sobota, 15 czerwca 2013

Recenzja: INSITI Pen Type Cover & Hiding Stick Concealer (Pearl Skin)



Dostępność: [kkcenterhk] 
Cena: $8.78 
Pojemność: 4g
Moja opinia:
* Opakowanie w formie wygodnej w użyciu, wykręcanej kredki.
* Nie jest tępy, jego konsystencja okazała się bardzo kremowa (ale nie tłusta) i dlatego dobrze się rozprowadza/wklepuje palcem.
* Oferuje nam przyzwoite, średnie krycie. Maskuję nim cienie pod oczami oraz czasem różowe miejsca po niedoskonałościach. Nie zakrywa idealnie wszystkiego, ale nie jest źle.
* Niestety po chwili od nałożenia zbiera się w zmarszczkach pod oczami. Jednak gdy usunę ów nadmiar patyczkiem kosmetycznym to na resztę dnia mam spokój.   
* Przypudrowany trzyma się całkiem nieźle, ale nie perfekcyjnie.
* Nie podrażnił mnie i nie uczulił.
* Bezzapachowy.
* Dostępne są 3 odcienie.
Podsumowując: Nie jest to korektor moich marzeń, ale zdecydowanie się przydaje na moje "wory pod oczami" ;)
Ocena: 4/6
Skład: Niestety cały w krzaczkach, więc nie mam nawet co umieszczać zdjęcia :p

7 komentarzy:

  1. Jaki przesłodki blog ;3 Uwielbiam wszystko kawaii ;3 Ten korektor wydaje się być fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bałabym się używac go pod oczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pod oczami sprawdza się najlepiej.

      Usuń
  3. Nie słyszałam, na razie się chyba jednak nie skuszę;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubie mój z catrise, tylko, że wybrałam za jasny odcień muszę go dobrze wsmarować, żeby sie nie odznaczał..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie ciągle nie mogę trafić w drogerii na najjaśniejszy odcień ;<

      Usuń