poniedziałek, 9 lutego 2015

NYX Round Lipstick - Pure Nude

Cześć! 
Dziś kolejny post z serii "moje mazidła do ust". Tym razem przedstawię wam jedną z pomadek NYX Round.

  
Opakowanie - ładne, ale dość liche i podatne na pęknięcia. Trzeba uważać! 

 
Odcień - moim zdaniem jest to róż z malutką domieszką brzoskwini, a taki kolor można określić chyba łososiowym. 

Tak prezentuje się na ustach:

Pomadka jest niesamowicie kremowa, przez co niestety podkreśla wszelakie skórki oraz nierówności i wchodzi w załamania warg, ale nie wysusza ust i naprawdę komfortowo się ją nosi. Przed jej aplikacją warto wykonać peeling lub nałożyć balsam. Generalnie nie należy też przesadzać z ilością, bo będzie wyglądała bardzo niekorzystnie. Jej odcień z początku kompletnie mi się nie podobał, ale już po drugim "noszeniu" zmieniłam zdanie. Jest to piękny, jasny nude z różowymi tonami, czyli w sam raz dla mnie. Mimo sporych wad, sięgam po nią całkiem często, właśnie ze względu na kolor. Czasem nakładam też na nią bezbarwny błyszczyk.


Miałyście jakiś odcień z ogromnej gamy NYX Round Lipstick? :)
Ja poza tą, dawno temu posiadałam jeszcze 4 inne kolory (w tym sławny Strawberry Milk) i najlepiej wspominam Summer Love. 

PS
Byłyście już w Biedronce na zakupach? Ja owszem! :D A to dlatego, że jest aktualna gazetka kosmetyczna, w której możecie znaleźć naprawdę wiele ciekawych produktów w przystępnych cenach. Zrobiłam dla was mały przegląd owej oferty TUTAJ. Zaś jeśli od razu chcecie przejrzeć całą gazetkę, to zapraszam TUTAJ. Niedługo wystartuje też "W zdrowym ciele zdrowy duch", zatem coś dla miłośników sportu!  
Oczywiście zachęcam również go zapoznania się z promocjami w Rossmannie KLIK.   
Lidl kusi przede wszystkim ♥ tygodniem azjatyckim ♥ .

Miłego dnia, 
Yuki

42 komentarze:

  1. Moja przygoda z NYXem skończyła się średnio ciekawie. Pomadka fajna, kolor na zdjęciu wydawał się fajny, a listonosz przyniósł.. perłowy róż. Cóż, babcia jest zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie trzeba dokładnie sprawdzać te odcienie przed zakupem przez Internet, bo kilka jest perłowych :(. Szkoda, że tak to się skończyło, ale zapewniam cię, że NYX ma wiele świetnych kosmetyków, więc nie warto się zniechęcać.

      Usuń
  2. Ale piękny kolorek! Idealny dla mnie, taki delikatny... :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mrrr.... jaki kolorek ! Takie nudziaki KOCHAM najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ♥. Im jaśniejszy nudziak, tym lepiej.

      Usuń
  4. Śliczny kolor <3 szkoda, że podkreśla suche skórki, mam z tym ogromny problem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, też nad tym ubolewam :(.

      Usuń
  5. Nie do końca mój kolor, ale na tobie prezentuje się ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi co innego :). Dziękuję! Myślę, że ten odcień całkiem nieźle na mnie wygląda.

      Usuń
  6. Miałam jedna pomadkę z nyxa. Milo ja wspominam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :). Uważam, że są naprawdę świetne, ale trzeba trafić z odpowiednim odcieniem.

      Usuń
  7. Śliczny kolor, szkoda ze podkresla skorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w opakowaniu kolor wydaje się dla mnie za ciepły, a na ustach całkiem ok, więc nie wiem.. pewnie gra światła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w opakowaniu kolor jest zupełnie inny (zdecydowanie ciemniejszy) niż na ustach! Sama się przeraziłam jak otworzyłam tę szminkę. Na szczęście okazało się, że jest super ;).

      Usuń
  9. bardzo ładny kolor, taki delikatny, na co dzien. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak - to typowy, bezpieczny nudziak :).

      Usuń
  10. Mam jakąś szminkę z tej serii, taką jeszcze bardziej beżową niż Twoja, ale baaardzo dano jej nie miałam na ustach :P Nawet nie pamiętam jak się nazywa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beżowych odcieni NYX ma w ofercie mnóstwo, więc nawet nie będę zgadywać tej nazwy :D. Choć nasuwa mi się parę typów na myśl.

      Usuń
  11. Odcień jest śliczny, ale chyba nie jest zbyt napigmentowana. Ostatnio szukam porządnego 'nude' i chyba przyszedł czas no nową pomadkę z MAC - Mych jest boska, ale wiadomo, że cena już nie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem ta szminka jest mocno kryjąca przez swoją kremową konsystencję. Ale ja mam dość jasne usta, więc może mi się tylko tak wydaje ;). Dla mnie Myth byłaby zdecydowanie za beżowa i pomarańczowa :(. Jak ją widziałam w salonie, to zupełnie mi się nie podobała. Mam nadzieję, że ty będziesz z niej zadowolona :D.

      Usuń
  12. Kolorek jest nieziemski :) Zastanawiałam się ostatnio nad jakimiś zakupami NYX, zobaczymy jak to będzie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W istocie, jestem zadowolona z zakupu :). Osobiście przepadam za kosmetykami tej firmy, tylko ubolewam, że u nas są takie drogie! Za granicą kosztują śmieszne pieniądze...

      Usuń
  13. Mnie się podobają takie odcienie, ale moja siostra mówi, że wygladam w nich bardzo źle :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie im jaśniejsza szminka, tym lepiej (jestem bardzo blada), ale dla wielu osób takie odcienie dają efekt "topielicy" i uważają, że wygląda się jakby się było chorym. Uważam jednak, że najważniejsze jest to, abyś to ty czuła się dobrze z takimi kolorami na ustach :).

      Usuń
  14. Ładny kolor, a co do biedronki to oferta super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedronka zaskakuje coraz bardziej :D.

      Usuń
  15. kiepsko wyglądam w takich kolorach natomiast u kogoś mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast uważam, że właśnie takie jasne odcienie są dla mnie idealne ;).

      Usuń
  16. Mnie też kolor się podoba. Wybieram się do "naziemnego" sklepu NYXa w najbliższym czasie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda na to, że czas zapolować na coś z NYX'a, wszędzie o nim słyszę ;)
    Kolor super, choć dla mnie pewnie byłby za jasny :)
    No i widzę, że Biedronka nam się ładnie rozwija choć robię tam tylko spożywcze zakupy, mają pyszne pierogi :3 Do kosmetyków nadal podchodzę z pewną dozą nieufności ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NYX jest super! Bardzo lubię tę firmę. Faktycznie nudziak dla ciebie powinien być nieco ciemniejszy, aby ładnie współgrał z odcieniem twej skóry :).
      Ja z biedronkowych kosmetyków próbowałam tylko płynu micelarnego BeBeauty. Co prawda uwielbiam go, ale pozostałe nieznane specyfiki jakoś mnie nie kuszą :D.

      Usuń
  18. Bardzo ładny kolorek c: Chociaż sama przyznam, wolę bardziej wyraziste pomadki- czerwień, bordo, czerń, granat... Pamiętam swoje pierwsze podejścia do gyaru, kiedy każda różowa pomadka była moim przyjacielem :D Na szczęście z tego wyrosłam, uff.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zupełnie na odwrót! Najlepiej czuję się (i moim zdaniem wyglądam) w jasnych, pastelowych barwach, najlepiej różu ♥. Im jaśniej, tym lepiej :D.

      Usuń
  19. Kolorek jest śliczny :) Szkoda tylko, że wchodzi w załamania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj naniosłam na usta tylko odrobinę i delikatnie roztarłam całość palcem. Problem z podkreślaniem załamań zniknął, a efekt był równie ładny :). Jak wspomniałam - im mniej, tym lepiej.

      Usuń
  20. Chodzą mi po głowie szminki NYX.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je bardzo lubię, choć niektóre odcienie są problematycznie w noszeniu, jak na przykład ten. Summer Love wspominam najmilej :).

      Usuń