poniedziałek, 3 czerwca 2013

Denka majowe ;)




Essence all about matt! - fiksujący puder w kompakcie [recenzja]

Maybelline One By One satin black mascara [recenzja]

Max Factor 2000 Calorie Dramatic Look [recenzja]

Oeparol sztyft do ust - malina
Jest rewelacyjny, używam go namiętnie w domu. Pachniał jak gumy kulki, które chętnie kupowałam kiedy byłam mała.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 

Dax Perfecta SPA masło do ciała pomarańcza + aromat wanilii [recenzja]

Lirene peeling gruboziarnisty z wyciągiem z czarnej borówki [recenzja]

Isana Med żel pod prysznic z olejkiem pomarańczowym [recenzja]

Luksja płyn do kąpieli - caramel waffle
Świetny płyn za niską cenę. Zmiękcza wodę, dobrze się pieni i cudownie, otulająco pachnie :)

Organix Nourishing Coconut Milk Conditioner
Mam co do niej mieszane uczucia. Pachniała naprawdę fantastycznie, ale nie była wydajna. Działanie też przeciętne, na pewno nie kupię ponownie.

Palmolive żel do mycia - mleko i miód
Męczyłam go chyba z rok :D Jego zapach urzekł mnie totalnie, jednak po tak długim okresie używania trochę mi się znudził. Żel sam w sobie bardzo dobry, nie wysuszał skóry.

Essence my skin tonik odświeżający do twarzy
Nic szczególnego…

BeBeauty płyn micelarny
Bardzo dobry płyn w niskiej cenie. Szkoda, że został wycofany :/

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


15 komentarzy:

  1. Przy okazji tego sztyftu Oeparol :) Właśnie wczoraj dostałam te gumy kulki od mojej znajomej ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne denko, i ciekawe kosmetyki, tym bardziej, że żadnego z nich nie miałam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zużycia, u mnie w zapasach czeka ten żel z Isany.. jestem ciekawa jak sprawdzi się u mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapach malin, w związku z tym kusi mnie sztyft Oeparol. Muszę przyjrzeć się składowi tego produktu, ponieważ moje usta należą do wymagających...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przymierzam się do tego pudru, czytałam o nim wiele fajnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spore denko ;) Z powyższych produktów używałam masła z Perfecty i byłam bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi niestety nie przypadło do gustu :(

      Usuń
  7. Miałam ten żel z palmolive :P

    OdpowiedzUsuń
  8. tusze z max factora zawsze spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu kupić tą karmelową Luksję

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieźle poszło :D Szkoda, że odżywka Organix się nie sprawdziła. Sama chciałam ją kupić i teraz widzę, że lepiej zainwestować w serum :D

    OdpowiedzUsuń