niedziela, 23 listopada 2014

Krakowskie spotkanie blogerek (22.11.2014r.) - relacja! :)


Cześć! 
Wczoraj miałam przyjemność uczestniczyć w moim pierwszym blogerskim spotkaniu. Niestety nieśmiałość osiągnęła wtedy apogeum i mało co z siebie wydusiłam xD ALE! Było naprawdę wspaniale ♥ Cieszyłam się jak dziecko z cukierka, że tam jestem. Każdą sekundę mocno przeżywałam w środku i byłam bardzo podekscytowana. 

W spotkaniu wzięło udział 13 blogerek:
Dwie wspaniałe organizatorki:
Klaudia i Ada

Poza tym:

Wszystko zaczęło się o 13:00 w niezwykle klimatycznej knajpce Absynt znajdującej się na Miodowej 26, oczywiście w Krakowie. Wnętrze pomieszczenia szalenie mi się podobało! A i obsługa była bardzo miła (pozdrowienia dla przystojnego pana, który nam cierpliwie usługiwał) :D

Czas na zdjęcia! Zdecydowana większość jest od Klaudii (po prostu są ładniejsze :D).







Ogromnie podoba mi się to zdjęcie!

Nieśmiała Aja...

Tutaj zaś niczym zawodowa modelka :D Zdjęcie przepiękne, po prostu. Aja przypomina mi tutaj Czarnego Łabędzia z filmu z Natalie Portman.




Migoczące pyłki od Vipery Cosmetics były zjawiskowe! Ada prawie cała się nimi obsypała xD


Aja wyraziła chęć na poprowadzenie aukcji (pieniądze oczywiście idą na cele charytatywne) i wyszło jej to po prostu genialnie! Uśmiałam się jak nigdy hahaha :D Sama wylicytowałam takie oto cudowności:

Maski algowe przeciwtrądzikowe Dermuss

Bajeczna bransoletka Skarby Selene ♥ Generalnie oprócz kolczyków nie noszę żadnej innej biżuterii, ale ta bransoletka po prostu mnie zauroczyła, jak tylko ją ujrzałam *_*  Natomiast prawdziwa miłość zrodziła się jak ją założyłam.

Dostałyśmy mnóstwo giftów. Jako, że spotkanie miało na celu promowanie kosmetyków naturalnych, spora część z nich to właśnie tego typu produkty. Ogromnie się cieszę!

Spodziewałam się odżywki do rzęs, a tu takie zaskoczenie! Od Revitalash otrzymałyśmy barwiony żel do brwi. Na szczęście jego odcień jest dla mnie w miarę odpowiedni. Będę testować!

Notes, lusterko, długopis i kosmetyczka - super! Wszystko mi się przyda.

Masło wanilia + pistacja kusiło mnie już od dawna ♥ Pachnie bajecznie. Bardzo ciekawi mnie argan cleansing face oil. Jednak po przeczytaniu składu nieco zbladłam, bo na pierwszym miejscu widnieje parafina, z którą moja cera się nie lubi... ale dam mu szansę.

Kobo również pozytywnie mnie zaskoczyło. Co prawda z bronzera nie będę korzystać, ale pozostałe produkty zapowiadają się obiecująco. Chyba najbardziej cieszę się z pigmentów, szczególnie białego opalizującego na fiolet ♥

Dwa mydełka od Ministerstwa Dobrego Mydła. Jedno cytrusowe, drugie węglowe - w sam raz dla mnie! Już się nie mogę doczekać, kiedy będę myć moją twarz węglem :D

Tutaj mamy mix różności. Krem na przebarwienia z Iwostinu (super!), woreczek wypełniony lawendowym suszem, śliczny długopis i dwa mydełka - kwiat pomarańczy z zieloną herbatą i Aleppo oliwkowo-laurowe z błotem z Morza Martwego.

Woda różana, różana sól do kąpieli (w Krakowie mam tylko prysznic, co za smutek ;(), olej kokosowe (nigdy nie miałam, pachnie obłędnie), masełko Shea.

Vipera Cosmetics obdarowała nas: balsamem do ust, podkładem (dostałam odcień 04, gorzej chyba nie mogłam trafić :P), lakierem do paznokci, pojedynczym cieniem. Zaś w czarnym woreczku znajdują się dwa tzw. Hamstery, które magnetycznie się ze sobą łączą. Trafił mi się zielony korektor oraz cień w bardzo ładnym kolorze.

Sponsorzy:
 

Dziękuję wszystkim dziewczynom za magicznie spędzony czas :* Było fantastycznie i jestem pewna, że wspomnienia z tego spotkania będą bardzo długo tkwić w mojej głowie ♥

PS
Zerknijcie na gazetkę Rossmanna :)

Miłego dnia, 
Yuki

23 komentarze:

  1. Było świetnie! Szkoda, że nie pogadałyśmy, ale może kiedyś się jeszcze spotkamy :) Organizatorki świetnie zorganizowane i przemiłe :) Hehe, mój zaciesz na zdjęciu :D Pozdrawiam! :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było by fajnie jeszcze kiedyś się spotkać i faktycznie zamienić ze sobą kilka słów ^^ Twój zaciesz jest przeuroczy! :D

      Usuń
  2. Strasznie się cieszę, że Ci się podobało ^^ bardzo miło było Cię wreszcie spotkać ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobało mi się i to baaardzo! :D Wzajemnie ♥

      Usuń
  3. To było naprawdę cudowne spotkanie, miło było Was poznać,choć z niektórymi niestety nie miałam możliwości zamienić kilku zdań (ah te stoły :()

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze stresu ogólnie mało co mówiłam haha. Następnym razem się poprawię ;)

      Usuń
  4. ale wam zazdroszczę dziewczyny! Mi też się marzy spotkanie z wami :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego! Mam nadzieję, że następnym razem uda nam się spotkać ^^

      Usuń
  5. Miło było Cię poznać :) A spotkanie było super :) Do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mogłam się napatrzeć na Twoje włosy! :D są niczym Rozszpunkowe! :D Miło mi było Cię poznać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, dziękuję za komplementy, ogromnie mi miło! Whatka - wzajemnie! :3

      Usuń
  7. Żeby było śmiesznie...dziś obsypałam sie pigmentami Star Dust w Naturze ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, przygotowujesz się chyba na karnawał!

      Usuń
  8. Świetne spotkanie :-) daj bronzer z Kobo jak nie chcesz używać :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Napisz do mnie email i jest twój ;)

      Usuń
  9. Coś czuję, że ja na takim spotkaniu zachowywałabym się bardzo podobnie :) Średnio się odnajduję w obcym towarzystwie, choć tu zakładam, że wspólnych tematów było mnóstwo, więc kto wie :) Zauroczyła mnie bransoletka, lubię takie, szczególnie do sukienek latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poniekąd jestem na siebie nieco zła, że tak mało mówiłam, ale byłam chyba za bardzo podekscytowana! Poza tym obecność pozostałych dziewczyn niesamowicie mnie onieśmieliła. Tematów do rozmów jak najbardziej było mnóstwo, więc nie można było się nudzić :)
      Ta bransoletka pasuje praktycznie do wszystkiego, jest niesamowita ;)

      Usuń
  10. Byłaś dla mnie jak postać z bajki. Te włosy i oczy jak Roszpunka. Bardzo miło było Was wszystkie poznać ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu, dziękuję za przemiłe słowa! ♥ Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się spotkamy :)

      Usuń
  11. No i w koncu cie poznałam. I proszę mi tu nie slodzić! To zdjęcie mi sie nie podoba czo ja jak łabądź wyglądam : p było najlepiej cie poznać No i widzimy sie mam nadzieje jeszcze w tym tygodniu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, a mi się bardzo podoba, jest wręcz majestatyczne! :D Naprawdę cieszę się, że się poznałyśmy, a co do spotkania, to jeszcze się zgadamy ^_^

      Usuń