sobota, 23 sierpnia 2014

Bourjois 1 Seconde Blue no Blues - obłędny błękit ♥

Cześć! 
We czwartek kupiłam lakier do paznokci, który chodził za mną od kilku dobrych tygodni. Miałam opory przed jego zakupem, bo normalnie kosztuje 30zł, a dla mnie to trochę dużo jak za lakier. Po długim okresie wyczekiwania - trafiła się promocja w Hebe ♥ Jestem po prostu przeszczęśliwa, że w końcu mam go na swoich paznokciach. Same zobaczcie jak bosko wygląda: 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Takiego błękitu szukałam od dawna. Nawet nie posiadam słów na to, żeby opisać jaki jest piękny. Po prostu podziwiajcie ;)

PS 
Zachęcam was do udziału w moim małym rozdaniu KLIK :)
 
Miłego dnia, 
Yuki

30 komentarzy:

  1. kolor piękny, niespotykany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu wpadł mi w oko i po prostu nie mogłam go nie kupić! :)

      Usuń
  2. Cudowny odcień! Szkoda, że jest taki drogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bourjois się ceni :p Obecnie kosztuje 20zł, więc tyle jeszcze mogę za niego dać, bo kolor jest fenomenalny ;)

      Usuń
  3. Coś pięknego! Zapraszam do mnie :) http://milkyskay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny! :)))) uwielbiam błękitne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przesliczny odcień! masz śliczne paznokcie :)

    mogłabys poklikać w linki do choies w ostatniej notce na moim blogu? bardzo proszę, ponieważ staram się o współpracę, jesli tak to koniecznie napisz u mnie, a ja odwdzięczę sie komentarzem lub klikaniem :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny kolorek :O :)
    jak jest z trwałością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go na paznokciach od piątku, więc nie za bardzo mogę się wypowiedzieć co do trwałości, ale jak na razie trzyma się nienagannie :) Zero odprysków i nawet końcówki się nie starły, co mi się zdarza praktycznie zawsze i to bardzo szybko.

      Usuń
  7. Mam taką samą koszulę. :) JEJU JAKI CUDNY LAKIER!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszula jest fantastyczna! Chodziłabym w niej non stop na zmianę z inną w kratę, którą mam :D Gdy zobaczyłam ten lakier to pomyślałam dokładnie to samo ;)

      Usuń
  8. super kolor. MIałam go kupić przy okazji promocji w Rossmannie -49% ale powstrzymałam się bo mam już podobne kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat pierwszy raz spotkałam się z takim odcieniem i po prostu musiałam go zdobyć ;) Bardzo udany zakup, uwielbiam go ♥

      Usuń
  9. jaki piekny kolor!

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń