sobota, 21 czerwca 2014

Misslyn Silk Touch Nail Polish 06 - jedwabne paznokcie :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Mam wrażenie, że ten lakier został stworzony specjalnie dla mnie :p Jest tak uroczy, że gdy mam go na paznokciach, to wydaje mi się, że moje dłonie wręcz ociekają cukrem. Wygląda po prostu pięknie i bardzo dziewczęco. Przypomina mi nieco watę cukrową (mniam). Jego wykończenie jest satynowe, a po wyschnięciu okazał się niesamowicie milutki w dotyku (kilkakrotnie przyłapałam się na nieświadomym głaskaniu paznokci). Według mnie jest trwały, nie odpryskuje i nawet końcówki nie za szybko się ścierają. Banalny w aplikacji oraz niesamowicie przyjemny w noszeniu :) 
Jeśli podoba się wam taki efekt, to koniecznie przyjrzyjcie się całej gamie kolorystycznej Misslyn Silk Touch. Jestem praktycznie w 100% pewna, że jakiś odcień wpadnie wam w oko ;)

Miłego dnia, 
Yuki

42 komentarze:

  1. Nie przekonują mnie takie wykończenia, jednak ten lakier prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Nie spodziewałam się, że na paznokciach będzie wyglądać tak ładnie :)

      Usuń
  2. przepięknie wygląda na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny lakier!
    Masz super śliczne długie palce i płytkę paznokcia, więc wydaje mi się że większość lakierów na nich wygląda przepięknie. A co do samego odcieniu - też mi się kojarzy z watą cukrową, wręcz z barbie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) O Barbie nie pomyślałam, ale myślę, że to też trafne skojarzenie :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Ocień jest dość specyficzny ;)

      Usuń
  5. Ale cudny ^^ Ja niedługo przytulę podobny z Colorowo.pl ;) Smakowicie wygląda *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpiękniejszy różowy odcień jaki w życiu widziałam +_+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby co, to te lakiery są dostępne w Hebe ;3

      Usuń
  7. Jak dla mnie trochę za różowy ale wykończenie ma piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że na żywo nie jest taki mocno różowy. Aczkolwiek i tak pięknie wygląda :)

      Usuń
  8. Słodki cukierkowy kolorek. pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam. Lakier okazał się bardzo fajny ;)

      Usuń
  9. Jaki słodki!!!! Przez Ciebie teraz go chcę:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajny efekt <3 Nie spotkałam się jeszcze z takim lakierem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jeszcze takiego nie miałam. Bardzo przyjemny :)

      Usuń
  11. Ale ładny ! ♥ Ostatnio polubiłam taie wykończenie za sprawą Lovely St. Tropez ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, nie miałam styczności z tymi lakierami.

      Usuń
  12. Ładny mleczno-połyskujący róż :)
    Ciekawy blog i dołączam się do obserwacji :)

    Zapraszam do mnie http://contra-dianthus.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekny olor, ale nie wiem czy nie czulabym sie w nim babciowo
    jasny, polyskujacy roz zawsze kojarzy mi sie z babcinymi paznokciami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, jak go zobaczyłam, to też mi się nie spodobał, ale na paznokciach prezentuje się naprawdę ładnie :) Wykończenie jest satynowe, a nie perłowe, choć może na zdjęciach tego nie widać.

      Usuń
  14. Piękne paznokcie , świetny kolor na wakacje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Pozdrawiam również!

      Usuń