środa, 13 maja 2015

Bania Agafii, niebieska oczyszczająca maseczka do twarzy :)

Cześć!
Nie wiem jak wy, ale ja wprost zachwycam się ostatnio panującą pogodą. Jest tak cudnie, że aż słów mi brak! Po napisaniu notki wybywam na spacer i wam również to polecam. Pochłaniajcie piękno przyrody ♥.
Zapraszam na mojego Instagrama (bardzo spodobał mi się ten portal) i Facebooka! Ikonki po lewej stronie przeniosą was bezpośrednio na wybraną stronę :).

Od producenta:
Maseczka na podstawie aktywnej niebieskiej glinki skutecznie oczyszcza skórę twarzy, zwęża pory, eliminuje błyszczenie i przywraca naturalną równowagę skóry. Odżywia, wygładza oraz przywraca skórze zdrowy i zadbany wygląd.

 

Z przyjemnością przedstawiam wam kolejny hit od Bani Agafii :D. Generalnie gorąco zachęcam do zwrócenia uwagi na ich maski, jak dotąd miałam 3 i każda mnie zachwyciła! Dla zainteresowanych, recenzje dwóch pozostałych: maseczka witaminowa, maseczka dziegciowa.
Przejdźmy jednak do kosmetyku o iście niebiańskim odcieniu i zapachu tak dziwnym oraz niespotykanym, że aż nie wiem jak go określić. Nie jest jednak nieprzyjemny (może nieco apteczny, ale tylko troszkę), więc wasze nosy mogą być spokojne, bez obaw. Działanie błękitnej mazi to wręcz bajka! Po zaledwie 15 minutach sprawia, że cera staje się wyraźnie jaśniejsza, fantastycznie ujednolicona, mięciutka, gładka, a nawet dobrze nawilżona! Wszelakie przebarwienia bledną jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Jakby tego było mało, pozostawia skórę ładnie zmatowioną i oczyszczoną. Nie doświadczyłam przez nią podrażnienia ani innych niepożądanych reakcji. Zdecydowanie 10/10, polecam! Tym bardziej, że 100ml naprawdę wydajnego produktu kosztuje niecałe 10zł.

  

Skład:
 

Dajcie znać czy używałyście tej maski i jak się u was sprawdziła ^_^.

PS
Zachęcam do przejrzenia następujących gazetek promocyjnych:    
Inspiracje tygodniowe w Biedronce, Smaki Francji  
Natura   
Majowy numer Skarbu  
Super-Pharm  
Lidl     
Douglas   
Hebe, majowy magazyn Hebe

Szykuję dla was konkurs z naprawdę zacnymi nagrodami! Szczegóły wkrótce :D.

Miłego dnia, 
Yuki

14 komentarzy:

  1. Do tej maseczki najbardziej przekonuje mnie zamykane opakowanie. Niektórzy producenci dają za dużo maseczki, której nie możesz zużyć za pierwszym razem, a zamknięcie jej tak, żeby nie zdemolowała Ci łazienki jest niemożliwe T^T.

    http://cute-world-by-iris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie opakowanie to kolejna zaleta masek BA! Świetne rozwiązanie ;3. Oby więcej firm takie wprowadziło, bo te "jednorazowe" saszetki i dla mnie są irytujące i niepraktyczne.

      Usuń
  2. Hej, którą z tych używanych przez Ciebie maseczek z Bania Agafii, oceniasz najlepiej pod względem potrzeb cery z trądzikiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w takim przypadku dziegciowa okaże się najlepszym wyborem. Niebieska również dobrze oczyszcza skórę oraz łagodzi stany zapalne, jednak moim zdaniem w nieco mniejszym stopniu.

      Usuń
  3. U mnie w kolejce czeka ta witaminowa, nie mogę się doczekać kiedy zaczną ją testować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że przypadnie ci do gustu ^_^.

      Usuń
  4. Jeszcze nie korzystałam z maseczek tej firmy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj zatem chociaż jednej, są genialne ;D.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Koniecznie, zdecydowanie polecam :).

      Usuń
  6. Ja dalej nie miałam nic z Agafii.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do skuszenia się na coś (polecam maski do twarzy) :D.

      Usuń
  7. Bardzo lubię tę maseczkę :) Nie dość że jest tania to jeszcze bardzo dobrze oczyszcza :)

    OdpowiedzUsuń