środa, 16 kwietnia 2014

Zbiorcze zakupy z kilku tygodni :)


Hej :) 
Dość dawno nie było postu, w którym pokazywałabym moje zakupy. Trochę się już tego uzbierało, więc postanowiłam wam wszystko przedstawić. Zobaczycie również zawartości paczek, które otrzymałam w ramach współprac. 

Może zacznijmy od przesyłek. 

Fitomed - tonik oczyszczający i żel do cery tłustej i trądzikowej (recenzja wkrótce).

  
Kolejne wodne naklejki od KKCenterHK ;) Urocze, czyż nie?

Farmona Magic SPA lawendowe ukojenie - cukrowy peeling do ciała.

Drobne zamówienie z Calaya.pl:
Żel hialuronowy 1% 12,50zł/50ml
Hydrolat z zielonej herbaty 19,05zł/100ml
Olej z pestek winogron 4,90zł/50ml

Peeling z pestek truskawek 3,99zł/50g
Francuska glinka biała 7,40zł/100g
Glinka różowa 15g (gratis)

W końcu zdecydowałam się również na słynny filtr do twarzy z Vichy - Capital Soleil Emulsion Anti-Brillance Toucher Sec SPF 50. Zapłaciłam za niego około 50zł (nie wliczając kosztów przesyłki).
 

Dostałam też próbki i to całkiem pokaźne. Miło :)

Czas na zwykłe zakupy drogeryjne~

Nuda, czyli żele do mycia ciała: 
Palmolive Essential Vanilla 3,99zł/200ml
Palmolive Thermal SPA Aqua Calm 5,95zł/250ml

Garnier Intensywna Pielęgnacja - ochronny krem do rąk 7,99zł/100ml

Olej sezamowy 11,20/50ml 
Olej z drzewa herbacianego 14,40/7ml 

Palmer's sztyft ochronny do ust - Original 11,99zł

Schwarzkopf Nectra Color - 1020 jasny perłowy blond 16,49zł

Zaszalałam trochę z produktami do włosów :p... Przede wszystkim skorzystałam z promocji -30%, która była niedawno w Hebe.
Timotei with Jericho Rose - Vivid Color 5,59zł/200ml
L'oreal Elseve Arginine Resist x3 - maska z serum wzmacniającym 13,99zł/300ml
Nivea Diamond Gloss 6,29zł/200ml

 
L'oreal Elseve Nutri-Gloss Cristal kuracja upiększająca 11,99zł/200ml

Ziaja krem nawilżająco-matujący 9,49zł/50ml

L'Oreal So Couture mascara - udało mi się ją zdobyć, dzięki akcji organizowanej przez Hebe. Na razie napiszę tylko tyle, że jest po prostu fenomenalna :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

To by było na tyle. Coś was szczególnie zainteresowało? A może testowałyście, któreś z powyższych produktów? Piszcie :)


PS
Zapraszam do udziału w wiosennym konkursie! :) [KLIK]

Pozdrawiam, 
Yuki

21 komentarzy:

  1. uwielbiam olejek z drzewa herbacianego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ile fajnych rzeczy :) też planuję zrobić jakieś półproduktowe zakupy, ale jak zwykle nie mogę się zdecydować co dokładnie chce :P A z Fitomedu mam teraz tonik, ale inną wersję, bodajże z lukrecją, kupiłam, bo szukałam czegoś na szybko i okazał się przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zwykle mam ten dylemat "co wziąć?", szczególnie, gdy wybór jest ogromny, a produkty świetne i bardzo kuszące :p Tonik z szałwią również jest w porządku, ale właściwie to spodziewałam się tego po tej marce. Mają dobre kosmetyki, jeszcze żaden mi nie zaszkodził.

      Usuń
  3. Bardzo lubię żele pod prysznic z Palmolive. Ostatnio rozkoszuję się wersją z peelingującymi drobinkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je uwielbiam ^_^ Choć nieco wysuszają moją skórę, ale zawsze w łazience mam jakiś balsam lub masło do ciała.

      Usuń
  4. Ile dobroci. :D Fitomed mnie kusi, oleje z drzewa herbacianego to rzecz bardzo wszechstronna warto mieć ją w domu. :) A sztyft ochronny z Palmersa miałam, wersja mięta&czekolada i nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fitomed ma naprawdę dobre kosmetyki, warto wypróbować :) Szczególnie miło wspominam maseczkę-peeling K+K. Jeśli chodzi o sztyft Palmer's, to mi osobiście odpowiada, jest całkiem w porządku ;) Bardzo ładnie pachnie i podoba mi się jego opakowanie.

      Usuń
  5. No to dałaś czadu ;) super kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tu trochę zachcianek, ale w większości są to moje niezbędniki (np. krem z Ziaji) :)

      Usuń
  6. Muszę wypróbować filtr matujący z Vichy, gdy tylko wykończę ten z LRP (który też jest świetny :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast nie miałam styczności z filtrem LRP. Chciałam go nawet kiedyś kupić, ale nadeszła moda na Vichy i właśnie ten jakoś bardziej do mnie przemówił.

      Usuń
  7. Ale świetnych nowości, aż miło popatrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe nowości, żel do mycia twarzy z Fitomedu na pewno kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest godny uwagi - dobrze się spisuje i nie wyrządził absolutnie żadnej krzywdy mojej skórze :)

      Usuń
  9. Nazbierałaś łupów dziewczyno, sporo naturalnej pielęgnacji. Od dawna używasz takiej czysto naturalnej pielęgnacji - glinki, peelingi z pestek itp? wiem,że był tu gdzieś post recenzowanych glinek, fajny byłby post o początkach, o dobieraniu do odpowiednich typów cery i oczekiwań względem takiej pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero jakoś od kilku miesięcy zaczęłam interesować się naturalnymi kosmetykami i był to strzał w dziesiątkę :) Postów pojawiło się klika, a mam też w planach kolejne recenzje glinek, które posiadam, ale wszystko w swoim czasie. Nie wiem, czy dałabym radę zrealizować taki wpis, ponieważ moje zainteresowanie wynikło dość nagle, bez większych przygotowań itp. Raczej postaram się wspominać o naturalnych produktach co jakiś czas, wtrącając przy tym swoje doświadczenia z nimi związane :)

      Usuń
    2. To taki mój autorskie pomysł,pod zadnym pozorem nie przymus ;p coś a'la poradnik dla początkujących np. do danej recenzji .Pielęgnacja naturalna choć jednych przyciąga drugich zniechęca. Nie każdy lubi sporządzać maseczki itd, choć roboty przy tym niewiele,no to drogeryjne produkty z domieszką konserwantów przyzwyczaiły do gotowej formy. Myślę,że warto by przedstawić zalety używania ich, uwzględniając odpowiedni dobór. Podkreślam to pomysł bez daty ważności, Wiem ,że to twój rok maturalny poza tym to twój blog i czas który organizujesz.

      Usuń
    3. Rozumiem. Doceniam każdy pomysł i miło mi, że się nim ze mną podzieliłaś :) Temat jest ciekawy i jak wspomniałam w poprzednim komentarzu - na pewno poświęcę jeszcze nie jeden post na produkty naturalne. Mam nadzieję, że to zaspokoi twoje oczekiwania. Postaram się poruszyć (moim zdaniem) ważne kwestie :) Właściwie to mnie zainspirowałaś i już tworzy mi się w głowie pewien wpis. Mam nadzieję, że dojdzie do skutku. Dzięki! :)

      Usuń
    4. Miło,że na coś się przydał ponad to rozkwita w twojej wyobraźni :)

      Usuń