poniedziałek, 14 września 2015

Too Faced w Polsce!

Cześć! 
Przychodzę do was ze wspaniałą wiadomością, mianowicie od niedawna w polskiej Sephorze możemy kupić produkty Too Faced! Najpierw była dostępna tylko ich słynna, czekoladowa paleta, jednak ostatnio asortyment znacznie się rozszerzył. Nie wiem jak wy, ale ja jestem tym ogromnie uradowana, bo wiele ich kosmetyków mnie intrygowało. Tak się złożyło, że akurat dostałam rabat -20%, więc z wielką przyjemnością postanowiłam go wykorzystać. Oto moje zakupy:


Too Faced Chocolate bar 179zł
Paleta marzyła mi się od dawna i absolutnie nie żałuję, że ją kupiłam, bo na żywo wygląda milion razy ładniej niż na zdjęciach czy w filmikach. Jak tylko ją otworzyłam to moje nozdrza zaatakował słodki zapach mlecznej czekolady ♥. W dodatku ma solidne, śliczne opakowanie z lusterkiem. Coś niesamowitego, już ją kocham :P.

Too Faced Melted Liquified Long Wear Lipstick, Marshmallow 89zł / 12ml
Jakże mogłabym nie wziąć czegoś do ust. Słyszałam wiele dobrego o tych pomadkach, więc musiałam, po prostu musiałam. Oczywiście mój odcień to jaśniutki róż. Jeszcze nie wylądowała na moich ustach.

Too Faced Better than sex mascara 95zł / 8ml
Podobno tusz również jest zacny, więc nie mogłam go sobie odmówić. Śliczne opakowanie i ciekawa szczoteczka. Mam nadzieję, że jego odważna nazwa okaże się adekwatna do jakości produktu ;).

Benefit Lash Mini Maskara 55zł / 4g
Przy okazji kupiłam też miniaturę nowego tuszu Benefit, bo czemu nie :P. Czy któraś z was go używała i może się ze mną podzielić swoimi wrażeniami?


Spójrzcie same na to cudo:

Koniecznie napiszcie jeśli używałyście któregoś z powyższych kosmetyków i czy planujecie zakupić coś z Too Faced :).

Miłego dnia, 
Yuki

28 komentarzy:

  1. Jaki śliczny zestawik <3 I jaki drogi :o xD Paletka wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Too Faced nie należy do tanich marek, ale nie ma też tragedii. Szczególnie, że produkty są wysokiej jakości, a i ich śliczne opakowania w pełni zaspokajają moje wymogi estetyczne ;). Paleta nie tylko wygląda cudnie, ale i pachnie smakowicie ♥.

      Usuń
  2. Aaaa, ceny bolą!
    Ale ta paletka jest piękna, już mam w głowie pełno pomysłów na makijaż (´∀`)♡
    Iris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny nie są już takie straszne jak ma się rabat ;D. Ja jeszcze nawet nie dotykałam tych cieni, cały czas się tylko na nie gapię xD.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Myślałam, że każdy ją zna, a jednak!

      Usuń
  4. Paletę cieni bym sobie kupiła, ale szkoda mi na nią kasy. Mam cienie Glazel Visage i jestem z nich mega zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że paletę opłaca się kupić. Nie jest taka droga, ale oczywiście warto czekać na obniżki czy rabaty - jak ja. Nie miałam styczności z cieniami Glazel, ale słyszałam, że są dobre :).

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja jestem podekscytowana jak mało kiedy :D.

      Usuń
  6. Ja planuję zakupić tę paletę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się! Mam nadzieję, że będziesz z niej tak zadowolona jak ja :).

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jest fantastyczna! Koniecznie musisz ją w końcu kupić :D.

      Usuń
  8. Wspaniałości :) chętnie zobaczyłabym je w akcji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żal mi tego wszystkiego dotykać, ale jutro z pewnością szminka i cienie pójdą w ruch! :D

      Usuń
  9. Również nie znam marki. Jednak podejrzewam, że się na nią nie skuszę, bo mam już swoje ulubione kosmetyki do makijażu w troszkę niższych cenach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oglądam zagraniczne Yutuberki, pewnie dlatego znam tyle marek. Cieszę się, że masz swoich faworytów, osobiście bardzo lubię testować nowości, chociaż również mam kilka swoich perełek, do których ciągle wracam.

      Usuń
  10. Paleta czekoladowa <3 Marzy mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam jej wczoraj po raz pierwszy i się normalnie zakochałam jeszcze bardziej :D.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Po pierwszych testach mogę ci ją jedynie bardzo mocno polecić :D.

      Usuń
  12. ach teraz będzie istny szał! od 1 października będzie w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tą linię pamiętam z Anglii, bo miałam z tej firmy fajny błyszczyk, ale niestety nie są tanie, więc nie wiem czy jakoś bardzo dobrze się przyjmą w polsce.
    polecam fajny salon kosmetyczny warszawa: makijaż warszawa śródmieście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki Too Faced nie są tanie, to prawda, ale mimo to cieszę się, że do Polski w końcu docierają tego typu marki. Liczę na więcej ;).

      Usuń