poniedziałek, 20 października 2014

Etude House Baking Powder Pore Cleansing Foam

Cześć!
Dawno nie było nic o azjatyckich produktach, więc dziś postanowiłam zapoznać was z uwielbianą przeze mnie pianką do twarzy koreańskiej marki Etude House. Mam nadzieję, że czujecie się zaciekawione :)

 
 Cena:  Około 30zł
 Pojemność:  170ml
 Dostępność:  Ebay
 Zapach:  Delikatnie cytrusowy, bardzo przyjemny. 
 Opakowanie:  Miękka tuba z zatrzaskiem.


 Konsystencja:  Bardzo gęsta, lepka.


 Skład: 

Moja opinia:
Według mnie pianka ma przede wszystkim oczyszczać, a ta robi to perfekcyjnie. Wykonuję nią demakijaż (zaraz po wstępnym rozpuszczeniu makijażu przez olej sezamowy, ale i bez niego pianka bez problemu dałaby radę) i jestem niesamowicie zadowolona z efektu, ponieważ usuwa dosłownie wszystko i to błyskawicznie. Absolutnie nie wysusza skóry, nie podrażnia oraz, co dla mnie istotne - zmniejsza widoczność wągrów. Wydaje mi się nawet, że obecnie mam ich zdecydowanie mniej. Może i nie redukuje powstawania wyprysków, ale na pewno nie przyczynia się też do ich wzmożonego pojawiania się. Za sprawą cytrusowego zapachu przyjemnie odświeża i pobudza oraz jest naprawdę niesamowicie wydajna, bo potrzeba jej niewiele. Musicie uważać, aby nie dostała się wam do oczu - potwornie szczypie!
Polecam szczególnie osobom posiadającym cerę tłustą, ewentualnie mieszaną. Dla pozostałych pianka może okazać się zbyt silnie oczyszczająca, co pewnie poskutkowałoby wysuszeniem skóry, a tego nikt nie lubi :) 

PS
Dla zainteresowanych umieszczam link do gazetki Rossmanna ;)

Miłego dnia, 
Yuki

6 komentarzy:

  1. mam wersję nawilżającą i jak na razie mam mieszane uczucia :( wróciłam do mydła z aleppo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że ta pianka się u ciebie nie sprawdziła! Nie próbowałam aleppo, ale kusi mnie, więc być może w przyszłości zakupię ;)

      Usuń
  2. nie slyszalam wczesniej o tej piance ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co kilka dni przeglądam oferty moich dwóch ulubionych sprzedawców na Ebay, więc znam każdą azjatycką nowość ;D

      Usuń
  3. Chyba bardziej ciągnie mnie do bb niż do niej ale moze kiedyś przy zakupach : p

    OdpowiedzUsuń