czwartek, 30 października 2014

"Pielęgnacja 360 cz.2" - przegląd najnowszej biedronkowej gazetki kosmetycznej :)

Cześć!
Dziś ruszyła druga odsłona Biedronkowej oferty kosmetycznej, więc oczywiście postanowiłam wam ją nieco przybliżyć. Od razu zaznaczę, że moim zdaniem część pierwsza była ciekawsza, ale oceńcie same :)

 

Da się zauważyć, że w tej gazetce króluje marka La Luxe, która chyba jest nowością. Jakoś mnie do siebie nie przekonała, ale kto wie - może ich kosmetyki są warte uwagi. W każdym razie, według mnie, na tej stronie najciekawsze produkty to Maybelline Dream Satin Liquid oraz Colossal Cat Eyes. Mają bardzo korzystne ceny.

 

Miłośniczki suchych szamponów mają okazję przetestować coś nowego w wersji różowej lub zielonej ;) Ja mam w zapasie 3 butelki Batiste, więc sobie daruję. Natomiast jeśli lubicie Timotei, to na pewno ucieszycie się z zestawu "drogocenne olejki" szampon + odżywka za jedyne 10,99zł.

 

Tutaj mamy dwupaki podstawowych niezbędników w korzystnych cenach, czyli: płyny do higieny intymnej, wkładki, pasty do rębów, szczoteczki manualne i kulki Rexony. Może przejdę się po te ostatnie, bo to moje ulubione antyperspiranty.

 

Neutrogena, Dove i moje ulubione żele Original Source w dwupaku! Moim zdaniem właśnie na te produkty warto zwrócić uwagę :) 

Całą gazetkę możecie obejrzeć TUTAJ

Co sądzicie o części drugiej? Coś wpadło wam w oko?

Miłego dnia, 
Yuki

10 komentarzy:

  1. Zainteresowały mnie suche szampony- ciekawe co to za firma je produkuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, ale chętnie się dowiem ;)

      Usuń
  2. Mnie też te suche szampony ciekawią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie niedługo pojawią się jakieś ich recenzje ;)

      Usuń
  3. Mnie zainteresowala maska do wlosow i szampony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska zwróciła i moją uwagę, ale obecnie posiadam mnóstwo odżywek oraz masek do włosów, więc ją sobie podaruję ;)

      Usuń
  4. Ja ide po te suche szampony. Zobaczymy co to bedzie : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwu paki żeli i rexonek mrrr <3 ciekawią mnie strasznie te długotrwałe szminki! Wgl mam wrażenie,że La Luxe wychodzi od Eveline.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może! La Luxe mają łudząco podobne opakowania do Eveline (od razu mi się skojarzyły), więc kto wie ;)

      Usuń