wtorek, 8 września 2015

I ♥ Rossmann! - nowości

Cześć!
Przyszła dziś do mnie paczka od Rossmanna i jestem tak zachwycona (zresztą jak zwykle), że od razu chcę się z wami podzielić jej zawartością. Poza tym wczoraj wpadła do mnie moja mama i przywiozła mi kilka produktów z niemieckiego Rossmanna, więc pomyślałam, że pokażę wszystko w jednym poście. 

Zacznijmy od przesyłki, którą wręczył mi dziś, notabene mój ulubiony :D, kurier.

Gdy już udało mi się pozbyć taśmy zabezpieczającej i otworzyć kartonowe pudło, moim oczom ukazała się ta oto torba. Przyznacie, że to bardzo miły dodatek!

Pierwszą rzeczą, którą chwyciłam po zajrzeniu do torby była ta szczoteczka do twarzy Rival de Loop (nie znam Niemieckiego, ale słowo "gesichtsreinigungsbürste" rozłożyło mnie na łopatki, uwielbiam ten język :D). Jestem niesamowicie ciekawa jak się sprawdzi! Wygląda naprawdę obiecująco.

Na samym wstępie produkt dostaje plusa za ten piękny błękit ;).

Reszta smaczków: 

Alterra olej do włosów z pestek moreli BIO 
Uwielbiam tę firmę i niesamowicie cieszę się, że będę mogła wypróbować ten produkt. 

Wellness & Beauty balsam do rąk z ekstraktem z kwiatów róży
Bardzo podoba mi się opakowanie tego kosmetyku i również jestem ogromnie zadowolona, że znalazłam go w paczce, bo miałam na niego ochotę już od jakiegoś czasu.

Isana Young żel do mycia twarzy i demakijażu oczu
Dowiedziałam się, że seria ta ma stopniowo wypierać chyba wszystkim znany Synergen. Mam tylko nadzieję, że kosmetyki będą zadowalającej jakości.

Isana kremowy żel pod prysznic z miodem 
Szata graficzna opakowania tego produktu jest urocza, sam żel zaś pachnie ładnie, więc na pewno go zużyję.

Rival de Loop maseczka naprawcza
Nie stosowałam jeszcze żadnej maski z tej firmy, ale niestety opinie o nich są dość niepochlebne. Cóż, przetestuję je na sobie i na pewno dam wam znać jak się sprawdziły i czy w ogóle.

Dostałam też dodatek w postaci produktów dobranych specjalnie pode mnie. Cenię sobie, że Rossmann naprawdę interesuje się osobami, z którymi współpracuje, a m. in. tego typu gesty są na to dowodem.
 
W środku znalazłam ręcznie zapisaną karteczkę. Gdy ją ujrzałam zrobiło mi się bardzo miło!

Jako, że lubię dbać o dłonie i mam na ich punkcie lekkiego fioła :D, to specjalnie otrzymałam te oto trzy produkty: 
 

Isana zmywacz do paznokci w płatkach bez acetonu
For Your Beauty pilnik do paznokci
Alterra mydło w wersji Soft 

To by było na tyle jeśli chodzi o dzisiejszą niespodziankę. Serdecznie dziękuję za umilenie wtorku! Doprawdy paczka wprawiła mnie w wyborny nastrój i mam nadzieję, że długo ze mną zostanie :D. Mama zaś uraczyła mnie tym:
 

Rival de Loop maseczki do twarzy: Hydro, Olive, Revital Q10
Cóż za przypadek, że maski od mamy i Rossmanna się nie zdublowały :D. Po przeczytaniu kilku recenzji trochę się ich obawiam, ale może nie zrobią mojej twarzy nic złego, chociaż nigdy nic nie wiadomo. Używałyście którejś?
 
Swiss O-Par kokosowy szampon i (o ile się nie mylę) maska do włosów
Pierwszy raz widzę produkty tej marki na oczy, ale to, że są kokosowe już mnie zachęca do używania :P.
 
Bebe Soft Body Cream
Wczoraj się nasmarowałam tym kremem i muszę przyznać, że jest naprawdę dobry! Doskonale nawilżył moją skórę i sprawił, że stała się niewiarygodnie jedwabista. Ma predyspozycje do bycia ulubieńcem.


Alterra granat i aloes: szampon, odżywka i maska do włosów
Te produkty już miałam, ale chętnie uraczę nimi swoje włosy ponownie :).
 
Co zaciekawiło was najbardziej? Przyznam, że gdy ujrzałam szczoteczkę do twarzy to wydałam z siebie dość głośny wyraz zachwytu pomieszany z lekkim, pozytywnym niedowierzaniem :D. 

Miłego dnia, 
Yuki

34 komentarze:

  1. Jak udało Ci się podjąć współpracę z rossmanem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu zostałam przez nich dostrzeżona i sami do mnie napisali. Nie mam pojęcia czy działa to w drugą stronę.

      Usuń
  2. Ale Ci zazdroszczę tego Programu Nowości ;D Ja niestety późno się o tym dowiedziałam i już nikogo nie przyjmują. Ciekawi mnie straaaasznie ta szczotka do twarzy, wiesz w jakiej cenie będzie w Rossmanie i od kiedy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu z nimi współpracuję od dłuższego czasu. Choć słyszałam o tym programie, ale jakoś nie miałam czasu i motywacji, żeby się zapisać :P. Nie wiem kiedy szczoteczka wejdzie do naszych Rossmannów, ale z tego, co mi podano ma kosztować 39,99zł. Moim zdaniem cena zdecydowanie zachęca do zakupu.

      Usuń
    2. Szczoteczka jest już od dawna w sprzedaży:)

      Usuń
  3. Paczuszkę świetną dostałaś ;) miło, że tak o Was dbają i wysyłają też produkty pod Was dobrane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko świadczy o tym, że czytają moje posty :D. Mają za to u mnie ogromnego plusa!

      Usuń
  4. Też wczoraj dostałam paczkę od Rossmanna z podobną zawartością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym dostała wczoraj, ale od 9 do 22 nie było mnie w mieszkaniu i nie miał jej kto odebrać, więc ugadałam się z kurierem, że dostarczy ją dziś :D. Udanych testów!

      Usuń
  5. Gratulacje! Czekam na recenzję szczotki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne produkty! Aż sama mam ochotę zrobić mały wypad do najbliższego Rossmanna :) Zestaw z Alterry już miałam, i mije włosy bardzo się z nim polubiły ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmannie można się nieźle obkupić ^_^. Moje włosy również lubią tę serię!

      Usuń
  7. Jestem ciekawa tych kokosowych kosmetykow ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Testuj tą szczoteczkę i daj o niej znać! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ale super produkty, tez chcialabym je miec. Testuj szybciutko i daj nam znac co i jak.

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Kurczę, a ja myślałam, że nikt nie będzie znać tych produktów :D.

      Usuń
  11. Wow, zaciekawiła mnie ta szczoteczka do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzbudza największe zainteresowanie i wcale się temu nie dziwię ;).

      Usuń
  12. Super paczka, szczoteczka do twarzy wygląda obiecująco, jestem jej bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie mam Clarisonica, żeby porównać obie szczoteczki, ale jest dla mnie zdecydowanie za drogi:D.

      Usuń
  13. Super paczka :)

    http://askers-aaskers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. oczywiście szczoteczka mnie najbardziej ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowana perełka jeśli chodzi o tę paczkę.

      Usuń