piątek, 1 listopada 2013

Zakupy (Natura, Rossmann, -40% Hebe, Biedronka), paczuszki ~

Cześć! :)
Dawno nie dodawałam postu z moimi zdobyczami, a że nadszedł nowy miesiąc to postanowiłam się tym z wami podzielić. 
Zauważyłam, że zaczynam przerzucać się na bardziej naturalne mazidła do twarzy (szczególnie maski), ponieważ działanie m.in. glinek, czy alg bardzo korzystnie wpływa na moją problematyczną cerę. Wczoraj obejrzałam filmik Czarszki, która zaciekawiła mnie glinką fioletową i niebieską! Nie dość, że wyglądają bajkowo to jeszcze posiadają świetne właściwości, więc podejrzewam, że niedługo sobie je zakupię~
Przejdźmy zatem do rzeczy :) 

Paczki
Czyli współprace - 2 kontynuacje oraz jedna nowa :)

Fitomed
tonizujący płyn oczarowy o zapachu kwiatu pomarańczy do cery tłustej
i mieszanej
glinka biała


KKCenterHK 
wodne naklejki! 


e-naturalne
algi Fucus mikronizowane [recenzja]
olej z pestek malin


Moje zakupy
Biedronkowo ;)
W Październiku Biedronka uraczyła nas kolejną kosmetyczną gazetką, w której upatrzyłam sobie dwa produkty. Wczoraj zaś przypadkiem upolowałam szampon, na który zdecydowałam się, ponieważ ostatnio moje włosy okropnie się buntują i na drugi dzień po myciu wyglądają naprawdę fatalnie. 

Be Beauty płyn micelarny 7,99zł/400ml
Nie mogłam nie wziąć ;)


Garnier Ultra Doux awokado & masło karite odżywka do włosów 5,89zł/200ml
Mnóstwo dziewczyn ją chwaliło, więc w końcu się na nią zdecydowałam i nie żałuję!


Farmona Herbal Care szampon pokrzywowy 5,99zł/300ml
Użyłam go wczoraj po raz pierwszy, więc jeszcze nie mam stabilnej opinii, ale jak na razie mi się podoba :)
   

Palmolive Aroma Therapy Sensual 5,49zł/250ml
Wylądował w koszyku spontanicznie. Pięknie pachnie!



-40% w Hebe również było kuszące, ale wzięłam tylko 4 rzeczy. 

L'oreal Rouge Caresse 02 Innocent Pink 23,99zł
Max Factor False Lash Effect 29,99zł [recenzja]
Revlon Super Lustrous 205 Snow Pink 22,19zł
Catrice 45 Kitch Me If You Can 6,29zł


Przy okazji postanowiłam dać szansę suchym szamponom i do koszyka powędrował Batiste Tropical 14,99zł/200ml.

  

Skusiłam się na zestawy Farmony, które zobaczyłam niedawno w Naturze. W pudełeczku zawarty był peeling, balsam oraz krem do rąk - całość za 22,99zł. Jedną wersję zapachową kocham, druga okazała się totalnym niewypałem :/

Farmona Sweet Secret korzenne pierniczki z lukrem balsam 225ml + peeling 225g
Uwielbiam pierniczki, ale niestety zapach powyższych kosmetyków nie spełnił moich oczekiwań (na ciele, bo w opakowaniu jest całkiem przyjemny). Peeling należy do tych tłustych, co akurat mi nie przeszkadza, ale problem w tym, że prawie w ogóle nie ściera, bo od razu się rozpuszcza. Balsam pachnie tak dusząco i mdląco, że nawet ja nie mogę go znieść. Coś okropnego... 


Farmona Sweet Secret muffinki orzechowe z karmelem balsam 225ml + peeling 225ml
Strzał w dziesiątkę ;) Owe produkty pachną naprawdę niesamowicie! Peeling to prawdziwy zdzierak, a balsamu używam z przyjemnością. Love ♥


Farmona Sweet Secret krem do rąk słodki kokos i banany, wanilia i indyjskie daktyle 100ml/opak.



Maybelline Dream Lumi Touch 01 Ivory korektor rozświetlający 20,99zł/1,5ml
Złapałam ostatnią sztukę na jakiejś promocji w Naturze. Całkiem fajny, polubiłam go :)

Miss Sporty Just Clear Mascara 10,99zł
Do przeczesywania brwi. 


Original Source coconut żel do mycia 8,69zł/250ml
Ze względu na napis "coconut" musiał być mój <3333 Zapach jest słodki, ale bardziej mleczny, niż duszący.

 

Garnier Essentials płyn do demakijażu 2 w 1 13,39zł/200ml
 Ulubieniec. 


BingoSpa 100% natrualne błoto z morza martwego 16,40zł/150g
Byłam z koleżanką w zielarskim, ot tak dla towarzystwa i wypatrzyłam to cudo. Po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii pokładam w nim duże nadzieje :)


Miałyście któryś z powyższych produktów? ^_^

Miłego weekendu!

18 komentarzy:

  1. Będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo cudowności :) Podoba mi się lakier Catrice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo pokażę jak prezentuje się na paznokciach :)

      Usuń
  3. Cudowne zakupy, że też poprzysięgłam sobie odwyk od zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Po pierwszym użyciu stwierdzam, że jest całkiem przyjemne! :D

      Usuń
  5. Serię avocado z Garnier uwielbiam! Szczególnie maskę, konieczni spróbuj. Ja już dawno nie byłam na zakupach kosmetycznych. Muszę w końcu zużyć te pochomikowane zapasy. ;)


    http://hurija-i-jej-swiat.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że jest też maska, rozejrzę się za nią :) (Niestety) też mam naturę chomika...

      Usuń
  6. Mascary z Miss Sporty używam dokładnie w takim samym celu co Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Niektóre produkty, które pokazałam są naprawdę fantastyczne, więc warto spróbować :)

      Usuń
  8. Muszę w końcu przetestować suchy szampon i wyrobić sobie o nich opinię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam do nich uprzedzona od samego początku, ale skoro pojawiły się stacjonarnie w Hebe to postanowiłam się przełamać. Użyłam go kilka razy i nie jestem może wielką fanką, ale czasem się przydaje ;)

      Usuń
  9. Oj, przygarnęłabym muffinkową Farmonę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może znajdziesz ten zestawik w swojej Naturze ^_^

      Usuń
  10. Kokosowy żel Original Source, wow! Gdzie go kupiłaś?!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdobycze, też zakupiłam dużego micelka ;D

    OdpowiedzUsuń