niedziela, 24 stycznia 2016

♥ Efekt syrenki ♥

Cześć!
Jakiś czas temu zamówiłam sobie dwa pyłki, dzięki którym można stworzyć na paznokciach popularny efekt syrenki. Zakochałam się w nim od razu! Syrenka prezentuje się naprawdę fantastycznie i jeśli lubicie błyskotki, to będzie to patent idealny dla was. Jest banalnie prosty do wykonania, a naprawdę niesamowicie interesujący, po prostu przepiękny. Warto jednak zaznaczyć, że pyłek pyłkowi nierówny i można dostać przeróżne ich warianty. Moje akurat są zupełnie inne, ale obydwa mi się podobają, choć jeden jednak nieco bardziej ;). Oto, jak prezentują się na paznokciach. 

 
Pierwsza opcja to pyłek z kosmetykizameryki.pl KLIK. Kosztował 2,99zł za 2 gramy produktu. I właśnie ten nieco mocniej przypadł mi do gustu. Nie wiem czy to kwestia lakieru bazowego (L'oreal 885 aux chandelles), czy samego pyłku, ale jest on po prostu przecudny! Jak można zauważyć mieni się na niebiesko i zielono. Dla ciekawskich, top na najmniejszym paznokciu to L'oreal 938 underwater kiss.

 

Drugi pyłek pochodzi z mintishop.pl KLIK. Tym razem za 3 gramy zapłaciłam 4,99zł. Ten delikwent mieni się na różowo, złoto/pomarańczowo i nieco zielono, moim zdaniem efekt jest subtelniejszy. Mnie aż tak bardzo nie urzekł, ale mając to mani otrzymałam parę komplementów od przypadkowych osób :). Jako bazę użyłam Essie Fiji.

Jeszcze na koniec napiszę pokrótce jak wykonać syrekę. Otóż najpierw trzeba pomalować paznokcie wybranym lakierem i odczekać chwilkę, żeby nieco podsechł. Następnie zanurzam opuszek palca w pyłku i delikatnie wklepuję go w lakier. Ewentualne pozostałości zmiatam pędzelkiem i finalnie pokrywam wszystko top coatem. Prawda, że banalne? ;)

Co myślicie o syrence? Podoba się wam? Dajcie znać czy wykonywałyście sobie taki manicure! 
  
Miłego dnia, 
Yuki

14 komentarzy:

  1. pyłek wygląda bosko :) ja mam lakier z Manhattanu,który go imituje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takich sporo, ale jednak pyłek jest bardziej uniwersalny. Każdy lakier można nim urozmaicić :D.

      Usuń
  2. Nie mogłam doczekać się twojej opinii na temat syrenki na normalnych lakierach. Podobnie jak tobie o wiele bardziej podoba mi się pierwszy pyłem przypomina trochę kameleona z inglota albo catrice gdy się mieni.Już wiem co zamówię przy następnych internetowych zakupach. A tak wgl. pewnie słyszałaś o lip lava z Makeup revolution. To taki jakby zamiennik too faced melty ,miałaś z nimi do czynienia mam na myśli te zamienniki? Zastanawiam się nad kupnem jej i pomadki MAC Heroine jej kolor jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać, syrenka nie tylko na hybrydach wygląda pięknie :D. Wypróbuj te pyłki koniecznie, efekt jest niesamowity! Słyszałam o tym produkcie, ale nie poczułam się na tyle skuszona, aby kupić jakiś kolor. Mam inne pomadki na oku ;). Zawsze możesz sobie ją zafundować, nie są drogie. A szminki MAC polecam. Co prawda akurat tego odcienia nie posiadam, ale 3 inne owszem (każdy o innym wykończeniu) i jestem oczarowana.

      Usuń
  3. Wow, a ja się zastanawiałam, jak to się robi :3
    Iris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istny banał! I naprawdę jest niesamowicie mało czasochłonne.

      Usuń
  4. Jezu, to jest naprawdę piękne! Już nie mogę się doczekać, aż odhoduję paznokcie i będę mogła je malować takimi cudeńkami ;w;
    (Pochwalę się, od 5 dni nie obgryzam, wiem, to obrzydliwe i głupie, jestem z siebie dumna i oby to trwało jak najdłużej ;w;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zachwycam :D. Hoduj i się nie poddawaj. Ja też obgryzałam, więc wiem jakie trudne jest pozbycie się tego nawyku. Trzymam kciuki!

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że za tym 1001 razem się w końcu uda :D

      PS.
      Zapraszam na nową grupę o Azjatyckich Blogach, gdzie można się reklamować, informować o nowych postach, zadawać pytania, radzić innym i prosić o rady dotyczące blogowania :) https://web.facebook.com/groups/1740553596164412/?fref=ts
      Możesz zaprosić znajomych, jeżeli chcesz, będzie mi bardzo miło! :)

      Usuń
    3. Uda, uda! :D Trzeba mieć silną wolę.
      A chętnie zajrzę, dzięki!

      Usuń
  5. Bardzo fajnie wyszło! Muszę zobaczyć, czy da się tak zrobić z mineralnymi proszkami! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to były pierwsze próby, kolejne będą pewnie jeszcze ładniejsze :D. Koniecznie! Z pewnością również wyglądałoby to interesująco :).

      Usuń