sobota, 10 stycznia 2015

BingoSpa, szampon borowinowy i 7 ziół

Od producenta:
Szampon borowinowy BingoSpa zawiera starannie dobraną kompozycję siedmiu naturalnych ekstraktów ziołowych: z rozmarynu, szałwii, nasturcji, łopianu, cytryny, sosny, rukwi, które wzmacniają cebulki włosowe, działają tonizująco. Szampon BingoSpa pomaga włosom odzyskać sprężystość, elastyczność i puszystość oraz powoduje, że mniej się przetłuszczają. Włosy są optymalnie nawilżone i odżywione na całej długości. Odzyskują witalność i sprężystość, są pełne blasku, miękkie i delikatne w dotyku.


Na samym wstępie szampon urzekł mnie swoim ciekawym wyglądem - intrygująca, czerwona butelka z całkiem przyjemną dla oka szatą graficzną spowodowała, iż zapragnęłam go posiadać. Kolejną kwestią, która mnie uwiodła, jest zdecydowanie zapach owego produktu. Dość intensywny, ale nie duszący, moim zdaniem jakby męski, odrobinę ziołowy - dla mnie po prostu boski i niesamowicie umila mi proces mycia włosów. 
Działanie, cóż, znakomite! Pod tym względem nie mam żadnego "ale", szampon robi, co ma robić, czyli porządnie oczyszcza. Jednak koniecznym jest użycie jakiejś odżywki, ponieważ dostrzegłam, że włosy są po nim tępe i nieco szorstkie w dotyku. Aczkolwiek, gdy już wyschną wyglądają zdrowo i generalnie bardzo ładnie. Nie puszą się i nie elektryzują. Niestety nie zauważyłam redukcji przetłuszczania się, więc tak czy siak, jestem zmuszona myć moje kosmyki co dwa dni (u mnie to standard). Ogólnie od paru tygodni mam problem z objętością, co mnie okropnie irytuje, bo nie znoszę u siebie przyklapniętej grzywki :/ Będę musiała coś z tym wykombinować. Jeśli znacie jakieś patenty na "powiększenie fryzury", to koniecznie dajcie znać!
Wspomnę jeszcze, że kosmetyk świetnie się pieni. Posiada gęstą konsystencję, jakby kisielu, ale nie należy do najwydajniejszych.   
Za 300ml musimy zapłacić 10zł. Dostaniecie go m. in. online w sklepie BingoSpa.

Skład:

PS
Wczoraj pojawiła się nowa gazetka promocyjna Rossmanna! Znajdziecie w niej m. in. walentynkowe drobiazgi ;)

Miłego dnia, 
Yuki

14 komentarzy:

  1. lubię te kosmetyki
    http://poeta112.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam borowinowy żel pod prysznic i borowinowy koktajl do kąpieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze żadnego szamponu Bingo Spa. Ten mnie kusi i cenę jaką ma fajną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś mnie nie przekonał...mam podobne odczucia do Babydream i mimo, że wiem, że muszę go zużyć to wcale go nie używam tak mnie wkurza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, akurat mnie ten szampon nie wkurza, ale zdecydowanie znalazłoby się coś lepszego :D

      Usuń
  5. Aaa to tak jak ja! Mam od kilku tygodni problem z objetoscia! A zmienilam szampony specjalnie i nic : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to przez niższe temperatury... Ja zauważyłam "oklap" jakoś podczas jesieni. Nie wiem T_T

      Usuń
  6. U mnie bingo spa się nie sprawdza.
    Czasami tylko zele pod prysznic kupuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wszystko z tej firmy mi pasuje, ale jednak większość kosmetyków, które testowałam okazały się być w porządku (w mniejszym lub większym stopniu) ;)

      Usuń