poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Recenzja: SkinFood Rice Mask Wash Off



 pełnowymiarowe opakowanie 

Od producenta: 

Maska wash-off zawierająca ekstrakt z ryżu, który nawilża i rozjaśnia cerę. Dzięki teksturze zmielonego ryżu pozostawia skórę jasną, miękką i promienną. 

Sposób użycia: 
Po oczyszczeniu skóry zaaplikuj pożądaną ilość na twarz (szczególnie w okolicy nosa), omijając okolice oczu i ust. Po ok. 10-15 minutach zmyj ciepłą wodą.


Cena: ok. 40zł
Pojemność: 100g
Dostępność: Ebay, Allegro
Zapach: Mleczny, delikatny i niesamowicie przyjemny.
Konsystencja: Dość gęsta, tłustawa. Z wyglądu do złudzenia przypomina mi kaszkę mannę.


Moja opinia:
* Dzięki swojej ziarnistej strukturze może być używana jako delikatny peeling.
* Nie spływa z twarzy i w większości się wchłania.
* Pozostawia skórę gładziutką i miękką. Lekko ją rozjaśnia oraz łagodzi zaczerwienienia.
* Całkiem przyzwoicie nawilża i minimalnie natłuszcza.
* Zmywanie jej nie stanowi najmniejszego problemu (dodatkowo ułatwia mi to mała gąbeczka).
* Nie wyrządziła mojej cerze szkód - nie podrażniła i nie zapchała.
Podsumowując: Świetna maska łagodząca, zmiękczająca i rozjaśniająca. Polecam szczególnie osobom o cerze suchej. 
Ocena: 5/6 
Skład [źródło]: Water, Cetylethylhexanoate, Caprylic/Capric, Triglyceride, Cyclomethicone, Cetyl Alcohol, GlyCerin, Prorylene Glycol, Stearic Acid, Polysorabte 80, Hydorgenated Jojoba Oil, Butylene Glycol, Oryza Sativa (Rice) Bran Water, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Dimethicone, Sorbitan Stearate, Triethanolamine, Carbomer, Sucrose Cocoate, Sodium Acrylates Copolymer, Tocopheryl Acretate, Disodium EDTA, Methylparaben, Imidazolidinyl Urea, Butylparaben, Parfum.

6 komentarzy:

  1. czaje sie na to cudenko od jakiegos czasu- pora zakupic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ciekawie, nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam pełen wymiar i zupełnie mi nie przypasowała. Nie widziałam jakichś spektakularnych efektów ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak sprawdzi/sprawdziła się reszta ;)...
    Mam plan, żeby zakupić sobie jakąś maskę ze Skinfood ;)


    A tak swoją drogą to sprawdź maila ;))

    OdpowiedzUsuń