czwartek, 12 lutego 2015

Żel z aloesu, ekologiczny

Od producenta: 
Aloe Vera Gel z ekologicznej uprawy z certyfikatem ECOCERT faktycznie ma postać płynną, nieżelową. Jest to dokładnie przefiltrowany miąższ z wnętrza grubego liścia, spod warstwy zielonej skóry.

Zawiera ponad 200 składników w tym większość są to substancje biologicznie czynne. Mnogość substancji oraz potwierdzone synergiczne działanie stanowią o jego wyjątkowości i skuteczności. Dzięki obecności lignin składniki zawarte w żelu wnikają do dalszych warstw naskórka (czterokrotnie szybciej od wody) czyniąc go niezwykle skutecznym.

Ponadto w żelu aloesowym wykryto kilkanaście mikroelementów w tym tak cenny w kosmetyce cynk (Zn) wykorzystywany m.in. w pielęgnacji skóry z wypryskami, łojotokowej oraz mleczan magnezu hamujący proces wytwarzania histaminy w skórze (substancji odpowiedzialnej m.in. za reakcje alergiczne skóry).

Właściwości kosmetyczne:
* silnie nawilża skórę     
* chroni i odbudowuje naskórek, również jego głębsze warstwy     
* odbudowuje naturalny czynnik nawilżający (NMF) oraz płaszcz lipidowy skóry     
* działa bakteriobójczo i przeciwzapalnie    
* likwiduje podrażnienia (skóra wysuszona i podrażniona detergentami, parzona słońcem, zniszczona środkami chemicznymi)  
* łagodzi reakcje alergiczne     
* pobudza produkcję kolagenu     
* lekko złuszcza na naskórek (stężenie >25% w produkcie)     
* likwiduje przykry zapach potu


Owy "żel" faktycznie ma postać całkowicie płynną niczym zwykła woda, jest bezwonny. Osobiście stosowałam go przede wszystkim jako dodatek do maseczek z glinek lub alg, a sprawdzał się w tym celu wyśmienicie. Jest to produkt świetnie nawilżający oraz kojący podrażnioną skórę. Przynosi niemalże natychmiastową ulgę i uczucie komfortu. Bardzo mi pomógł, gdy jakiś czas temu niechcący oparzyłam się czajnikiem w dłoń. Smarowałam piekące miejsce co kilka godzin i już na drugi dzień skóra prezentowała się o niebo lepiej oraz co najważniejsze, mniej bolała. 
Moim zdaniem, warto mieć w swoich zapasach buteleczkę tego specyfiku, tak na wszelki wypadek. Żel z aloesu jest niezwykle uniwersalny - można go aplikować na skórę całego ciała, ale też nadaje się do włosów. Z powodzeniem można go dodać praktycznie do wszystkiego: szamponów, toników, masek, kremów itd. 
Żel aloesowy kupicie między innymi na ecospa.pl TUTAJ. Ceny zaczynają się od 8,90zł za 30ml.

Znacie, lubicie, używacie? :)

PS
Dostępna jest już najnowsza gazetka Rossmanna!
W Biedronce również możecie wyhaczyć ciekawe kosmetyki w przystępnych cenach. Zrobiłam dla was mały przegląd owej oferty TUTAJ. Zaś jeśli od razu chcecie przejrzeć całą gazetkę, to zapraszam TUTAJ. Dzisiaj wystartowała również oferta "W zdrowym ciele zdrowy duch", zatem coś dla miłośników sportu!   
Lidl kusi przede wszystkim ♥ tygodniem azjatyckim ♥ .

Miłego dnia, 
Yuki

18 komentarzy:

  1. Chyba kupię tak na wszelki wypadek, zawsze może się przydać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że cię zainteresowałam tym produktem. Moim zdaniem naprawdę się przydaje, szczególnie jak się jest taką niezdarą jak ja i często odnosi się urazy wszelakiego rodzaju :P.

      Usuń
  2. Nie miałam ale lubię takie produkty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! Nigdy nie wiadomo, kiedy mogą się przydać.

      Usuń
  3. W Bezdomce teraz fajne są rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. To nie olejek, a "żel" :). W każdym razie polecam!

      Usuń
  5. Mam ten żel, ale zapomniałam sobie o nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go mieć w zanadrzu, może się kiedyś przydać ;).

      Usuń
  6. aloes to bardzo zbawienny produkt, must have w każdym domu i w każdej kosmetyczce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Aloes poza rewelacyjnymi właściwościami kosmetycznymi również świetnie smakuje - ja uwielbiam sok z aloesu ;).

      Usuń
  7. Moje ciało i włosy kochają aloes ;) używałam dotychczas ten z GorVity, ale teraz szukam czegoś o lepszym składzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O GorVicie wielokrotnie czytałam, ale jeszcze nie miałam przyjemności go używać. Może właśnie kup jakiś czysty, 100% żel aloesowy ;).

      Usuń
  8. Chyba się zaopatrzę, już nie wiem co mi moze pomóc na przesuszoną skórę ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ów żel rzeczywiście może być świetnym uzupełnieniem pielęgnacji, ale jeśli masz problem z suchą skórą, to przede wszystkim gorąco polecam ci olej kokosowy. U mnie zdziałał cuda :).

      Usuń