sobota, 8 listopada 2014

NYX Butter Gloss - Eclair ♥

Cześć! 
Niedawno w moim życiu zaszła dość poważna oraz niemiła zmiana i teraz staram się jakoś pozbierać, co oczywiście nie jest proste. Dlatego wybaczcie, że wręcz bombarduję was nowymi wpisami, ale jest to dla mnie swego rodzaju odskocznia od szarej codzienności. Pisząc, mogę na chwilę o tym wszystkim zapomnieć i zrelaksować się. 

Właściwie to powinnam czytać mitologię grecką, ale oczywiście przez całą sobotę spałam lub siedziałam przy monitorze ;). Jak to zwykle bywa - wszystko inne wydaje się ciekawsze od nauki. O bogowie, czemu tak się dzieje!? Jak na złość, pogoda również kompletnie nie sprzyja wykonywaniu poważnych zajęć :(.

Chciałabym wam dziś przedstawić mojego ostatniego ulubieńca, czyli NYX Butter Gloss w odcieniu Eclair.


Błyszczyk jest po prostu genialny, a uwierzcie, że niesamowicie rzadko można to ode mnie usłyszeć, bo zdecydowanie wolę pomadki. Ogromnie podoba mi się jego opakowanie i słodki, apetyczny zapach (waniliowo - ciasteczkowy). Ma gęstą, kremową konsystencję, a na ustach utrzymuje się jakieś 3 godziny bez jedzenia i picia. Pozostawia po sobie bajeczną taflę i niezwykle komfortowo się go nosi. Nie wysusza, nie podkreśla też suchych skórek.
Butter Gloss kosztuje około 30zł, ale myślę, że warto się zdecydować chociaż na jakiś jeden odcień. Choćby po to, żeby po prostu przekonać się, jaki ten kosmetyk jest świetny :D. Gama kolorystyczna jest całkiem pokaźna. Możecie go kupić w Douglasie lub np. na stronie mintishop.pl.
Chyba nigdy wcześniej nie zdarzyło mi się, abym tak często sięgała po błyszczyk! Gorąco polecam ♥

  

Na moich ustach prezentuje się tak:

PS
Jeśli wybieracie się do Rossmanna, to zerknijcie najpierw na ich aktualną gazetkę :)

Przypominam o rozdaniu

Miłego dnia, 
Yuki

16 komentarzy:

  1. Mam ten błyszczyk tylko w odcieniu Creme Brulee ;) Bardzo przyjemny produkt, jeden z fajniejszych błyszczyków jakie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wahałam się właśnie miedzy Eclair a Creme Brulee, ale jednak wygrał mój ulubiony róż. Jak wspomniałam, nie lubię błyszczyków, ale ten o dziwo okazał się fantastyczny! :D

      Usuń
  2. Ja moze nie ten, ale inne kolory na pewno kupie (jak ogranicze zapasy : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że znajdziesz odpowiedni odcień dla siebie! Też zupełnie nie mam potrzeby kupować nowych produktów do ust, ale jednak w większości nie mogę się powstrzymać :p

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Pasuje właściwie do każdego makijażu :)

      Usuń
  4. uwielbiam go ;] jest bardzo wydajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja maltretuję go od ponad miesiąca i wydaje mi się, że już powoli mi się kończy, ale na szczęście ciągle da się nim malować :D

      Usuń
  5. Śliczny ma kolor ten Twój błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie odcienie! Jasny róż to zdecydowanie mój kolor :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Na żywo jeszcze ładniej - zapewniam :)

      Usuń
  7. Kolorek mi się podoba, chyba muszę zajrzeć do NYXa niedługo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam błyszczyk z NYXa na liście, na ustach faktycznie wygląda bardzo ładnie! Mam podobnie jak Ty - też jestem zwolenniczką pomadek, ale czasem mam ochotę na błyszczyk właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kiedy już kupisz ten błyszczyk, to zakochasz się w nim tak mocno jak ja! :)

      Usuń