poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Wakacyjna mini przesyłka od Rossmanna!

Cześć :)
Jak wiecie Rossmann potrafi sprawiać radość swoimi fantastycznymi paczkami. Czy i tym razem mu się udało? Jak najbardziej! 

Kolejne piękne pudełko do kolekcji :D



Wellness & Beauty peeling cukrowo-olejowy z olejem z pestek mango i kokosem 
Faworyt! Uwielbiam peelingi, a ten akurat widziałam w najnowszym "Skarbie" i od razu trafił na moją listę zakupów. Zatem nie dziwne, że bardzo się ucieszyłam, gdy ujrzałam go w pudełku.

 

Sun Ozon balsam do opalania o zapachu tropikalnych owoców SPF 30  
SPF nigdy za wiele! Balsam faktycznie pięknie pachnie i na pewno go wykorzystam.

Isana mydło w płynie Copacabana do skóry suchej z ekstraktem z mango i orzecha kokosowego

 

Domol odplamiacz w sztyfcie 
Jestem ciekawa, jak to cudo się sprawdzi. 

Bleib Gesund paski mango suszone 
Bardzo smaczne - polecam :)

Cóż mogę więcej napisać. Spodziewajcie się recenzji powyższych produktów :)

Miłego dnia, 
Yuki

28 komentarzy:

  1. Faktycznie świetna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba muszę dokupić to mydło w płynie jeśli pachnie tak samo jak emulsja do opalania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja muszę dokupić żel pod prysznic, który otrzymałaś w swojej paczce ;) Bardzo mnie ciekawi ten cytrusowy zapach. Co do mydła, to pachnie nieco inaczej niż emulsja, bardzo delikatnie.

      Usuń
  3. Najbardziej zaciekawił mnie odplamiacz w sztyfcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna paczuszka, i wcale nie taka mini :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodziewałam się góra dwóch produktów, a tu proszę ;)

      Usuń
  5. Kusi mnie ten cukrowy peeling :) A i na mydło pewnie się niebawem skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przeczytaniu składu okazało się, że jest to peeling solno-cukrowy. Jeszcze nie miałam takiego cudaka, ale czuję, że się polubimy :)

      Usuń
  6. Mydło mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie za słabo pachnie :( Wolę intensywniejsze zapachy.

      Usuń
  7. Czekam na recenzję odplamiacza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne pudełeczko :) zawartość też ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie. Bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Rossmann zawsze potrafi mnie uszczęśliwić ;)

      Usuń
  10. O zapachu tropikalnych owoców? :) chętnie sprawdziłabym ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, bo balsam pachnie fantastycznie :)

      Usuń
  11. ten peeling musi pięknie pachnąć :)

    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak! Podejrzewam, że działać też będzie rewelacyjnie.

      Usuń
  12. Śliczna paczka :D

    Zapraszam: http://ciciaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie co trzeba zrobić aby otrzymać taką paczuszke ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba współpracować z Rossmannem ;)

      Usuń