poniedziałek, 2 marca 2015

Internetowy sklep Rossmann - zakupy online dostępne w całej Polsce!

Hej hej!
Dziś będzie krótko, bo niestety muszę wracać do nauki filozofii. Chciałabym was jednak poinformować o pewnym naprawdę fajnym projekcie dobrze znanego nam Rossmanna, który niedawno wszedł w życie. Moim zdaniem pomysł jest świetny. Mam nadzieję, że spodoba się i wam :). 

O co chodzi?
 

Rossmann jest jeszcze bliżej swoich klientów. Teraz w całej Polsce można robić zakupy w drogeriach sieci bez wychodzenia z domu!


Od 11 lutego br. wszyscy klienci mają dostęp do Internetowej Drogerii Rossmann. Logując się na stronie www.sklep.rossnet.pl lub klikając ikonę Drogerii widoczną na stronie www.rossnet.pl, mieszkańcy całego kraju mogą kupować swoje ulubione produkty z dowolnego miejsca i o dowolnej porze. 


Na półkach Internetowej Drogerii Rossmann można znaleźć 8,5 tysiąca produktów.  E-sklep dostępny jest w dwóch wersjach graficznych. Pierwsza to wersja klasyczna, w której wyświetlają się poszczególne produkty. Druga to tzw. mapa sklepu w formie 3D, która odzwierciedla sklepowe półki Rossmanna z podziałem na poszczególne kategorie produktowe, pozwalając klientowi na wirtualne spacerowanie po drogerii.


Co o tym sądzicie? Skorzystacie?

PS
W Biedronce -15% na herbaty - zawsze coś, a wielbiciele tego napoju pewnie się ucieszą ;). Więcej promocji TUTAJ. Zaś miłośników gotowania zachęcam do przejrzenia gazetki "Dla każdego szefa kuchni"
W Lidlu wystartował tydzień Deluxe, ale także w ofercie znajdziecie masła i peelingi do ciała oraz maseczki Perfecty. KLIK

Miłego dnia, 
Yuki

12 komentarzy:

  1. Od dawna oglądam ich sklep 'wirtualnie' i pewnie kiedyś się skuszę na takie zamówienie o ile będą dawać produkty z magazynów a nie sklepów (cholerni klienci otwierający produkty...)
    Po za tym jestem obrażona na najbliższego Rossmana odkąd 'miła' Pani w kasie chciała mi ukraść 20 :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak - przemacane produkty to zgroza... Dlatego myślę, że sklep online to fajna sprawa. Będzie pewność, że kosmetyki przyjdą do nas nowiutkie i świeże.
      O rany, co za zachłanność :P. Mi się jeszcze taka akcja nie przytrafiła, na szczęście.

      Usuń
  2. Nawet o tym nie wiedziałam :) dobra sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz :D. Również uważam, że pomysł jest bardzo trafiony.

      Usuń
  3. Już buszowałam i bardzo podoba mi się ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mnie ucieszyła ta informacja, choć w do Rossmanna mam blisko i lubię sobie tam "pobuszować stacjonarnie" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nawet kilka Rossmannów dosłownie pod nosem :D. Tak czy siak, pomysł fajny!

      Usuń
  5. Robienie zakupów przez internet to świetna sprawa :) Szczególnie dlatego, że zawsze można porównać ceny nie ruszając się z miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, dlatego tak je lubię :D

      Usuń