czwartek, 10 lipca 2014

Makeup Revolution Iconic 3 - makijaż :)

Cześć :)
W poprzednim poście pokazywałam wam zakupy. Znalazła się w nich pewna piękna paleta cieni, którą z każdym makijażem lubię coraz bardziej. Oczywiście chodzi o Makeup Revolution Iconic 3.
Ostatnio wyszedł mi całkiem fajny makijaż (przynajmniej tak mi się wydaje), więc postanowiłam go wam zaprezentować, bo dawno żadnego nie pokazywałam :)

Użyte cienie:
 

Efekt:

Wybaczcie nieco poszarpaną kreskę (namalowaną Benefit They're Real! Push up Liner), ale widocznie miałam gorszy dzień. Rzęsy wytuszowałam L'oreal So Couture.  

Dajcie znać, co sądzicie o tym makijażu ;) 

Miłego dnia,
Yuki

32 komentarze:

  1. Makijaż świetny :) A gdzie można dostać tę paletkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja zamówiłam ją na mintishop.pl za 20zł. Są też inne wersje kolorystyczne.

      Usuń
  2. Makijaż cudowny, do tego te idealne kreski, tylko pozazdrościć <3
    http://silkybomb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuję za przemiły komentarz ;)

      Usuń
  3. Ale ślicznie! Ostatnio włączyło mi się chciejstwo na tą paletkę, a takie cudne fotki nie pomagają :> :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj tam ;D 20zł to nie tak dużo, więc myślę, że bez problemu możesz sobie na nią pozwolić :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Polecam! Kolory są przepiękne :)

      Usuń
  5. Boski ten makijaż ! *.* /Zmora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba :D

      Usuń
  6. Jezu, zakochałam się w nim <3

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny :O a ty jestes meeeega ładna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo dziękuję, ale bez przesady :) Akurat moja cera miała jakiś zły okres, co widać na brodzie i w jej okolicach ;)

      Usuń
  8. mocniejszy akcent,na każą porę roku ;) Zastanawiam się nad tą paletką,nawet bardziej wpadła mi w oko Iconic 2 ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś mnie wzięło na odrobinę czerni :D Bardzo podoba mi się cień Blackheart z Naked 3, więc chciałam zobaczyć jak będzie się prezentować na powiekach. Mnie od zawsze najbardziej ciekawiła właśnie trójka :)

      Usuń
  9. ty jestes śliczna jak leleczka,nie moge sie napatrzeć ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż idealnie pasuje :) chciałam zapytać jaką teraz masz farbę na włosach, co to za kolor? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schwarzkopf Nectra Color 1020 jasny perłowy blond :)

      Usuń
  11. ja czekam na móją Iconic3 ;D :) sliczny makijaz;] zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że paleta ci się spodoba! ^_^ Zajrzę :)

      Usuń