czwartek, 14 sierpnia 2014

Sylveco rumiankowy żel do mycia twarzy - naturalne i łagodne oczyszczanie :)

 Od producenta: 
Rumianek lekarski już w starożytności był znany ze swoich właściwości przeciwzaplanych, antybakteryjnych i anty-alergicznych. Za jego łagodzące działanie odpowiadają azuleny - związki, nadające olejkowi rumiankowemu intensywny niebieskozielony kolor. Dzisiaj wykorzystujemy ten składnik w pielęgnacji skóry trądzikowej, zanieczyszczonej i podrażnionej.
Hypoalergiczny, głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy z kwasem salicylowym (2%) o aktywnym działaniu antybakteryjnym. Zawiera bardzo łagodny, ale jednocześnie skuteczny środek myjący, który nie podrażnia nawet najbardziej wrażliwej skóry. Usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum, odblokowuje pory i reguluje procesy odnowy komórek naskórka. Żel został wzbogacony olejkiem z rumianku lekarskiego, który posiada właściwości przeciwzapalne, gojące i łagodzące. Systematyczne stosowanie pozwala zachować gładką, miękką, zdrową skórę.


 Cena:  Około 17zł
 Pojemność:  150ml
 Zapach: Bardzo neutralny, nieco ziołowy (minimalnie rumiankowy), ale nie intensywny, czy duszący. Po prostu specyficzny i trzeba się do niego przyzwyczaić.
 Opakowanie:  Plastikowe z wygodną i higieniczną pompką. 
 Konsystencja:  Niezwykle rzadka jak na żel, wręcz półpłynna.


 Moja opinia: 
Żel wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Przede wszystkim skutecznie oczyszcza skórę, ale absolutnie jej nie wysusza. Nie próbowałam nim usuwać makijażu, ale myślę, że w tym wypadku nie sprawdziłby się. Osobiście preferuję stosować go rano, aby zwyczajnie odświeżyć skórę. Sprawia, że cera jest mięciutka, sprężysta i pokuszę się nawet o stwierdzenie, że promienna. Żel może i nie zapobiega pojawianiu się wyprysków (nawet na to nie liczyłam), ale nieco łagodzi już powstałe stany zapalne oraz nie podrażnia skóry. Jest niezwykle delikatny i łagodny, dlatego moim zdaniem nada się dosłownie dla każdego. Pierwsza aplikacja tego produktu była dla mnie zaskakującym doznaniem, ponieważ żel w dotyku jest taki jakby "śliski" i mało co się pieni. Przyzwyczaiłam się do tego dopiero po kilku użyciach. Jest całkiem wydajny i niedrogi, a skład ma świetny. Jedynym minusem może być jego dostępność i chyba najszybszym wyjściem będzie zamówienie go przez internet. Jednak warto też go poszukać w najbliższym sklepie zielarskim. Na pewno dostaniecie go w krakowskiej Pięknalii
Cóż mogłabym więcej napisać o tym kosmetyku. Chyba to wszystko. Niby niepozorny "zwyklaczek", ale spisuje się naprawdę rewelacyjnie i mam nadzieję, że jego tymiankowy brat okaże się równie dobry :) 

 Skład: Woda, Glukozyd laurylowy, Gliceryna, Kwas salicylowy, Panthenol, Wodorowęglan sodu, Benzoesan sodu, Olejek rumiankowy.  

Miałyście ten produkt? :)

Miłego dnia, 
Yuki

20 komentarzy:

  1. Tymiankowy też jest fajny ;) Tego nie mialam, ale Sylveco jest swietna firmą i wszystko sie mi od nichspisuje swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam twoją recenzję tymiankowego, ale jak na razie czeka u mnie w kolejce (tak samo jak krem lekki brzozowy). Mam ochotę na więcej produktów Sylveco, wzbudziły we mnie ogromną sympatię ;)

      Usuń
  2. Bardzo lubię niepieniące zele, kiedyś go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Mam nadzieję, że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  3. Kusząco ;) Napewno sie rozejrze :)
    I mam pytanko ; ) moze zechcialabys uczestniczyc w zabawie na moim blogu? Jesli tak to zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się nad tym zastanawiam i pewnie wezmę udział, ale jeszcze muszę to ostatecznie przemyśleć :)

      Usuń
  4. zdziwiłam się,bo koło mnie jest kilka miejsc gdzie ogółem kosmetyki ich marki są tam nie jako nowość,lecz są wprowadzone na stałe oba są typowo zielarskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie raz czytałam komentarze, w których dziewczyny narzekały na słabą dostępność Sylveco, więc o tym wspomniałam. Sama zamawiałam przez internet, a nieco później odwiedziłam zielarski, który mamy w mieście i ujrzałam kilka ich produktów. Miłe zaskoczenie :)

      Usuń
  5. dokladnie dostępność głównym minusem,ale znalazłam w gdańsku sklep zielarski gdzie mają w sprzedaży sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, w takim razie bardzo się cieszę :) Ja też już widziałam Sylveco bodajże w dwóch sklepach stacjonarnych.

      Usuń
  6. moja twarz bardzo lubi produkty z rumiankiem, ten pewnie też by polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem prawie w 100% pewna, że polubiłabyś ten żel :)

      Usuń
  7. Nie miałam nigdy tego żelu, a z tego co czytam, to wart byłby wypróbowania.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Jest na tyle delikatny, że nie powinien nikomu wyrządzić krzywdy :)

      Usuń
  8. Ja obecnie używam ich szamponu i jestem bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety szamponu nie miałam, ale kto wie, co przyniesie przyszłość ;)

      Usuń
  9. Ja też używam tego szamponu i bardzo go sobie chwalę;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym, że ja recenzowałam żel do twarzy, nie szampon. Musiało ci się coś pomylić, każdemu się zdarza :)

      Usuń
  10. Jeszcze nic nie miałam z tej firmy, czas na zmiany, chętnie zacznę od tego żelu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Oby się spisał!

      Usuń