czwartek, 17 kwietnia 2014

Rossmann po raz kolejny mnie rozpieścił... :)

Hej hej :)
Dziś dotarła do mnie ogromna paczka od Rossmanna. Zaraz po otrzymaniu jej, z wielkim entuzjazmem zaczęłam się do niej dobierać. Oto, co ujrzałam: 

Zaraz po zdjęciu wieczka rzuciły mi się w oczy dwa urocze woreczki z napisami "Not co Clean" i "Clean". Słodkie, choć jeszcze nie mam pomysłu, jak je wykorzystam ;)

Potem dobrałam się do różowego woreczka wypełnionego tymi oto kosmetykami:

Isana wiosenny żel pod prysznic limonka i mięta
Isana Hair Professional olejek do włosów
Isana zmywacz do paznokci bez acetonu z pompką
Wellness&Beauty lotion do rąk z mleczkiem migdałowym i ekstraktem z bambusa
Fusswohl olejek pielęgnacyjny do stóp

W kolejnym woreczku (tym razem przezroczystym), obwiązanym czerwoną wstążką, znalazłam:

Domol ściereczki nawilżane o zapachu jabłka
Isana chusteczki odświeżające o zapachu cytryny
Wellness&Beauty żel do mycia ciała z olejem arganowym i ekstraktem z żurawiny

Wisienką na torcie okazał się odświeżacz powietrza o zapachu migdała i jaśminu. Wygląda bardzo stylowo - od razu zajął miejsce na moim biurku.

Osobiście jestem zachwycona zawartością pudełka i z wielką chęcią biorę się za testowanie. Coś was szczególnie zainteresowało? :)

PS
Zapraszam do wzięcia udziału w wiosennym konkursie :) [KLIK]

Pozdrawiam, 
Yuki

32 komentarze:

  1. Genialna paczka! Miłego użytkowania !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :D Dziękuję bardzo!

      Usuń
  2. świetna paczka :) jestem bardzo ciekawa tego olejku do włosów :) daj znac jak Ci się sprawdzi :)) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie olejek również okazał się interesujący, bardzo lubię tego typu produkty do włosów. Oczywiście, że dam znać :)

      Usuń
  3. Jestem bardzo ciekawa żelu Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuję, że będzie idealnym odświeżeniem w upalne dni :)

      Usuń
  4. Super zestawik - w dodatku tak pięknie zapakowany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze zaskakują mnie opakowaniem tych wszystkich wspaniałości. Starają się i ogromnie to doceniam :)

      Usuń
  5. świetna paczka, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pudełko. Odświeżacz bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie wygląda bajecznie :) I roztacza piękny, acz subtelny zapach w całym pokoju.

      Usuń
  7. Super niespodzianka, też bym się z takiej ucieszyła :) Zawartość niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto by się nie ucieszył :D Zawartość w istocie świetna, chyba każda kolejna paczka jest jeszcze lepsza od poprzedniej :)

      Usuń
  8. Nie wiedziałam, że Rossmann takie paczki robi :D Gratuluję :D
    Wellness&Beauty lotion do rąk z chęcią bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robi i jak widać są rewelacyjne ^_^ Lotion bardzo ładnie pachnie, ale nie jest wybitnie nawilżający. Stoi u mnie na biurku i przyznaję, że używam go namiętnie - nawet kilkanaście razy w ciągu dnia :p

      Usuń
  9. Mi się spodobało wszystko :) Szczególnie, że było tak ładnie zapakowane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również wszystko przypadło do gustu ^_^ Oj, tak Rossmann potrafi tym oczarować :)

      Usuń
  10. Strasznie zazdroszczę ;3 Zainteresowały mnie żel pod prysznic z Isany, ściereczki i chusteczki nawilżane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie postaram się jak najszybciej zrecenzować te produkty :)

      Usuń
  11. Kosmetyki ekstra, na prawdę się postarali :) Co do woreczków to ja sobie zrobiłam sama podobne jakiś czas temu i jest to świetna sprawa na wyjazdy, żeby tam bieliznę trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze się starają :) Dzięki za pomysł! Faktycznie mogą się przydać podczas podróży, nie pomyślałam o tym.

      Usuń
  12. Bardzo ładnie, strasznie się postarali, duży plus dla nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, wręcz ogromny plus ;)

      Usuń