wtorek, 11 listopada 2014

Wielkie zakupy cz. II [La Roche Posay, Benefit, Beauty Blender, produkty naturalne...]

Cześć! 
Jakiś czas temu opublikowałam część pierwszą moich wielkich zakupów, które poczyniłam podczas ostatnich kilkunastu tygodni. W końcu nadszedł czas, aby pokazać wam pozostałe wspaniałości ;) W większości będą to jednak produkty, które wygrałam i które dostałam w ramach współprac. Niemniej, niektóre z nich są bardzo interesujące!

Epopeję zacznę od paczki, którą otrzymałam od Rossmanna. Jak zwykle zawartość mnie powaliła :)


Pudło zawiera produkty idealne do domowego SPA oraz tzw. body wrappingu. Oprócz kosmetyków znalazłam w nim też NIESAMOWICIE miękki, misiowaty koc, który z pewnością przyda mi się podczas nadchodzących zimnych dni ♥

 

Wellness & Beauty olejek pod prysznic z olejem migdałowym i ekstraktem z bambusa
Isana krem do rąk z Q10
Wellness & Beauty mydło do rąk z ekstraktem z kwiatów wiśni i róży
For Your Beauty maska do rąk z masłem Shea


Wellness & Beauty masło do ciała z masłem Shea i olejem migdałowym
Wellness & Beauty peeling z oliwą z oliwek i zieloną herbatą
Wellness & Beauty olejek do kąpieli sezamowy z ekstraktem z wanilii
Wellness & Beauty olejek do ciała z ekstraktem z kwiatów wiśni i róży


Folia do body wrappingu (między innymi) oraz herbata z imbirem i trawą cytrynową - całkiem smaczna :)


Udało mi się zdobyć BeautyBlender w ramach akcji zorganizowanej przez beautyblender.net.pl! Cieszę się ogromnie, że mam możliwość przekonać się o wszem i wobec rozgłaszanej wspaniałości tej gąbki :)


Kolejna przesyłka od e-naturalne. Tym razem wybrałam olejek z witaminą C oraz olej z orzechów marula.

Ku mojej uciesze nawiązałam współpracę z kolejną stroną sprzedającą naturalne półprodukty, czyli ecospa :) 

 

Olej arganowy (ze świeżych orzechów) 
Ekologiczny żel z aloesu
Olej tamanu zimnotłoczony 
Glinka zielona Illite

  

Glinka Multani Mitti
Błoto kosmetyczne z Morza Martwego - suszone na słońcu

 

Dostałam też innowacyjne chusteczki do zmywania lakieru z paznokci JELID. Jak na razie mam do nich mieszane uczucia. Dają radę, ale na pewno nie są doskonałe ;)

 

Jeszcze w sierpniu przyszła do mnie paczka z CelluBlue, czyli przyrządem wspomagającym walkę z cellulitem. Wrażenia ze stosowania opiszę wkrótce :)

Kolejna porcja produktów od BingoSpa:
 

Szampon borowinowy i 7 ziół 
Żel pod prysznic "Biała Glinka i Migdały"
Średni peeling błotny do twarzy - kwas mlekowy i kwasy owocowe
Olej z pestek moreli 100%

Nie wiem, co się stało, ale w ostatnim czasie udało mi się wygrać parę rozdań, a nawet konkursów. Szczęście mi sprzyja! Oby tak dalej i w każdej kwestii, nie tylko kosmetycznej ;) Oto wszystkie nagrody:

  

BingoSpa:
Czekoladowy krem pod prysznic [recenzja]
Balsam kokosowy do dłoni 
Czekoladowe masło do ciała z karite
Olej arganowy 100% [recenzja]

  

W konkursie u cosmeticsfreak udało mi się zgarnąć cudownie pachnące kremy do rąk Essence (cherry & coconut, vanilla & cinnamon, cookies & almond) i serum ochronne Marion :)

  

U Angel wygrałam 3 wybrane przeze mnie naturalne kosmetyki marki Felicea. I tak przyszła do mnie paczka, a w niej:
Naturalna pomadka ochronna dla kobiet
Naturalny cień do powiek (odcień 55)
Naturalny korektor do twarzy (odcień 41)

  

Wieki temu (w wakacje) wygrałam też rozdanie u Smieti. Zgarnęłam 3 produkty marki Le Petit Marseillais:
Kremowy żel pod prysznic kwiat wiśni
Delikatny żel pod prysznic biała brzoskwinia i nektarynka (mój ulubieniec ♥)
Balsam do ciała do skóry bardzo suchej

Nie obyłoby się też bez "drobnych" zakupów... 

 

Ostatnio Super-Pharm kusiło naprawdę wieloma promocjami! Na szczęście dla mojego portfela skusiłam się tylko na jedną, mianowicie przy zakupie kosmetyku La Roche Posay otrzymywało się zestaw czterech mini produktów. Zdecydowałam się na żel pod oczy Hydraphase (zapłaciłam za niego 43,19zł), a w gratisie dostałam: Lipikar oliwka myjąca, płyn micelarny, Cicaplast Baume B5, Toleriane Ultra Fluide. Zapowiada się ciekawie :)

  

Moje upodobanie do kolorowych pudrów przezwyciężyło rozsądek i na stronie Douglasa zamówiłam nowość od NYX - Radiant Finishing Powder. Kosztował mnie 49,90zł i póki co jestem z niego całkiem zadowolona, ale niestety pokrywa twarz mnóstwem iskrzących drobinek, co niekiedy mnie irytuje... Jako gratis wybrałam między innymi próbkę maski GlamGlow i muszę przyznać, że była fantastyczna! Gdyby nie jej cena (199zł za 50 ml, o zgrozo), to bez wahania kupiłabym pełnowymiarowe opakowanie.

  

Zamówiłam też dosłownie 3 rzeczy z calaya.pl
Hydrolat z róży stulistnej 9,90zł/100ml
Aktywny żel peelingujący 6,50zł/15ml
Spirulina 18,90zł/100g

  

Nie wiem co mnie podkusiło, żeby kupić ten tusz. Tyle dobrze, że zdecydowałam się na miniaturkę, bo byłabym zła! Za 4g zapłaciłam 45zł (oczywiście w Sephorze). Benefit They're real okazał się osypującą się katastrofą. Co prawda uzyskuję nim przepiękny efekt na rzęsach, ale czarne kropki pod oczami to zdecydowanie nie to, czego pragnę.

 
 

Za sprawą Angel skusiłam się na zestaw balsamów do ust Badger. Zamówiłam go na stronie damabio.pl za 44zł (akurat był na promocji). Zestaw zawiera cztery wersje zapachowe (z każdej jestem zadowolona):
Tangerine Breeze 
Lavender & Orange
Vanilla Madagascar
Pink Grapefruit

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

To wszystko! W listopadzie nie kupuję kompletnie nic (oprócz pudełka Full Mellow), bo nie mam nawet takiej potrzeby. Intensywnie testuję to, co już mam i czerpię z tego ogromną przyjemność :D

PS
Zachęcam do zerknięcia na gazetkę Rossmanna :D 

Wczoraj ruszyła promocja, z której na pewno warto skorzystać. Ja jednak mam wszystko, czego mi potrzeba, więc spasuję. Ale oczywiście jestem zobowiązana przekazać wam tę informację. A nuż komuś się przyda :)

  

Przypominam o rozdaniu! :3

Miłego dnia, 
Yuki

16 komentarzy:

  1. teraz to Ty sie kosmetykami zawaliłaś hahahaha. te balsamiki do ust chyba też kupię wkrótce : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, tak jakoś wyszło ;D Balsamy polecam, są naprawdę świetne!

      Usuń
  2. Ale dużo nowości! Będzie co recenzować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy, większość produktów bardzo mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, bo mnie również! :)

      Usuń
  4. Same wspaniałości, miłego używania:)
    Seria Wellness & Beauty mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wellness & Beauty przeszło naprawdę pozytywną metamorfozę! Zdecydowanie warto zwrócić uwagę na ich produkty :)

      Usuń
  5. Ile wspaniałości! Zazdroszczę gąbeczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy to nawet przez myśl mi nie przeszło, że kiedyś będzie mi dane jej używać ;)

      Usuń