środa, 3 września 2014

♥ Full Mellow Natural Beauty Box Glam Face ♥

Hej! 
Niedawno w ramach współpracy otrzymałam do przetestowania urocze pudełeczko, na którym bardzo mi zależało, ponieważ jego zawartość w pełni odpowiadała potrzebom i wymaganiom mojej skóry. Wcześniej pokazywałam wam pudełko sierpniowe, natomiast teraz przedstawię produkty, jakie znalazły się w tym lipcowym :)


Po otwarciu pierwszy rzuca się w oczy okrągły ręczniczek bawełniany do twarzy. Jest niesamowicie miękki!


Pozostałe produkty to: 
* Peeling z mango i kofeiną (50g) 
* Maseczka z błota z morza martwego (50g)
* Serum z witaminą C (10ml)
* Wosk do kominka

Serum używam już kilka dni i jestem nim zachwycona. Zresztą tak samo jak peelingiem oraz maseczką, które są po prostu fantastyczne! Jednak więcej dowiecie się z recenzji, które opublikuję za jakiś czas :) Dodam jeszcze, że od niedawna każdy z tych trzech kosmetyków można kupić osobno na stronie full-mellow.pl.

Jak oceniacie zawartość pudełka?
 
PS
Zachęcam was do udziału w moim małym rozdaniu KLIK :) Macie czas jeszcze tylko do soboty (06.08)!

 
Miłego dnia, 
Yuki

22 komentarze:

  1. W takim razie czekam na szerszą opinię o serum, bo rozglądam się właśnie za jakimś nowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością recenzja będzie pozytywna :)

      Usuń
  2. Najbardziej ciekawi mnie serum:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jest godne uwagi! Chociaż zapewniam, że maska i peeling również spisują się fantastycznie :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe produkty :) Ciekawe jakie w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używanie ich to czysta przyjemność. Rewelacyjne kosmetyki :)

      Usuń
  4. Udanego testowania ;)) Sama ciekawa byłabym tego serum z wit. C ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Serum okazało się cudowne!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dla mnie nawet bardzo. To trio to idealny zestaw dla osób z cerą tłustą, posiadającą przebarwienia, czyli taką, jaką mam ja :)

      Usuń
  6. Uuuuwielbiam ich <3 Ale to już chyba wiesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, wiem wiem :D Też tak mam!

      Usuń
  7. dopiero się dowiedziałam o tych pudełeczkach, coś fantastycznego! :) zazdroszczę współpracy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz wypróbować te kosmetyki, są rewelacyjne :)

      Usuń
  8. ulubione anime? a najlepiej to dodaj post w którym opiszesz jak to wszystko się zaczęło u ciebie :) podejrzewam że masę osób to ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę ciężko wybrać mi jedno ulubione anime! Na pewno będą to między innymi: Kamisama Hajimemashita, Durarara!, Toradora, Clannad, Hetalia, Pandora Hearts, Fullmetal Alchemist, Shingeki no Kyojin i wiele, wiele innych ;) Nie myślałam o napisaniu takiego rodzaju posta, ale skoro myślisz, że wiele osób by to zaciekawiało, to w przyszłości coś takiego się pojawi :)

      Usuń
  9. fajne pudełko, ciekawa odskocznia od be glossy i tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę. Ogólnie rzecz biorąc, to rzadko podoba mi się jakieś pudełko Glossy lub Shiny, a Full Mellow zawsze mnie zadowala ;)

      Usuń
  10. Zawartość suuper, to serum jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się z tobą nie zgodzić :) Również je pokochałam.

      Usuń