wtorek, 20 stycznia 2015

Full Mellow Natural Beauty Box Cashmere Hands - 3 kroki do zadbanych dłoni :)

Cześć! 
Jutro mam kolokwium z łaciny, ale nic nie stoi na przeszkodzie, abym podczas przerwy w nauce napisała post :D. Trzeba się w końcu jakoś rozluźnić i dać odpocząć mózgowi. 
Z ogromną przyjemnością przedstawię wam dziś październikowe pudełko Full Mellow, które naprawdę pozytywnie mnie zaskoczyło. Niestety nie mam pojęcia, czy jest jeszcze w sprzedaży, ale jeśli poczujecie się zainteresowane, to jakby co, śmiało piszcie do właścicielki strony. Być może nadal da się je zamówić :). Koszt to 49,95zł + przesyłka.

W pudełku znalazłam 3 pełnowymiarowe produkty przeznaczone do pielęgnacji dłoni oraz dodatkowo bawełniane rękawiczki. Nawet przez myśl mi nie przeszło, że te kosmetyki tak bardzo przypadną mi do gustu! Nie wiedzieć czemu wyglądały mi na dość przeciętne, jednakże grubo się co do nich myliłam. 

 
Dwie perełki: krem oraz peeling do rąk.

 Krem 
 

Fenomenalnie puszysty - o genialnej piankowej formule, gęsty, treściwy i cudownie owocowo (zarazem słodkawo) pachnący! Tak w skrócie można go opisać :). Krem naprawdę dobrze nawilża i odżywia spragnioną skórę dłoni, przy tym nie oblepia jej nieprzyjemnym, tłustym filmem. Błyskawicznie się wchłania i daje poczucie ogromnego komfortu. Niestety niedawno mi się skończył, nad czym wielce ubolewam :(.


Pojemność: 100ml
Skład: Shea Butter, Orange Flower Water, Sweet Almond Oil, Emulsifying Wax, Vitamin E, Essential Oil, Geogard Ultra Preservative.

 Peeling 

Peeling pachnie już bardziej naturalnie, nawet nieco kwaskowato, ale to wciąż niesamowicie przyjemna dla nozdrzy woń (przynajmniej moich). Działanie - bajka. Od kilkunastu tygodni moje dłonie to istny papier ścierny, a ten kosmetyk cudnie wygładza skórę. Co prawda nie jest to efekt długotrwały, ale ja mam dość spory problem, więc nie oczekiwałam cudów, a i tak zostałam pozytywnie zaskoczona. Peeling otula dłonie tłustą, ochronną powłoczką, dlatego też stosuję go wyłącznie przed pójściem spać. 


Pojemność: 100g
Skład: Orange Peel, Cranberry, Dried Raspberry, Organic Cane Sugar, Palm Oil, Avocado Butter, Sweet Almond Oil, Carrot Seed Oil.

 Olejek 

Chyba nigdy nie zdarzyło mi się stosować tego typu produktów, bo uważałam je za całkowicie zbędne. Jednak odkąd posiadam ów olejek, to codziennie wieczorem wcieram go w skórki oraz paznokcie. Znakomicie pielęgnuje, nawilża oraz przyspiesza regeneracje skóry. Zauważyłam znaczną poprawę w wyglądzie moich skórek już po kilku dniach użytkowania! Doprawdy jestem pod wrażeniem.


Pojemność: 10ml
Skład: Castor Oil, Lemon Seed Oil, Wheatgerm Oil, Lemon Oil.

 Tak wyglądają rękawiczki :) Są mięciutkie i przyjemne w dotyku. Zakładam je na noc, po ówczesnym nasmarowaniu dłoni.


Podsumowując: 
Pudełko uważam za niezwykle udane, ponieważ każdy produkt, który w nim znalazłam służy (lub w przypadku kremu - służył) mi doskonale. Jestem zadowolona z zakupu i mam nadzieję, że wy również będziecie :) 

PS
Wczoraj pojawiła się nowa gazetka Rossmanna - zerknijcie, warto :D. Jako, iż uwielbiam kuchnię włoską, to serdecznie polecam wam również przejrzenie gazetki biedronkowej, w której znajdziecie mnóstwo smakołyków KLIK ♥. Dodatkowo do niedzieli możecie zakupić wszystkie bombonierki 30% taniej! Pamiętajcie - jutro Dzień Babci, zaś we czwartek Dziadka :)

Miłego dnia, 
Yuki

9 komentarzy:

  1. Nigdy jeszcze nie słyszałam o tym rodzaju pudełek Full mellow:) Szczególnie spodobał mi się peeling.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie nie słyszałam jeszcze..;)

      Usuń
    2. Moim zdaniem są świetne! Pierwsze pudełka, którymi się zainteresowałam i było warto ;)

      Usuń
  2. trochę żałuje, że nie kupiłam w końcu tego boxa, ale na wyprzedaż kupie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, no tak! Całkowicie zapomniałam o tej wyprzedaży :D. Być może i ja coś upoluję.

      Usuń
  3. Pierwsze słyszę ale brzmi bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem zachęcam do zapoznania się ze stroną Full Mellow i ich asortymentem :)

      Usuń
  4. Składy tych produktów to marzenie - rzadko się zdarza żeby były w pełni naturalne :) Ja mam problem z suchymi skórkami, muszę zrobić sobie olejkową "kurację" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, składy są świetne! Mam nadzieję, że skórki wydobrzeją :3

      Usuń