czwartek, 5 lutego 2015

Denka styczniowe :)

Cześć!
Totalnie nie mam weny na wstęp, więc od razu zacznę od konkretów :D.


Garnier Essentials płyn dwufazowy 2w1 
Ulubiony ♥. 

Alterra emulsja do mycia twarzy z granatem 
Emulsja na pewno nie nadawała się do usuwania makijażu – prawie w ogóle go nie ruszała. Jednak myślę, że dobrze sprawdzałaby się do porannego mycia buzi. Nie wysuszała skóry i nie wysypało mnie po niej. Z pewnością posiadaczki cery suchej będą z niej zadowolone. 

EcoSpa hydrolat z czystka ladanowego 
Stosowałam go jako tonik po wieczornym oczyszczaniu cery. Nie zaobserwowałam żadnych efektów "wow". Ot, po prostu przyjemny hydrolat.

EcoSpa glinka zielona Surfine Illite [recenzja]

Sylveco tymiankowy żel do twarzy
Moim zdaniem zachowywał się identycznie jak wersja rumiankowa, którą recenzowałam TUTAJ. Oczywiście zapach miał inny - mocno tymiankowy, co z początku aż mnie odpychało. Z czasem się przyzwyczaiłam, ale przez ten okropny zapach chciałam go jak najszybciej zużyć i zastąpić czymś innym :P.

La Roche Posay płyn micelarny
Płynem micelarnym zmywam resztki makijażu po właściwym jej oczyszczeniu, jednak ten postanowiłam przetestować też na oczach i sprawdził się całkiem nieźle. Nie usuwał tuszu tak dobrze jak Garnier, ale i tak zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Nawet nie szczypał jakoś bardzo, gdy przypadkiem dostał mi się do oka.

It's Skin Power 10 Formula VC Effector
Tyle się naczytałam, jakie to serum cudowne i fantastyczne! Ja podczas używania go nie zauważyłam żadnych, absolutnie żadnych efektów. Zero rozświetlenia, jakiegoś choćby minimalnego nawilżenia. Kompletnie nic. Po wykorzystaniu nieco ponad połowy buteleczki, postanowiłam je wykończyć aplikując na szyję. Wielki zawód.

E-naturalne olejek z witaminą C dla każdego rodzaju cery [recenzja]

Olej z orzechów marula, nierafinowany [recenzja]

Clinique All About Eyes krem pod oczy 
Zdecydowanie lepiej u mnie sprawdzał się krem z Fitomedu. Ten był w porządku, ale nie poczułam się na tyle zachwycona, aby zainteresować się pełnowymiarowym opakowaniem.


BingoSpa, żel do ciała - biała glinka i migdały [recenzja]

Isana żel do ciała z ekstraktem z wanilii 
Skusiłam się na ten żel tylko i wyłącznie ze względu na opakowanie :D. Zapach taki sobie, myślałam, że będzie pachniał słodką wanilią. Nie potrafię go nawet dokładnie zdefiniować. 

Isana mydło do rąk w płynie z ekstraktem z wanilii 
Właściwie dla mnie był to niemalże identyczny produkt jak powyższy żel. Zużyłam z przyjemnością, bo pingwin. 

Isana przeciwstarzeniowy krem do rąk z Q10 
Krem był bardzo leciutki i rzadki, błyskawicznie się wchłaniał oraz nie pozostawiał tłustej warstwy. Myślę, że lepiej sprawdziłby się latem, bo podczas chłodniejszych dni niestety nie dawał sobie rady z moimi przesuszonymi dłońmi.

Full Mellow Cashmere Hands krem do rąk [recenzja]

Alterra mydło do rąk drzewo sandałowe 
Bardzo przyjemnie pachniało i nie wysuszało skóry dłoni. Lubię te mydełka i przetestowałam już wiele wariantów. Polecam!  

Le Petit Marseillais mleczko nawilżające z masłem shea, olejem migdałowym i arganowm 
Naprawdę nie mam pojęcia, czemu ten produkt ma tak wysoką ocenę na wizażu (ponad 4!). Zużywanie go było dla mnie istną katorgą, okropnie się z nim męczyłam. Przede wszystkim w jego składzie znajdziemy parafinę, co dla mnie już jest wielkim minusem. Zostawiał po sobie dziwną, morką powłoczkę, która była niemiłosiernie niekomfortowa i długo się wchłaniała. W dodatku moja skóra się po nim lepiła. Mógłby choć ładnie pachnieć, ale niestety w tej kwestii również mnie zawiódł. Totalnie odradzam zakup.  


L'oreal Elseve Nutri - Gloss Cristal odżywka do włosów 
Mocno wygładzała włosy, ale właściwie nic poza tym. Troszkę obciążała, co ją u mnie dyskwalifikuje. Ale opakowanie ładne :P.

Batiste Blush
Myślałam, że wszystkie wersje tych szamponów działają tak samo, jednak Blush mnie jakoś nie zachwycił. Moim faworytem jak na razie pozostaje Fresh.

Pilomax Wax Daily szampon do włosów jasnych [recenzja]

Garnier Fructis Goodbye Damage maska głęboko odbudowująca 
Sprawdzała się naprawdę dobrze, ale bez większych rewelacji. Zużyłam z przyjemnością, ale raczej do niej już nie wrócę.

Full Mellow Gorgeous Hair olejek do włosów  
Myślałam, że będę go mogła używać na końcówki po myciu. Niestety mimo, że nałożyłam go naprawdę minimalną ilość, to włosy wyglądały jak strąki… Zatem po tym niewypale aplikowałam go przed myciem. I w tym przypadku wypadł już nieco lepiej – sprawiał, że kosmyki były miękkie, lejące i nawet nieco błyszczące.

 

Holika Holika Petit BB Cream – Clearing [recenzja]

L'Oreal So Couture [recenzja]

Eveline diamentowa odżywka do paznokci 
Dla mnie jak na razie niezastąpiona.

NYX Butter Gloss [recenzja]

Miss Sporty Just Clear Mascara
Do układania niesfornych brwi w sam raz ;).

Revitalash Nouriche Eyelash Conditioner [recenzja]

Niesamowicie dużo tego wszystkiego!

PS
Byłyście dziś w Biedronce na zakupach? Ja owszem! :D A to dlatego, że jest już aktualna gazetka kosmetyczna, w której możecie znaleźć naprawdę wiele ciekawych produktów w przystępnych cenach. Zrobiłam dla was mały przegląd owej oferty TUTAJ. Zaś jeśli od razu chcecie przejrzeć całą gazetkę, to zapraszam TUTAJ. Niedługo wystartuje też "W zdrowym ciele zdrowy duch", zatem coś dla miłośników sportu!
Oczywiście zachęcam również go zapoznania się z promocjami w Rossmannie KLIK
Lidl kusi przede wszystkim ♥ tygodniem azjatyckim ♥ . Wiele z was może też zainteresować gazetka "Kolorowa łazienka"

Miłego dnia, 
Yuki

34 komentarze:

  1. wow aleeee sporo tego jak na jeden miesiac xd z tych kosmetyków miałam tylko pilomax i krem do rąk z Isany... xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się mocno zdziwiłam tą ilością! Mogę zacząć zużywać kolejne produkty :D.

      Usuń
  2. Mam ten samiutki odcień błyszczyka z NYX :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam dwufazówkę z Garniera i też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne denko, sporo produktów, ja ledwo wykończyłam może 2-3 opakowania przez cały miesiąc ;)
    Zapraszam do siebie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, u mnie denka zawsze są ogromne z niewiadomego powodu :P...

      Usuń
  5. Aaale dużo tego :D Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. spore denko :) nie ma lepszych niż odżywka eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tobie też odpowiada :).

      Usuń
  7. Ta emulsja Alterry ostatnio mnie prześladuję. Nie pozostaje mi nic innego jak się w końcu na nią zdecydować do porannego oczyszczania twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się z nią polubisz! W sieci krążą o niej przeróżne opinie, jednak mi akurat przypadła do gustu.

      Usuń
  8. Mnie zapach mleczka Le Petit zauroczył, moja skóra jest tak wysuszona że chłonie wszystko, delikatny film nie stanowi dla mnie żadnego dyskomfortu. Po balsamach typowo leczniczych natłuszczających, to miła, lekka odmiana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ogromnie się cieszę, że to mleczko ci pomogło i tak dobrze ci służy :).

      Usuń
  9. Również kupiłam żel z Isany ze względu na opakowanie i byłam nim nieco rozczarowana. Na tle innych zapachów, dla których sięgam po ten produkt, wypadł blado.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety. Ale przynajmniej cieszy oko ;).

      Usuń
  10. Tez nie rozumiem zachwytów nad tym serum it's skin i balsamem z Petit Marseillais :/ i w ogole gratuluje takich pokaźnych kolorówkiwych zużyć ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać wybredne z nas bestie :P. Dziękuję! Każdy zużyty produkt do ust mnie cieszy, ponieważ to sygnał, że bez większych wyrzutów mogę sprawić sobie jakiś nowy egzemplarz :D.

      Usuń
  11. Byłam w Biedronce (a w sumie w kilku Biedronkach) wczoraj i połowy kosmetyków z gazetki w nich nie było (np. błyszczyków Glam Wear, a jeśli chodzi o maski za 1,99zł na włosy, to wszędzie były tylko 4 do wyboru i akurat wszystkie mam :/) Jestem naprawdę zawiedziona biedronkową ściemą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę! Może jeszcze po prostu nie było dostawy. Akurat ja kupiłam to, co chciałam, więc nie mam na co narzekać. Byłam w całkiem sporej Biedronce i też zauważyłam tylko 4 rodzaje masek Biovax. Nie w każdej Biedronce jest to samo...

      Usuń
    2. Może po prostu grafik zaszalał w gazetce ;) Nie dane mi było odnaleźć pozostałych masek biovaxu :P

      Usuń
    3. Być może faktycznie trochę ich poniosło :D...Szkoda! Może następnym razem będą wszystkie rodzaje.

      Usuń
  12. ja od diamentowej odżywki wolę 8 w 1 - na moje pazury z eveline najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam, że obydwie mają identyczne lub bardzo podobne składy. Ja trzymam się diamentowej ;).

      Usuń
  13. nie wróciłabyś na yt?

    OdpowiedzUsuń
  14. No ładnie. Ja wczoraj otwarłam ten pingwinkowy żel z isany i jestem ciekawa jak się u mnie spisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie zapach może bardziej przypadnie do gustu! ;)

      Usuń
  15. żel z sylveco mnie kusi, ale chyba bardziej rumiankowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tymiankowy okrutnie śmierdzi :P.

      Usuń
  16. Też kupiłam ten żel ze względu na opakowanie :) Na pewno wypróbuję kilka kosmetyków z tych, które wymieniłaś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isana wiedziała jak zwrócić uwagę klienta ;). Świetnie! Ogromnie się cieszę i mam nadzieję, że się u ciebie sprawdzą :).

      Usuń