poniedziałek, 26 stycznia 2015

Alicja w Krainie Czarów - karciany manicure :)

mój ulubiony wzorek :)

Mam nadzieję, że moja propozycja się wam podoba :). Naklejki, dzięki którym możecie wykonać takie mani, znajdziecie TUTAJ. Obecnie jest przecena i kosztują jedynie $2.72 (normalna cena to $3.89)!

Mam dla was 10% zniżkę na wszystko w sklepie bornprettystore.com ^_^


PS
Zerknijcie na promocje, które proponuje Rossmann KLIK :). Oraz jeśli jesteście fankami włoskich smaków, zachęcam do zapoznania się z ofertą Biedronki.

Miłego dnia, 
Yuki

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mi się niesamowicie podobają te naklejki. Jestem wielką fanką Alicji! :)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba takie karciane mani :) Biedronkę uwielbiam, więc gazetkę również obejrzałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również lubię karciane motywy, nie tylko na paznokciach ^_^. Odkąd mieszkam w Krakowie, to właściwie robię zakupy tylko w Biedronce - chyba nie ma lepszego sklepu spożywczego dla studentów ;).

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba :).

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zawsze to jakaś odskocznia od zwyczajnie pomalowanej płytki :D.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Miło mi, że moja propozycja ci się podoba ^_^

      Usuń
  6. Niby ciekawe, ale jakoś te paznokcie do mnie nie przemawiają . Ja lubię jednolity kolor lakierami Vinylux

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :). Ja natomiast lubię jak coś się dzieje - im więcej ozdób, tym lepiej.

      Usuń