poniedziałek, 20 października 2014

Dni Klubu LifeStyle w SuperPharm: -50% na wybrane marki!

Cześć! 
Przychodzę do was z krótką, aczkolwiek kuszącą informacją. Mianowicie w dniach 21-22 października (wtorek, środa) w swoim najbliższym SuperPharm będziecie mogły upolować produkty wybranych marek aż o 50% taniej. Brzmi nieźle, prawda? ;) Niżej macie całą gazetkę z dokładną rozpiską:


Nie wiem, czy ja się na coś pokuszę, ale wam zdecydowanie polecam rozważyć zakup jednej z moich obecnie ulubionych pomadek, czyli Bourjois Rouge Edition Velvet :). Wszyscy narzekają na wysoką cenę tego produktu (w tym ja), więc taka akcja to idealna okazja, aby w końcu nabyć jakiś ładny odcień, bo warto. 

Znajdzie się coś na waszej liście, czy jednak dacie sobie spokój? ;)

Miłego dnia, 
Yuki

10 komentarzy:

  1. ja idę kupić zapas gilette'a! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nigdy nie nie kupiłam w SuperPharm. Ani mi po drodze ani nie wiem. Jakoś mnie nie skusiła ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze miesiąc temu mieszkałam w dość małym mieście i też nie miałam SuperPharm pod ręką. Jednak odkąd jestem w Krakowie, to zdecydowanie będę korzystać z tego typu promocji :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja mam łatwy dostęp do SuperPharm od jakiegoś miesiąca, ale i tak częściej zaglądam do Rossmanna ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje. Każdy powinien znaleźć coś dla siebie :)

      Usuń
  5. Dzisiaj byłam w SP i jak dla mnie niestety ceny zawyżone ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem to potrafią nas robić w balona :/

      Usuń