckich kosmetyków i gadżetów. Myślę zatem, że będzie interesująco ;).

Zacznę może od produktów, które otrzymałam w ramach współprac. 

Dwie, wspaniale wyglądające esencje do kąpieli od Kneipp - Totalny Relaks i Głęboki Odpoczynek.


Revitalash uraczył mnie swoim słynnym serum do rzęs Advanced :). Testy już rozpoczęte.

Ogromna paka z kosmetykami Prestige

Powyżej zaś nie mniejsza zawartość przesyłki od Smart Girls Get More.

Teraz pokażę wam, co sobie sprawiłam sama :D.

John Frieda Luxurious Volume mgiełka zwiększająca objętość włosów 23,39zł/125ml 
Maybelline Color Sensational The Creamy Mattes 940 Rose Rush 22,99zł
Isana żel do mycia ciała o zapachu owocowym 2,99zł (nie muszę chyba wspominać o tym cudnym opakowaniu?)

 
Benefit Puff Off 139zł/10ml
Too Faced Melted Lipstick Peony 89zł
BeautyBlender Bling Ring z podstawką 79zł

Golden Rose Velvet Matte Lipstick nr 7 11,90zl
Golden Rose Matte Crayon Lipstick nr 12 11,90zł
Palmer's Coconut Oil Formula krem do rąk 8,99zł/60g
P2 Sand Style Polish 110 Classy 13,99zł
P2 Full Color Lipstick 130 Pray For Peace 19,99zł
P2 Smokey Eye Q Pen 090 Glow Up! 15,99zł
P2 Long Lasting Matte Maxi Lipstick 040 Forever Rosewood 20,99zł
P2 Perfect Look Kajal 220 Stone 12,99zł

Ecocera puder ryżowy Fixer 14,39zł/15g
Essie On a Silver Platter, Lots Of Lux 19,19zł
Maybelline Color Show Crystallize 233 Silver Touch, 232 Rose Chic 6,23zł
Rimmel Swettie Heart 002 Chase Me, 001 Cheeky Girl, 003 Cheeky Chap 6,23zł
L'oreal Brow Artist Plumper Medium/Dark 19,19zł
L'oreal Color Riche Eye Color Pencil 06 Delicate Beige 9,59zł
L'oreal Collection Star B302 Barely Greige 15,83zł (niestety odcień totalnie mi nie pasował, więc oddałam ją mamie)
Maybelline Brow Drama Transparent 15,83zł

 
W7 Banana Dreams Loose Powder 15,20zł/20g
Sleek Candy Tint Balm Marshmallow 29,90zł
Hakuro H80 17,55zł
Ecotools Four-Piece Beautiful Complexion Set 98,99zł (pędzle wyglądają po prostu prześlicznie ♥)

 
Yankee Candle Pain Au Raisin, Kilimanjaro Stars, Berry Trifle, Gingerbread Maple, Egyptian Musk 7zł/szt.

Najnowsza maska Biovax z bambusem i olejem awokado 18,99zł/250ml

 Clarifying Lotion 3 Jumbo 125zł/487ml

  
MAC Pro Longwear Concealer NW15 82zł/9ml
Dior Addict Lip Maximizer 001 Collagen Activ 165zł/6ml
NYX Round Lipstick Summer Love 25,90zł

Dove Mandarynka & Gardenia Tahitańska około 15zł/500ml
NUXE Reve de Miel Lip Balm 45zł/15ml

Barbara Hofmann dwa pędzelki do cieni 12,90zł/szt.
MAC Snob, Angel - za każdą zapłaciłam 60,20 zł z rabatem
Physicians Formula 100% Natural Origin Jumbo Lash Mascara 55zł/7,5g

Większość z powyższych produktów kupiłam na promocjach lub skorzystałam z rabatów, zatem ich obecne ceny mogą się różnić od tych, które podałam. Wiele z nich również już dość dobrze poznałam, więc mam nadzieję, że oczekujecie recenzji, bo odkryłam kilka perełek, które warto przetestować. Pragnę też powiadomić, że do Polski wkroczyły kolejne godne uwagi zagraniczne marki, takie jak Origins (Sephora), P2 (Hebe), Wet'n'Wild (Natura) czy Physicians Formula (Douglas). Także ruszajcie do drogerii (lub na strony internetowe) i buszujcie :). Dajcie znać, co was najbardziej zaciekawiło z moich zdobyczy.

Miłego dnia, 
Yuki ♥

25 komentarzy:

  1. Faktycznie sporo Ci się tego nazbierało ;) Miłego testowania .

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę mój ukochany balsam do ust z Nuxe i wosk Kilimanjaro Stars (uwielbiam, ostatnio zdecydowałam się nawet na dużą świecę). Jestem bardzo ciekawa tych nowości Biovax, muszę je sobie sprawić, jak trochę uszczuplę swoje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie Kilimanjaro Stars pachnie cudnie! Ja jeszcze przez jakiś czas nie tknę tej maski, też mam spore zapasy, a nie chcę otwierać wszystkiego naraz :P.

      Usuń
  3. Ale tego dużooooooo!:) Najbardziej zazdroszczę paczuszki od Prestige i Smart Girls Get More :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałości, sama nie wiem co najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile słodyczy ♥♥♥♥♥
    Kiedy Ty zdołasz tego wszystkiego użyć kobieto? :D Propsy :D
    A puder ryżowy i te piękne pędzle... </3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj tam, może kiedyś zużyję xD. Puder polecam gorąco, jest fenomenalny, a kosztuje jakieś 15zł.

      Usuń
  6. Słyszałam, że puder ryżowy jest świetną alternatywą dla zwykłych pudrów. Tylko za bardzo nie łapie w jaki sposób. Mogę liczyć na jakąś recenzję, albo choć krótki opis?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder ryżowy jest bardziej naturalny i przyjazny dla cery, posiada króciutki skład (ten z Ecocera zawiera jedynie 5 pozycji). Jest idealny dla osób z cerą tłustą i trądzikową, ponieważ skutecznie pochłania sebum oraz ładnie (nie płasko) matuje, przy tym nie zapycha.

      Usuń
  7. No no no, trochę tego masz. Kilka produktów bardzo mnie zainteresowało, np. ten balsam z Nuxe czy zestaw pędzli.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam Nuxe testuję dopiero od jakiegoś tygodnia, ale jak na razie sprawdza się bardzo dobrze :). Wyczuwam miłość, ale nie chcę zapeszać.

      Usuń
  8. ciekawa jestem jak się sprawdzi szminka Melted :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już dwie, ale jak na razie żywię do nich mieszane uczucia.

      Usuń
  9. Oj widzę wiele interesujących kosmetyków, na któe od dawna mam chęć :D Ostatnio kupiłam sobie ten żel Isany, pachnie cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel faktycznie im się udał! :)

      Usuń
  10. Moja ukochana maska Biovax ♥ Ten jej piękny zapach, mmm.

    OdpowiedzUsuń