niedziela, 3 listopada 2013

Ulubieńcy! ♥




Algi Fucus mikronizowane [recenzja]

Olejek z pestek malin
Recenzja wkrótce! :)

The Face Shop Herb Day 365 Cleansing Foam (acerola)
Kolejna rewelacyjna azjatycka pianka do twarzy, którą miałam przyjemność używać ^_^ Wspaniale oczyszcza, usuwa makijaż (przy dwukrotnym umyciu buzi), jest wydajna, ślicznie pachnie i nie wysusza skóry. Mam chęć na więcej :D

Uriage woda termalna
Na początku nie doceniałam właściwości wody termalnej, po prostu nie widziałam efektów. Jednak z czasem moja opinia uległa zmianie. Woda koi i uspokaja podrażnioną i zaczerwienioną cerę, usuwa uczucie ściągnięcia (np. po glinkach), nie wysusza. Zakupię następną butelkę, jak tylko skończy mi się pierwsza :)


Barry M Natural Glow Palette (więcej zdjęć TU)
Wspaniała paleta, idealna do makijaży dziennych. Rewelacja dla osób zabieganych, nie mających czasu rano. Cienie rozświetlają oko oraz rozpromieniają całą buzię. Gdy mam nimi wykonany makijaż czuję się jakoś "ładniej" ;D Nie wiem, co to za magia. Paletka wizualnie jest po prostu śliczna i bardzo się cieszę, że ją zakupiłam :)

Maybelline Dream Lumi Touch 01 Ivory (korektor rozświetlający)
Nie używałam wcześniej korektorów pod oczy, ale postanowiłam się w końcu skusić, gdyż chciałam po prostu ujednolicić koloryt skóry. Zdecydowałam się na zachwalany Maybelline i nie żałuję. Korektor jest lekki, przyzwoicie kryje (zaznaczam, że nie mam dużych przebarwień), ładnie się wtapia i nie odznacza. Polecam :)

9 komentarzy:

  1. Paleta jest świetna, ale pewnie nawet tą nie umiałabym się obsługiwać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś ty! Kolory są tak neutralne, że nie da się nimi zrobić krzywdy ^_^

      Usuń
  2. Ciekawi mnie ta paletka :) A tą wodę termalną mam i jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Termal jest świetny, męczę już kolejne opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam, że woda termalna Evene jest też warta wypróbowania :)
    Muszę kiedyś sama się skusić~ Paletka jest świetna, ale ja się czaję na
    Urban Decay Naked2 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również o niej słyszałam~
      Uch, pamiętam jak 2 razy w wakacje byłam po UDN w Sephorze i ich nie mieli. Jak na razie się poddałam, może kiedyś w końcu mi się uda ją zdobyć :p

      Usuń
  5. nic nie miałam, ale chętnie wypróbuję Twoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń