czwartek, 13 listopada 2014

Fitomed: krem pod oczy oraz płyn lawendowy :)

Płyn lawendowy do twarzy do cery zmęczonej, nawilżająco-tonizujący

Płyn lawendowy o świeżym zapachu jest idealnym środkiem do "ożywienia" skóry zmęczonej. W stosowaniu zewnętrznym poprawia ukrwienie naskórka i nadaje mu ładny kolor. Cera nabiera zdrowego połysku, staje się gładka, jędrna i elastyczna.


Bardzo lubię płyny Fitomedu i przetestowałam już wszystkie trzy dostępne rodzaje. Lawendowy w niczym nie odbiegał temu różanemu, czy oczarowemu z kwiatem pomarańczy, które bardzo lubiłam. Przyjemnie odświeżał, nieco łagodził zaczerwienienia, błyskawicznie wnikał w skórę, przy czym jej nie wysuszał. Mocno pachniał lawendą, jednak nie była to dla mnie drażniąca woń, a wręcz energetyzująca. Z początku tylko spryskiwałam nim twarz, jednak po jakimś czasie zaczęłam mieszać z nim wszelakie glinki tworząc maseczki. W obu przypadkach sprawdzał się bez zarzutu :) Nadaje się również do scalania makijażu, ale nie wykorzystywałam go w tym celu zbyt często.

 Pojemność:  200ml
 Cena:  13zł
 Dostępność:  Niektóre sklepiki zielarskie, fitoteka.pl.

 Skład:  Aqua, Lawandula Angustifolia Flower Water, Glycerin, Panthenol, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Allantoin, Cytric Acid, Phenoxyethanol (and) Ethylhexylglycerin, Lawandula Angustifolia Oil (linalool), C.I.42090+C.I. 16255.

Mój krem nr 10 - krem pod oczy przeciwzmarszczkowy

Odpowiednio dobrane składniki tłuszczowe działają przeciwzmarszczkowo, odżywczo i regenerująco na delikatny naskórek w okolicach oczu. Absolutną nowością jest zastosowanie naparu z herbaty białej, parzonego według oryginalnego chińskiego przepisu. Powszechnie wiadomo, iż na zmęczone oczy najlepiej pomagają okłady z ciepłego naparu herbacianego. Biała herbata jest najcenniejszym gatunkiem wśród różnych rodzajów herbat. Właściwie jest to zielona herbata, która nie ma jeszcze dojrzałych liści, lecz tylko młode pączki. Dla wielu ludzi ten gatunek herbaty wydaje się mało atrakcyjny, gdyż ma zbyt jasny kolor, natomiast pod względem zawartości witamin, soli mineralnych i antyoksydantów herbata biała jest numerem jeden wśród wszystkich herbat. Do każdej partii kremu przygotowujemy świeży napar i nigdy go nie przechowujemy.


Krem posiada bardzo proste (jak na Fitomed przystało) opakowanie z dodatkowym zabezpieczającym wieczkiem. Dobry pomysł :)


Jakoś nie wiązałam z tym kosmetykiem dużych nadziei, a okazał się naprawdę świetny! Posiada gęstą, treściwą konsystencję, dlatego stosowałam go tylko na noc. Mimo to dość szybko się wchłaniał, choć pozostawiał po sobie delikatnie błyszczącą powłoczkę. Odkąd go używam, moja skóra wokół oczu jest znakomicie nawilżona, odżywiona oraz wygładzona i jakby jaśniejsza. Zdecydowanie widzę różnicę! Makijaż nałożony na tak dobrze wypielęgnowany obszar prezentuje się o niebo lepiej i wygląda świeżo przez cały dzień. Krem nie wywołał u mnie żadnych podrażnień, jest bezzapachowy i moim zdaniem ma niezły skład. Wystarczył mi na ponad 3 miesiące regularnego stosowania. 
Nie wiem tylko jak sprawdzi się u osób z bardziej wymagającą skórą niż moja, ale cena nie jest wysoka, więc myślę, że spokojnie można zaryzykować.    

 Pojemność:  20ml
 Cena:  19zł
 Dostępność:  Niektóre sklepiki zielarskie, fitoteka.pl.
 
 Skład:  Aqua, camellia sinensis (white tea) leaf extract, argania spinosa oil, persea gratissima (avocado) oil, theobroma cacao seed butter, butyrospermum parkii (shea) butter, hydroxyethyl acrylate, sodium hyaluronate, glycerin, sodium acryloyldimethyl taurate copolymer, D-panthenol, trilaureth-4-phosphate caprylic/capric triglyceride, peg-7 glyceryl cocoate, phenoxyethanol, ethylhexylglycerine.

PS
Zachęcam do zerknięcia na najnowszą ofertę promocyjną Rossmanna :)

Przypominam o rozdaniu :)

Miłego dnia, 
Yuki

14 komentarzy:

  1. Jeszcze się nie skusiłam na żaden z produktów Fitomed, ale ich płyny i toniki będą pierwsze w koszyku, gdy w końcu się zdecyduję na zamówienie :) w sumie to i o kremach pod oczy słyszałam tylko pozytywne opinie, więc pewnie i nim się zainteresuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fitomed ma naprawdę dobre produkty! Szczególnie polecam ci maseczkę - peeling K+K, iście doskonały kosmetyk :) Krem pod oczy również się u mnie sprawdził i złego słowa o nim powiedzieć nie mogę.

      Usuń
  2. Nie mialam produktów tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem warto się nimi zainteresować :)

      Usuń
  3. nie miałam jeszcze nic z fitomedu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czystym sumieniem mogę ci polecić kosmetyki tej firmy ;)

      Usuń
  4. Będę musiala, rozejrzeć się za fitomedem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto! Wszystkie ich produkty, jakie przetestowałam do tej pory się u mnie sprawdziły.

      Usuń
  5. z Fitomed miałam wodę różana i uwielbiam ją.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooo ten krem to moze być to czego szukam na noc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dobrze ci posłuży ^_^

      Usuń
  7. Z FItomed miałam kiedyś tylko peeling-maseczkę i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń