czwartek, 8 stycznia 2015

♥ Ulubieńcy grudnia ♥

Cześć!
Ależ ten czas leci! Dopiero co szykowałam się na Sylwestra, a tu już prawie połowa stycznia. Spieszę zatem z ulubieńcami grudnia ♥ 
Przy okazji postu z ostatnimi denkami, pisałam wam, że nie będzie faworytów roku, jednakże "kobieta zmienną jest" i wkrótce się pojawią :D Po prostu pewnego dnia przysiadłam i zaczęłam głęboko zastanawiać się nad tymi "najlepszymi z najlepszych" i okazało się, że jest ich całkiem sporo. Mam nadzieję, że zostałyście zaintrygowane :)


Nacomi mydło czarne
Wszem i wobec zachwalany produkt, szczególnie ostatnio niesamowicie popularny. Ja również się z nim bardzo polubiłam! Genialnie oczyszcza, przy czym nie wysusza i nie podrażnia, choć pozostawia po sobie uczucie mocnego ściągnięcia. Natomiast nie przeszkadza mi ono, ponieważ zaraz po użyciu mydła (stosuję je podczas wieczornej pielęgnacji), nakładam na twarz olej itp..
 
Naturalna woda różana
Spryskuję nią twarz zaraz po nałożeniu kremu BB, korektora oraz pudru, aby scalić całość i sprawdza się w tej roli rewelacyjnie ♥ Dodatkowo odświeża, nawilża, daje przyjemne uczucie komfortu - same plusy.

Receptury Babuszki Agafii maska dziegciogłowa
Ogromnie się cieszę, że uległam i kupiłam ten kosmetyk. Okazał się po prostu niesamowicie skuteczny. Maska fantastycznie radzi sobie z niedoskonałościami! Stopniowo je wysusza i łagodzi stan zapalny, lecz generalnie ma również właściwości nawilżające. Przynajmniej ja takowe zaobserwowałam. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona i na pewno kupię ją ponownie.
 
Duafe masło shea 
[Nie ma na zdjęciu, bo już je zużyłam, a opakowanie wyrzuciłam.] Mistrzowskie masło, które powinno sprawdzić się dosłownie u każdego :) Do tego ma wspaniałą, puszystą konsystencję. Więcej o nim pisałam TUTAJ.

 

Isana żel do ciała z ekstraktem z wanilii
Czyż ten pingwinek nie jest uroczy? ♥ Właśnie ze względu na niego żel znalazł się w ulubieńcach haha. Serio. Zapach jest przyjemny, ale jak dla mnie mógłby być bardziej słodki i waniliowy ;)

PS 
W łazience mam jeszcze mydło do rąk z Pingwinem, polecam :D
 
Full Mellow krem oraz peeling do rąk 
Dwa wspaniałe produkty, które znalazłam w październikowym pudełku Natural Beauty Box. Obydwa wspaniale pachną i świetnie działają na moje dłonie, za co jestem im ogromnie wdzięczna. Z pewnością pojawi się ich obszerniejsza recenzja.

  

Urban Decay Naked 3
Jak tylko UD pojawiło się na stronie Sephory, to bez zastanowienia kupiłam tę paletę. Chodziła za mną odkąd ją ujrzałam po raz pierwszy i wtedy się w niej totalnie zakochałam. Zawiera przepiękne, naprawdę idealne dla niebieskookich odcienie (w większości) wpadające w róż. Nie żałuję ani jednej wydanej na nią złotówki ♥


PS
Ostatni dzień aktualnej gazetki Rossmannowej - zerknijcie :)

Miłego dnia, 
Yuki

16 komentarzy:

  1. Muszę wreszcie zakupić czarne mydło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarne mydło i naked 3 chodzą za mną i chodzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obydwa kosmetyki jak najbardziej są godne uwagi ♥

      Usuń
  3. Ja mam szlaban na nowości póki zapasy nie zejdą :P Ale uwielbiam takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale cię rozumiem, też mam szlaban na niektóre produkty ;D Dobrze wiedzieć!

      Usuń
  4. Czarne mydło znam i rownież bardzo lubię, choć obecnie jego miejsce zajmuje węglowe ;) wodę różaną znam już długo, ale nie używałam jej jeszcze tak jak Ty i koniecznie muszę wypróbować ten sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Węglowego jeszcze nie testowałam, ale pewnie wkrótce się za nie zabiorę :) Jeśli chodzi o wodę różaną, to dla mnie na chwilę obecną jest niezastąpiona!

      Usuń
  5. czarne mydło i masło shea kocham i ja <3 naked wiedziałam, ze bedzie Twoim ulubieńcem zaraz po tym jak zobaczyłam błysk w oku jak mi pokazywałaś hahahaha a pingiwnka kocham tak (też za zapach), że kupiłam cały zapas, bo mydło już skończyłam to kupiłam zapas mydła xd No i żel, ale muszę chyba drugi kupić !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błysk w oku, a wręcz nieokiełznany płomień, to ja dopiero musiałam mieć podczas jej rozpakowywania :D Pingwin wygrał wszystko. Ot taki słodziak umilający codzienne czynności ♥

      Usuń
  6. Ostatnio bardzo lubię kosmetyki Nacomi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko mydło czarne oraz glinkę marokańską, ale obydwa produkty uwielbiam :) Mam nadzieję, że w przyszłości wypróbuję więcej ich kosmetyków.

      Usuń