niedziela, 10 sierpnia 2014

Full Mellow Lip Scrub Candy Floss - cukrowy peeling do ust o smaku i zapachu gumy balonowej ♥

Uwielbiam peelingi zarówno do twarzy jak i do ciała. Natomiast nigdy nie miałam takiego stricte do ust, choć przyznam, że od zawsze chciałam jakiś wypróbować. Dlaczego więc na żaden się nie skusiłam? Szczerze to nie mam pojęcia. Dotychczas chyba nie spotkałam się z żadnym, który by zwrócił moją uwagę. Niedawno, całkiem przypadkiem, moja głęboko skryta zachcianka ziściła się... 


Oto on. Zamknięty w niepozornym, maleńkim plastikowym opakowaniu ze szczelną zakrętką. Piękno tkwi w prostocie. Nie wiem jak wam, ale mi bardzo podoba się owa szata graficzna. 

 

Maleństwo mieści w sobie całe 30g produktu. Uwierzcie, że ta ilość starczy wam na wieki, ponieważ, aby speelingować usta wystarczy dosłownie odrobinka. Nie jest to jednak byle jaki zabieg! Zapach tego produktu jest tak przyjemny i rozkoszny, że uszczęśliwiłby chyba każdą z was. Nie ma w nim krzty sztuczności, a wyczuwalna jest jedynie czysta słodycz gumy balonowej. Każda aplikacja tego peelingu znacznie poprawia mi humor.
PS Peeling smakuje równie wspaniale, jak pachnie! Gratka dla łasuchów :)

 

Różowa pasta rewelacyjnie wygładza i natłuszcza usta. Takie wypielęgnowane wargi, pozbawione choćby jednej suchej skórki, są idealną bazą pod wszelakie szminki. Szczególnie wielbicielki matowych pomadek powinny być zachwycone!


Na koniec zerknijmy na skład:
Caster Sugar, Vitamine E, Jojoba Oil, Vegetable Glycerin, Pink Mica, Bubble Gum Flavour Oil. 

To wszystko. Jak widać niewiele potrzeba, aby uszczęśliwić kobietę ;) 

Jeśli czujecie się skuszone (a mam wielką nadzieję, że tak :D), to zerknijcie na stronę Full Mellow. Tam możecie kupić Candy Floss za 25zł. Jeśli jednak to dla was za mało, to możecie go też znaleźć w sierpniowym pudełku Natural Beauty Box Just Relax, o którym pisałam TUTAJ :) Pamiętajcie, że do 25.08 obowiązuje darmowa wysyłka. Przyznam się, że ja już skorzystałam i niecierpliwie czekam na paczkę :)

Miłego dnia, 
Yuki

22 komentarze:

  1. Jest cudowny :3 tez zamowilam juz box na wrzesien, bo sie nie moglam powstrzymac :x

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, jest fenomenalny! Może się na niego skusisz, w końcu trwa miesiąc darmowej wysyłki ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. A działa, pachnie i smakuje jeszcze lepiej :)

      Usuń
  4. Peelingi cukrowe do ust,ostatnio trochę przesadziłam z peelingiem który zrobiłam sb w domu,ale z wielka ochotą kupię ten! Nie raz szukałam takich gotowych produktów,choc lubię czasem zrobić coś domowego jeśli chodzi o kosmetyki,no dobra ostatnio sie pod tym względem rozleniwiłam a mam genialny przepis który jest u mnie na blogu (sama nie wiem gdzie,ale jest musze go nzlaeżć) jak dotąd znalazłam tylko ten z lisha -niedostepny u nas i ten z Pat&Rub niestety z cukrem brzozowym (alergia..) tak wiec zwątpiłam zrobiłam własny,jak go zuzyję,albo póki nei apdnie mi grosz do porfela o razu zamawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio nawet myślałam o tym, żeby sobie zrobić taki peeling, ale jednak wygrało moje lenistwo ;) Co te wakacje robią z człowiekiem... Mam nadzieję, że uda ci się załapać na darmową wysyłkę :)

      Usuń
  5. ja jeszcze używam swój malinowy, ale ten też na mnie czeka ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinowy również musi pachnieć obłędnie ^_^

      Usuń
  6. uwielbiam zapach gumy balonowej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ten peeling z pewnością przypadłby ci do gustu ♥

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy ♥ Mam nadzieję, że peeling ci posłuży :D

      Usuń
  8. Świetny musi być ten peeling. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jest! Akurat przed chwilą go użyłam ;)

      Usuń
  9. pędzę na stronę zamawiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wzbudziłam twoje zainteresowanie tym produktem :D Oby znakomicie ci służył!

      Usuń