piątek, 20 lutego 2015

Na renifery jeszcze nie jest za późno! - manicure

Cześć!
Choć za oknem iście wiosenna pogoda (mam nadzieję, że u was również!), to przecież nadal trwa kalendarzowa zima. Z tego powodu mam dla was propozycję manicure, zainspirowanego lodem i śniegiem :).

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Zdjęcia wyszły mi jakieś takie nijakie, ale za nic nie mogłam złapać dobrej ostrości. Mam jednak nadzieję, że w miarę ładnie widać efekt. 

Podoba się wam? :D

Reniferki możecie kupić TUTAJ. Obecnie kosztują $2.79 (bez promocji $3.28). 

Mam dla was 10% zniżkę na wszystko w sklepie bornprettystore.com ^_^

 

PS
W Lidlu od 23.02. będzie tydzień amerykański! Osobiście to chyba mój ulubiony, bo mogę wtedy kupić moje ulubione masło orzechowe, które gorąco wam polecam ♥. Warto zapoznać się z całą ofertą >KLIK<.
Biedronka zaś zabierze nas do słonecznej Portugalii. W najnowszej gazetce znajdziecie mnóstwo ciekawych przepisów >KLIK<.

Miłego dnia, 
Yuki

22 komentarze:

  1. Ej aż zimno sie zrobiło! Przywołaj mi wiosnę a nie zimę !! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy! Zrobię wszystko, co w mej mocy ;3.

      Usuń
  2. Przepiękny wzór! Zakochałam się w tych pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj co tam, zima jeszcze trwa, przynajmniej kalendarzowa :) ślicznie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Mimo tego pięknego słońca, które znów widzę przez okno :).

      Usuń
  4. Wow,podziwiam twoją cierpliwość do takiego zdobienia paznokci :D Cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwości to ja nie mam prawie w ogóle, ale akurat uwielbiam robić przy moich paznokciach ;D. To zdobienie nie było trudne w wykonaniu, wystarczyła odrobina precyzji :).

      Usuń
  5. Miałam te reniferki w okresie światecznym rozeszły się jak świeże bułeczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy gwiazdki nie zaciągają rajstop ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jestem ci w stanie tego zagwarantować, bo nie nosiłam ostatnio rajstop, więc nie miałam jak tego sprawdzić. Myślę jednak, że przy bardzo ostrożnym zakładaniu nic by się z nimi nie stało, choć chyba bym nie ryzykowała ;).

      Usuń
  7. Fajne. :) Bardzo ozdobne, a zarazem delikatne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwracały na siebie uwagę wśród znajomych ;).

      Usuń