sobota, 17 stycznia 2015

Olejek z witaminą C dla każdego rodzaju cery

Cześć! 
Uwielbiam witaminę C w produktach do twarzy, więc często i z ogromną chęcią po takowe sięgam. Przedstawię wam dziś olejek, który co prawda nie powalił mnie na kolana, ale sprawdził się po prostu dobrze :)

Kosmetyk możecie dostać na e-naturalne. Za 10g musimy zapłacić 18,90zł. Cena może wydawać się wysoka, szczególnie, że olejek nie okazał się zbyt wydajny i starczył mi na około 2 tygodnie (może nieco ponad) używania.

Od producenta: 
Olejek z witaminą C (Tetraizopalmitynian askorbylu) to idealne serum do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Bardzo dobrze nawilża i ujędrnia, jednocześnie ją rozjaśniając. Zawarta w olejku witamina C (Tetraizopalmitynian askorbylu) wykazuje się działaniem wielokierunkowym: przeciwstarzeniowym, rewitalizującym i wybielającym. Stymuluje syntezę kolagenu, aktywuje namnażanie keratynocytów i fibroblastów, przeciwdziała utlenianiu się sebum, chroni przed działaniem promieni UV i powstawaniu rumienia oraz wspomaga walkę z trądzikiem.
[więcej o składnikach, zawartych w produkcie znajdziecie TUTAJ]


Skład zestawu:
* Olejowa forma witaminy C– 0,4 g     
* Witamina E – 0,1 g     
* Shea Light – 1 g      
* Caprilic  – 4 g      
* Olej z wiśni – 1,5 g      
* Olej ze słodkich migdałów nierafinowany - 3 g      
* Pipeta jednorazowa      
* Szpatułka      
* Naklejka     
* Ekskluzywna butelka szklana z pipetą
 

Wykonanie: 
1. Sprawdzenie kompletności otrzymanego zestawu.     
2. Przygotowanie stanowiska pracy z zachowaniem podstawowych zasad higieny.      
3. Do pojemnika (zlewki, szklanki) wlewamy wszystkie składniki zawarte w zestawie, całość mieszamy do połączenia się składników.     
4. Następnie uzyskany olejek przelewamy do załączone butelki z ozdobną pipetą.      
5. Olejek jest gotowy do użycia.

 

Olejek aplikowałam na twarz sumiennie każdego wieczora. Efekty jakie zaobserwowałam po skończeniu tej malutkiej buteleczki były dość subtelne, ale pewnie właśnie dlatego, że okres użytkowania był zbyt krótki. Nie mniej, śmiało mogę napisać, że zauważyłam rozjaśnienie skóry oraz równie delikatne rozpromienienie jej. Przyznam, że oczekiwałam głębszego nawilżenia, niestety ów olej jest dość lekki oraz suchy i nawet mojej cerze tłustej nie przynosił pożądanej ulgi (po umyciu buzi czarnym mydłem odczuwam ściągnięcie, którego ten kosmetyk nie był w stanie nawet załagodzić). Na szczęście produkt nie zapchał mnie i nie wyrządził żadnej innej szkody.
I teraz mam ciężki orzech do zgryzienia, bo nie jestem w stanie w 100% wam go polecić, aczkolwiek nie uważam też, aby był to kosmetyk zły, czy całkowicie zbędny. Myślę, że jeśli jesteście fankami witaminy C i lekkich olei, to można się skusić. A nuż was zachwyci :)

PS
Przejrzyjcie ciekawą gazetkę promocyjną Rossmanna :3

Miłego dnia, 
Yuki

4 komentarze:

  1. Kupiłam sobie niedawno podobny zestaw z Biochemii Urody, jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze żadnego produktu z Biochemii, ale słyszałam o nich mnóstwo pozytywnych opinii. Być może kiedyś skusze się na jakieś zamówienie ;)

      Usuń
  2. Skusiła mnie witamina C ale potrzebuję czegoś bardziej treściwego do suchej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz nałożyć jakiś treściwy krem na ten olejek :) Ja tak ostatnio robię i jestem zachwycona efektami.

      Usuń