wtorek, 6 stycznia 2015

BingoSpa, żel do ciała - biała glinka i migdały ♥

Cześć! 
Dziś chciałabym się podzielić z wami opinią na temat wspaniale pachnącego żelu do ciała BingoSpa. Wariant czekoladowy, o dziwo, okazał się dla mnie istną porażką (recenzja TUTAJ), ale zapewniam, że jego białego brata pokochałam od pierwszego użycia! :D

 Od producenta: 
Delikatny żel BingoSpa pod prysznic o zapachu słodkich migdałów zawiera:
* Białą glinkę, która posiada w składzie ponad 20 ważnych dla zdrowia i urody minerałów, w tym krzem, aluminium, fosfor, wapń, potas, selen, mangan, miedź. Posiada właściwości antyseptyczne i antybakteryjne - działa jak naturalny antybiotyk. Aktywizuje procesy odbudowy komórek. W sposób naturalny oczyszcza i stymuluje proces regeneracji skóry. Złuszcza martwy naskórek, oczyszcza skórę z nadmiaru sebum, toksyn, niezdrowej mikroflory, poprawia ukrwienie, łagodzi stany zapalne, przywraca skórze równowagę mineralną. *
* Ekstrakt  migdałowy - ma doskonałe właściwości zmiękczające i wygładzające skórę, odbudowuje warstwę lipidową naskórka. Łagodny dla każdego rodzaju skóry o bardzo przyjemnym, sprzyjającym  zmysłom zapachu. *


Mając nieprzyjemne doświadczenia z czekoladową wersją, zabierałam się do tego żelu jak do jeża. Jednak w końcu postanowiłam go użyć i... okazało się, że jest świetny! Główną rolę gra tu przepyszny zapach - mleczny, migdałowy, marcepanowy, słodkawy (ale bez przesady). Nie jest też nazbyt intensywny i nie dusi podczas kąpieli. Istna gratka dla łasuszków ;) Poza tym nie zauważyłam żadnego wysuszenia skóry, czy podrażnienia. Kosmetyk robi dokładnie to, do czego jest przeznaczony, czyli dobrze myje ciało, a jego zniewalający zapach uprzyjemnia ten trywialny proces. Nieźle się pieni i jest bardzo gęsty, ale niestety sprawia wrażenie mało wydajnego, co według mnie jest jego jedynym minusem ;).
Opakowanie mieści 300ml produktu. Na stronie BingoSpa upolujecie go obecnie za śmieszną kwotę 3,90zł (standardowa cena to 7,50zł)!

 Skład: 

Wiecie co? Znalazłam się w brązowej pięćdziesiątce "Najpopularniejszych polskich blogów kosmetycznych 2015" wg. lusterko.net! Duma mnie rozpiera i jestem niesamowicie miło zaskoczona tym faktem :) Dziękuję ogromnie wszystkim i każdemu z osobna, że jesteście ze mną i mnie wspieracie ♥ Może w następnym roku będę już w srebrnej pięćdziesiątce?... ;D

 

PS
Zerknijcie na gazetkę Rossmanna ^_^

Miłego dnia, 
Yuki

24 komentarze:

  1. Chyba się skuszę na ten żel *w*.
    Łaa, gratulacje :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten żel w swojej szafce z kosmetykami, czeka na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem mam nadzieję, że przypadnie ci do gustu :)

      Usuń
  3. miałam ten żel, fajnie pachniał :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tej wersji ale kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz mieć okazję, to go wypróbuj, polecam :)

      Usuń
  5. cena rzeczywiście śmieszna, chętnie go wypróbuję :) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, zachęcam :)
      Dziękuję!

      Usuń
  6. Miałam go, pachnie cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś czuję, że polubiłabym się z takim zapachem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że podoba ci się marcepanowy zapach oleju śliwkowego, więc nawet sądzę, że na 100% byś polubiła ten żel ;)

      Usuń
  8. Aż nie do wiary, że ja jeszcze nic z Bingo nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam testować ich produkty całkiem niedawno. Polecam zrobić rekonesans, mają kilka wartych uwagi perełek :)

      Usuń
  9. Dobrze, że ta wersja okazała się lepsza :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wręcz nieporównywalnie lepsza! Tobie też gratuluję złotej pięćdziesiątki! :))

      Usuń
  10. Może to głupie ale nigdy nic nie miałam z tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie - ja również nie miałam nic z jakichś tam firm (nawet tych popularnych), więc to nic dziwnego :D

      Usuń
  11. Bardzo lubię firmę Bingospa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, choć nie wszystkie ich produkty, które testowałam przypadły mi do gustu :)

      Usuń