czwartek, 9 kwietnia 2015

Nowości - zakupy!

Cześć!!
Witajcie w ten przepiękny, słoneczny i ciepły dzień ♥. Mam ochotę na jakiś przyjemny post, więc postanowiłam, że pokażę wam w końcu, co kupiłam w ciągu ostatnich tygodni. W międzyczasie wpadły mi też dwie paczki, ale wszystkiego dowiecie cię poniżej :).

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★  

Przypominam, że niedawno założyłam fanpage bloga na Facebooku >KLIK<. Byłoby mi niezmiernie miło, gdybyście go polubiły ^_^. Prawie codziennie publikuję tam nowy post! Warto być na bieżąco.

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★  
 
Może zacznę od ogromnej paczki, którą otrzymałam od Rossmanna w poprzednim tygodniu. Po raz kolejny zostałam niesamowicie miło zaskoczona! 



Oto, co zostało wybrane specjalnie dla mnie:

Isana olejek do ciała
Alterra Hydro krem pod oczy winogrona bio i biała herbata
Alterra żel pod prysznic plumeria biała i czarny bez
Isana Power Volumen szampon i odżywka nadające objętości

Reszta nowości:

Isana krem do ciała z pantenolem i masłem shea
Isana żel pod prysznic z ekstraktem z owoców malin
Isana wiosenne mydło w płynie z ekstraktem z limonki 
Isana krem do rąk z pantenolem i masłem shea


Alouette prześliczne serwetki z tulipanami
Domol odświeżacz powietrza o zapachu białej róży i kwiatów malin (opakowanie uzupełniające)
Domol szare mydło w płynie

Drugą zaś paczuszkę dostałam od Sally Hansen w ramach akcji zorganizowanej na ich Facebooku. Swego czasu wypełniłam ankietę i ku mojemu naprawdę ogromnemu zaskoczeniu, udało mi się zakwalifikować do testów. W ślicznym pudełeczku znalazłam dwa cudowne lakiery i top coat z serii Miracle Gel :). Zaraz po publikacji postu, zabieram się za malowanie paznokci!


Brzoskwinka to nr 380 Malibu Peach, mięta zaś ma nr 240 B Girl.

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ 

Przejdźmy teraz do produktów, które kupiłam sama. Generalnie w okolicach Dnia Kobiet ogarnęło mnie jakieś szaleństwo i to właśnie wtedy przybyło mi sporo rzeczy :P.

Zarówno szampon Timotei Shine Recharge (6,85/400ml), jak i odżywkę Garnier Oleo Repair (8,45/200ml) kupiłam w Biedronce. Obydwa produkty bardzo polubiłam i serdecznie je wam polecam. Muszę przyznać, że odżywka niesamowicie wygładza włosy!

Mój ukochany hydrolat różany :). Zamówiłam go na naturalne-piekno.pl - za 250ml zapłaciłam 31,90zł. Pamiętam, że wtedy skorzystałam z darmowej dostawy.

Upolowałam dwie cudne szminki Essence z nowej kolekcji nude! Na ustach prezentują się zdecydowanie jaśniej niż na zdjęciu, szczególnie nr 04 It's nude time! (po lewej). Pięknota po prawej to 01 Wearing only a smile. Obydwie w cenie 9,99zł/szt..

Tego produktu chyba nikomu nie muszę przedstawiać ;). W końcu skusiłam się na sławny olejek Nuxe Huile Prodigieuse, bez drobinek. Dorwałam go w Super Pharm za 29,99zł/50ml. Wygląda obłędnie, buteleczka jest przepiękna! Mam ogromne oczekiwania w stosunku do tego kosmetyku, ale jeszcze go nawet nie otworzyłam.


Original Source Wild Berries 7,49zł/250ml 
Batiste Floral Essences 14,99zł/200ml
Isana pianka do golenia zielone jabłko 3,49zł/150ml
Palmer's Puryfying Mask 25,19zł/120g 
Catrice Beautifying Lip Smoother 030 Cake Pop 14,99zł/9ml 

Zamówienie z kosmetykizameryki.pl:

Manhattan Lotus Effect The Ballad of Blue 3,99zł (pokazywałam go TUTAJ)
Manhattan Style Proofed 07S 4,99zł (pokazywałam go TUTAJ)
Maybelline Color Tattoo Gel-Cream 30 Icy Mint 9,99zł
Maybelline Color Tattoo Gel-Cream 65 Gold Rush 9,99zł
Body Shop Hemp Hand Protector krem do rąk 11,99zł/30ml
Loreal Volume Million Lashes So Couture 29,99zł

Zamówienie z ezebra.pl:

L'oreal Hydra Fresh Mask in Lotion 16,96zł/175ml
Garnier Pure Active Fruit Energy pianka oczyszczająca 13,39zł/150ml
Rimmel Stay Matte 001 Transparent 16,81zł/14g
Manhattan Lotus Effect Sparkly Nude 3,69zł (pokazywałam go TUTAJ)
Rimmel Colour Rush 110 Make Me Blush 9,49zł
L'oreal Color Riche Moisture Matte Sakura Petal 16,74zł 

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ 

Część produktów już używam, kilku jeszcze nie tknęłam. Z pewnością będę was informować o moich odczuciach do nich :). Mam już nawet paru ulubieńców. Dajcie znać, co was najbardziej zainteresowało :). I pamiętajcie o Facebooku >KLIK<!

PS
Zachęcam do zapoznania się z kwietniowym numerem "Skarbu" oraz z gazetą Douglasa >KLIK<.
Biedronkowe tygodniowe inspiracje >KLIK<. Dostępna jest również gazetka "Wiesz, co jesz!", w której znajdziecie całe mnóstwo naprawdę ciekawych produktów! 
Zaś TUTAJ zapoznacie się z aktualną oferta Lidla :). 

Miłego dnia, 
Yuki

48 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To wszystko przez Dzień Kobiet! :D

      Usuń
  2. super ta paczuszka od Rossmanna - zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze się starają i dosłownie wprawiają mnie w osłupienie zawartościami paczek!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że zwykle w moich postach zakupowych było tego więcej... Może w końcu zaczęłam się ograniczać, byłoby wspaniale :P.

      Usuń
  4. Widzę moje dwa hity wszechczasów: maseczka z Palmersa i krem do rąk TBS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska jest genialna! To moje drugie opakowanie. Krem polubiłam, ale troszkę nieładnie pachnie :D.

      Usuń
  5. Paczucha od Rossmanna świetna i widzę wiele nowości :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zachęcam do zakupu żelu malinowego z Isany! Pachnie cudownie ♥.

      Usuń
  6. Odżywkę Oleo Repair uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulala sporo tego ;) Uwielbiam lakiery Manhattan ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się z nimi polubiłam! Mają bardzo ciekawe odcienie i wykończenia :).

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. A i owszem. Jestem zadowolona z prawie każdej rzeczy :D.

      Usuń
  9. Ajaj ile dobroooci *.* lakiery, szminki, szampony z Isany i całe zamowienie z ezebry najbardziej przykuły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ezebry zamówiłam sporo produktów niedostępnych u nas, sama jestem ich przeogromnie ciekawa! Widziałam już, że na zagranicznym YT dziewczyny pokazują te matowe szminki z L'oreala. Ja swoją miałam raz na ustach, ale bardzo podobało mi się jak się prezentuje :).

      Usuń
  10. Ojojoj, dużo tego! :D Sporo fajnych rzeczy. Kilka sama bym chciała. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że cię zainteresowałam! Na pewno jeszcze przewiną się na blogu :).

      Usuń
  11. Rossmann sie popisał ;) Świetne zakupy!
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczki od nich zawsze poprawiają mi nastrój! Widać, że się starają i zależy im na blogerach :). Doceniam to.
      Pozdrawiam, miłego dnia! ♥

      Usuń
  12. Ale genialna paczka od Rossmanna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kolory tych lakierów SH :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hoho ile nowości! Paczka z Rossmanna bardzo fajna :) postarali się.
    Z SH mam te same kolorki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory tych lakierów są nieziemskie ^_^. Właśnie mam je na paznokciach i się nie mogę na nie napatrzeć!

      Usuń
  15. Zazdroszczę tej paki z Rossmanna:)
    I chętnie bym zobaczyła pomadki Essence na ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem postaram się jak najszybciej opublikować post, w którym zaprezentuję owe szminki :).

      Usuń
  16. Wow ile wspaniałości :) ja czuje, ze mnie jutro na targach poniesie :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, targi nie zdarzają się codziennie!

      Usuń
  17. żałuje, że w sumie nie kupiłam tego olejku nuxe! no ale cóż mówi sie trudno : p za to w zapachach sobie odbiłam hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie jeszcze mnóstwo promocji na niego. Hahaha, domyślam się :D.

      Usuń
  18. Super nowości :) Mam jedną z tych szminek essence i niestety bardzo słaba trwałość. Na maseczkę palmers poluję już od dłuższego czasu ale troszkę jest droga. Mnie nuxe rozczarował, spodziewałam się efektu wow na skórze twarzy a nie zauważyłam nawet nawilżenia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwałość niestety słaba, ale ja kupiłam je po prostu dlatego, że lubię takie jasne kolory :). Tym razem udało mi się kupić maskę Palmer's na korzystnej promocji, ale myślę, że warto się na nią skusić nawet za regularną cenę. Jest bardzo wydajna i naprawdę rewelacyjna! Mam wysokie oczekiwania co do tego olejku, więc mam nadzieję, że mnie nie rozczaruje.

      Usuń
  19. Poszalałaś troszkę, ale co tam - żyje się raz :D

    OdpowiedzUsuń