piątek, 2 stycznia 2015

BingoSpa olej z pestek moreli :)

Cześć! 
Uwielbiam oleje, co pewnie już zauważyłyście :D Chętnie testuję przeróżne warianty, nawet te najmniej oczywiste. Tym razem chciałabym napisać wam co nie co o oleju z pestek moreli, który, jak zauważyłam, nie jest zbyt popularny. 

Od producenta:
Olej z pestek moreli 100% BingoSpa to tłoczony na zimno, z pestek drzewa moreli (Prunus armeniaca), olej roślinny o zwiększonej stabilności i funkcjonalności. Charakteryzuje się jasnym kolorem i przyjemnym orzechowym zapachem. Bogaty w niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe, kwas oleinowy, kwas linolowy i palmitynowy oraz witaminę A. 
Olej z pestek moreli BingoSpa głęboko nawilża i odżywia skórę, ściąga rozszerzone pory. Poprawia jędrność, elastyczność, napięcie zmęczonej skóry. Zapobiega powstawaniu zmarszczek.
Olej z pestek moreli BingoSpa polecany jest do każdego rodzaju skóry, nawet może być stosowany do skóry wrażliwej, podrażnionej, z zapaleniami i suchej.


Olej sprawdza się u mnie bez zarzutu. Posiada dość rzadką i leciutką konsystencję, więc myślę, że będzie świetny dla osób ze skórą tłustą (jak moja). Dolewam go do moich ulubionych maseczek z glinek lub alg, aby je wzbogacić. I choć olej z pestek moreli nie należy do tych najlepiej nawilżających, to i tak uważam go za godnego polecenia, ponieważ mnie nie zapchał i okazał się uniwersalny. Czasem nawet smaruję nim dłonie na noc, bo ostatnimi czasy są w okropnym stanie, więc staram się je ratować jak mogę. Z powodzeniem można go nakładać też na włosy i solo na skórę twarzy. Aczkolwiek jeśli szukacie mocno odżywczego oleju, to rozważcie lepiej arganowy lub marula :) Morelowy jest dobry, ale w sytuacjach kryzysowych może okazać się niewystarczający.
Możecie go nabyć m.in. w sklepie internetowym BingoSpa. Za 30ml zapłacicie 16zł. Jako, iż zawsze jestem z wami szczera, to muszę nadmienić, że na stronie Ecospa lub enaturalne dostaniecie go za zdecydowanie niższą kwotę ;)

Wczoraj zauważyłam, że stuknęło pół miliona wyświetleń mojego bloga! Jestem wam przeogromnie wdzięczna, że tu zaglądacie i czytacie me posty ♥ Mam nadzieję, że niedługo liczba obserwatorów przekroczy 1000... :D

PS
Zerknijcie na gazetkę Rossmanna :)


Zapraszam również do wzięcia udziału w konkursie, w którym możecie wygrać aż 6 produktów marki Wellness & Beauty ^_^ 

Miłego dnia,    
Yuki

6 komentarzy:

  1. Dla mnie mógłby być fajny, bo lubię lekkie olejki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie może się skusisz? Chętnie poznam twoją opinię o tym oleju :3

      Usuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tym olejkiem ;)
    Gratuluję tylu wyświetleń .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie się cieszę i dziękuję bardzo :)

      Usuń
  3. Oleju z pestek moreli jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wspominałam, jest dość mało znany, ale warto po niego sięgnąć ^_^

      Usuń