piątek, 7 listopada 2014

Wishlist / "Chciejlista" #1

Cześć! 
Postanowiłam zamieścić na blogu moją pierwszą "chciejlistę". Nie wiem czym to jest spowodowane, ale po prostu wczoraj przed snem wpadłam na taki pomysł i postanowiłam go zrealizować ;) Zawsze to coś innego niż dotychczas.

MAC Pro Longwear Concealer (NW15)
 

Niestety kończy mi się moja pierwsza buteleczka tego cuda (recenzja wkrótce), a dla mnie Pro Longwear okazał się najlepszym korektorem, jaki miałam okazję używać, więc koniecznie muszę zapatrzeć się w kolejne opakowanie! 

MAC Prep + Prime CC Colour Correcting Loose Powder (Neutralize)
 
[źródło] 

Mam ogromnie skłonności do "różowienia się" na policzkach (w szczególności), czego nie znoszę, a ostatnimi czasy zdarza mi się to nagminnie. Z tego też względu zaintrygował mnie żółty puder, którego zadaniem jest zneutralizowanie odcienia różowego. Jestem niesamowicie ciekawa, czy akurat ten z MAC się u mnie sprawdzi. Możecie może polecić mi jakieś inne pudry tego typu? 

NYX Butter Lipstick (Cotton Candy)

Kooocham NYX Butter Gloss, więc jak tylko zobaczyłam, że w Douglasie są dostępne masełkowe szminki, to od razu ich zapragnęłam. Oczywiście najbardziej pożądam odcienia jasnego różu.

EOS Lip Balm (Coconut Milk)

Uwielbiam kokosowe kosmetyki, jedzenie i wszystko inne, co z kokosem związane. Nic dziwnego, że powyższy balsam EOS od razu wpadł mi w oko :D

Barry M (359 Nightshade, 358 Vintage Violet, 357 Ballerina, 8 Atlantis)

Uwielbiam lakiery Barry M. Mam ich już kilka i pragnę więcej ;) Powyższa czwórka jest po prostu przepiękna, dlatego też na pewno ich sobie nie odmówię.

China Glaze (Rest in Pieces, Don't Let the Dead Bite, Flying Dragon)

Dwa pierwsze lakiery pochodzą z nowej edycji Apocalypse i są po prostu cudowne! Flying Dragon też niczego sobie ♥ Coś czuję, że moja kolekcja lakierów niedługo znacznie się rozrośnie...

Perfumy Jimmy Choo
 
[źródło] 

Miałam dwie próbki tych perfum z Sephory i zakochałam się od pierwszego psiknięcia! Nie potrafię wam opisać tego zapachu, ale jest po prostu fantastyczny. Szkoda tylko, że cena tych perfum jest nieco zaporowa, ale może uda mi się kiedyś upolować je na jakiejś znacznej promocji.


Tak mniej więcej prezentuje się lista produktów, które w tym momencie chciałabym najbardziej. Coś z powyższych rzeczy marzy się również i wam? :)

Pokażę wam jeszcze mój dzisiejszy zakup, czyli książkę Karola Paciorka i Włodka Markowicza. W skrócie - Lekko Stronniczych. Prowadzą oni rozrywkowy kanał na Youtube i pewnie większość z was ich kojarzy. Uwielbiam ich! Zawsze mnie rozbawiają :D Najlepsze jest to, że 15 grudnia w Empiku w Bonarce organizują spotkanie, podczas którego będą podpisywać książki. Chyba nie muszę wspominać, że na 100% się tam zjawię? :D


PS
Zerknijcie na aktualną gazetkę promocyjną Rossmanna ;)

Przypominam o rozdaniu

Miłego dnia, 
Yuki

10 komentarzy:

  1. Jakiś kosmetyk z MAC też bym chętnie poużywała, u mnie byłby to pewnie mineralny korektor pod oczy, bo miałam okazję go tam nosić i sprawdził się super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam tego korektora. Jak na razie jestem oddana ukochanemu Pro Longwear ;)

      Usuń
  2. Spora lista ;) u mnie ostatnio jest problem bo sama nie wiem co chce, chyba za dużo już mam :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazło by się tego jeszcze więcej, ale postanowiłam się ograniczyć to tych najbardziej pożądanych :D Też mam już całkiem sporo, ale zawsze znajdzie się coś, na czego widok moje oczy zaczynają błyszczeć ;)

      Usuń
  3. Balsam EOS jest bardzo fajniusi :3 polecam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam twoją recenzję i chyba właśnie po niej upewniłam się na 100%, że chcę tę kuleczkę ;3

      Usuń
  4. Zdradzisz mi cenę tego cuda z NYX? :D A EOS jest genialny, szczególnie ten! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudo z NYX kosztuje 31,90 zł na stronie Douglasa, do wyboru jest (tylko) pięć odcieni ^^ Nie miałam jeszcze EOSa, ale tym kokosem mnie przekonali do zakupu :D

      Usuń
  5. Kilka rzeczy z tej listy też chętnie bym przygarnęła:)
    Powodzenia w realizacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że nie zajmie mi to jakoś bardzo długo ;)

      Usuń