niedziela, 18 stycznia 2015

♥ Catrice Ultimate Colour 320 Kiss Kiss Hibiscus ♥

Cześć! 
Moja miłość do wszelakich produktów do ust, w szczególności szminek, wciąż żyje i rozkwita. Mam wam do pokazania naprawdę mnóstwo fantastycznych mazideł, dlatego też postanowiłam w końcu się za to zabrać i częściej publikować tego typu posty.

Dziś na tapecie - boski, soczysty malinowy róż od Catrice, który rozkochał mnie w sobie, jak tylko ujrzałam go w drogerii ♥ Opakowanie wręcz przykleiło się do mojej dłoni i głośno krzyczało "kup mnie" :D. Trudno się było oprzeć i po dosłownie chwili wahań, uległam. 


Szminka jest bajecznie napigmentowana, łatwo sunie po ustach, ale trzeba uważać, aby nie wyjechać poza kontur, bo dość ciężko skorygować taki błąd. Całkiem długo się utrzymuje i nie zauważyłam, żeby osadzała się na zębach, za co rzecz jasna należy się duży plus. Nie wysusza, ale oczywiście nie jest to też balsam ;). Ogólnie wygląda dość dobrze nawet na średnio wypielęgnowanych wargach.


W moim kufrze znajduje się niewiele tak mocnych kolorów, ale Kiss Kiss Hibiscus w istocie jest wyjątkowy i uważam, że będzie pasował wielu dziewczynom :).

PS
Zerknijcie na gazetkę Rossmanna :D Jako, iż uwielbiam kuchnię włoską, to serdecznie polecam wam również przejrzenie gazetki biedronkowej, w której znajdziecie mnóstwo smakołyków KLIK

Miłego dnia, 
Yuki

28 komentarzy:

  1. Ja nie używam szminek , pomadek itp , ale na kuchnie włoską już lecę sprawdzać :D

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyobrażam sobie nie używać szminek! :D Mam nadzieję, że znajdziesz coś dla siebie w tej gazetce ;3

      Usuń
  2. Bardzo ładny :D Mi się strasznie podoba jego nazwa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie też! Ale ciągle czytam ją "Kiss Kiss Hibiskiss", jakoś tak z rozpędu :D

      Usuń
  3. Soczysty róz, podoba mi sie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soczysty to dobre słowo, choć z powodzeniem można użyć również określenia "neonowy" :D

      Usuń
  4. Pięknie wygląda na Twoich ustach :) Ja takich kolorów nie używam, jestem kolorystycznym nudziarzem w kolorza mauve.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja generalnie przepadam za pastelowymi różami, aczkolwiek od czasu do czasu mam ochotę na coś mocniejszego :)

      Usuń
  5. świetnie się prezentuje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pomadki Catrice, mam ich kilka i trudno znaleźć podobne kolory i konsystencję za tak niską cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obecnie mam tylko jedną, ale bardzo ją lubię :)

      Usuń
  7. Uwielbiam takie kolory na ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od czasu do czasu również chętnie sięgam po coś takiego :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Rzekłabym nawet, że bardzo fajnie :D

      Usuń
  9. Super wygląda ten odcień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj jak miałam tę szminkę na ustach, to prawie każdy się na mnie gapił :P. Zdecydowanie przyciąga wzrok.

      Usuń
  10. Piękny kolor! Mam jedna pomadkę z Catrice, ale w bardzo nudziakowym odcieniu :) Długo czaiłam się na Princess Peach, ale obiecałam sobie, że najpierw muszę zdenkować jedną, żeby kupić następną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacne postanowienie, u mnie niestety spaliłoby na panewce ;). Miałam Princess Peach, ale niestety po kilku użyciach stwierdziłam, że odcień kompletnie do mnie nie pasuje i oddałam ją koleżance.

      Usuń
  11. kolor super, taki jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem zachęcam do przejścia się do Natury lub Hebe i obejrzenie tej szminki na żywo :).

      Usuń