czwartek, 3 lipca 2014

♥ Ulubieńcy czerwca ♥

Hej hej :D
Długo zastanawiałam się, czy dodać ulubieńców czerwca, jednak ostatecznie stwierdziłam "czemu nie". Produktów będzie zaledwie garstka, ale oczywiście bardzo przyjemnie mi się ich wszystkich używało :)

 

Benefit They're Real! Push-up Liner (miniaturka)
Szczęście mi dopisało i udało mi się wygrać miniaturkę tej "cudownej nowości" w rozdaniu. Tym bardziej się ucieszyłam, bo jest to mój pierwszy produkt od Benefit. Muszę przyznać, że jestem wprost oczarowana tym kosmetykiem. Okazał się naprawdę mega trwały i co ważne nie rozmazuje się (a często łzawią mi oczy od soczewek). Nie jestem ekspertem od malowania kresek, ale dzięki temu eyelinerowi stało się to dla mnie banalne i pochłania zaskakująco mało czasu. Na pewno dodam jego osobną recenzję i poważnie zastanawiam się nad zakupem pełnowymiarowego opakowania (koszt 119zł w Sephorze). Choć powiem wam w sekrecie, że dzięki Klaudii odkryłam jego tańszy odpowiednik (z tym, że jeszcze go nie testowałam, bo dopiero dziś do mnie dotarł) :) Ale o tym kiedy indziej.

My Secret Pearl Touch (odcień 103)
Kiedy nie mam czasu na zrobienie jakiegoś wystrzałowego makijażu, to sięgam właśnie po ten cień. Kosztuje mniej niż 10zł, a na powiece prezentuje się fantastycznie! Gorąco polecam, bardzo uniwersalny odcień (choć moim zdaniem najbardziej pasuje bladolicym).

SKIN79 VIP Gold Super+ BB Cream
Co prawda to tylko próbka (łącznie miałam dwie), ale złoty BB okazał się naprawdę warty uwagi. Idealnie stapia się z cerą, przypudrowany utrzymuje się bez zarzutu, nie robi smug, rewelacyjnie wygląda na skórze. Nie oczekuję niczego więcej, jestem zachwycona.

Maybelline Color Sensational 140 Juicy Bubblegum
Odkąd wygrzebałam tę szminkę z kuferka, to noszę ją non stop. Świetny kolor, bardzo letni i soczysty. Pokazywałam ją w osobnej notce TUTAJ.

 

Palmer's Cocoa Butter Formula nawilżający balsam do ciała
Balsam jest znakomity, szczególnie na lato, bo się nie lepi, co bywa irytujące. Poza tym pachnie jak Nesquik <3, wchłania się błyskawicznie i naprawdę świetnie nawilża skórę. Jedyne, co mi trochę przeszkadza, to opakowanie - ciężko będzie mi wydobyć resztki kosmetyku, ponieważ jest niesamowicie gęsty a butelka dość twarda.

Vichy Capital Soleil emulsja matująca do twarzy SPF 50
Dołączyłam do szerokiego grona wielbicielek tego produktu :) Szybko się wchłania, nie bieli, nie pozostawia lepkiej i tłustej warstwy, rzeczywiście daje mat, nie wysusza, no i przede wszystkim chroni przed szkodliwymi promieniami słonecznymi. Polecam!


Jaki kosmetyk zasługuje na miano waszego ulubieńca ostatniego miesiąca? :)

Miłego dnia, 
Yuki

32 komentarze:

  1. musze sie rozejrzec za tym linerem z benefit , mam maskare z tej serii i ja kocham !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety mascary nie posiadam, ale bardzo mnie kusi, więc może kiedyś ją kupię :) Z eyelinerem na pewno tworzyliby zgrany duet.

      Usuń
  2. Żadnego z tych produktów nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam z tej samej serii benefitu tusz do rzęs i też mi się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, to zdecydowanie muszę jej spróbować! ;)

      Usuń
  4. Ta pomadka wygląda cudnie. Czekam na promocje kolejne w Rossie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie niedługo znowu nas zaskoczą ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jest niesamowity, szczerze polecam :)

      Usuń
  6. Fajny ten cień ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki z Palmers uważam za godne uwagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dotąd testowałam zaledwie 3 ich kosmetyki, ale mam ochotę na więcej :)

      Usuń
  8. właśnie kupiłam sobie ten vichy i czekam na cieplejsze dni żeby przekonać się czy faktycznie jest taki super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się u ciebie sprawdzi! :)

      Usuń
  9. Nie używałam niczego z benefit do tej pory, nie raz coś mnie zainteresowało,ale ich ceny nie co powalają. Nie jestem więc zdziwiona twoją uciechą z miniaturki ;)
    Ostatnio zainteresował mnie krem Big easy nazywany korektorem cery. Coś a'la ich zdaniem lepszy bb ciekawe tylko jaki bb mieli na myśli azjatycki czy to co znajdujemy na polskich półkach. A tak z innej mańki podasz mi swój e-mail? Mam fb,ale rzadko z niego korzystam, ewentualnie mogę podac za pomocą e-maila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie interesuje wiele ich produktów, ale faktycznie ceny mają zaporowe. Cóż, nie chcę się błędnie wyrażać o czymś, o czym nie mam pojęcia, ale myślę, że ten BB nie ma nic wspólnego z tymi azjatyckimi ;)
      kajampsy@wp.pl <- pisz śmiało :)

      Usuń
    2. Tak wgl. jest fajna promocja w superpharm dla osób które mają ich karty,na wszystkie kosmetyki Vichy i La Roche Posey -25% ;) To dobra okazja na nabycie Vichy Capital Soleil ;)

      Usuń
    3. Wiem. Niestety najbliższe SuperPharm mam w Kielcach, a po sam kosmetyk raczej nie opłaca mi się tam jechać :(

      Usuń
  10. Też skusiłam się na liner Maybelline po recenzji Klaudii ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ogromnie ciekawa jak wypadnie w porównaniu z eyelinerem Benefitu ;)

      Usuń
  11. Chyba zimą skuszę się na Palmersa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam ten balsam i gorąco ci go polecam ;)

      Usuń
  12. Od długiego czasu nastawiam się na maskarę z Benefit, gdyż spodobała mi się jej szczoteczka oraz słyszałam o niej wiele dobrego, jednak jeśli ją wygrałaś- jesteś farciarą, bo normalnie kosztuje w Sephorze chyba 115zł z tego co dobrze pamiętam.
    Miałam pomadkę z Maybelline i to była jedna z lepszych pomadek jakie miałam- dawała fajny efekt, dobrze nawilżała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ich najnowszy eyeliner, nie mascara :) W Sephorze obydwa produkty kosztują po 119zł, więc sporo.
      Zgodzę się co do szminek Maybelline, są naprawdę bardzo fajne!

      Usuń
  13. Mam ten cień i go uwielbiam:) Jest po prostu uniwersalny:) Używam go przeważnie na środek powieki dla rozświetlenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natomiast ja nakładam go na całą powiekę, najczęściej solo ;) Uwielbiam ten odcień.

      Usuń
  14. Cóż to za zamiennik eyelinera z benefitu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maybelline Lasting Drama Pen Gel Eyeliner (zamówiłam na ezebra.pl za całe 15zł) ;)

      Usuń