sobota, 9 lutego 2013

Zakuuuupy

Uzbierało się troszkę rzeczy, więc czas najwyższy wam je pokazać :p

Wyczaiłam w Biedronce. Pomyślałam, że wypróbuję, bo taki drobiazg zawsze się przydaje. Jej zapach kojarzy mi się z kolorowymi gumami kulkami (smak dzieciństwa ^^).
 Oeparol sztyft ochronny 5,89zł

Sławny duplikat MAC Club. W opakowaniu może wygląda niepozornie, ale w rzeczywistości jest to przepiękny szaro-brązowy cień z zielonym/turkusowym połyskiem. Coś fantastycznego! :3 Cieszę się, że w końcu go kupiłam, a czaiłam się chyba ponad rok. Na pewno wkrótce pokażę, jak prezentuje się na powiece. 
Catrice 410 C'mon Chameleon 11,99zł

Jako, że jestem wielką fanką rozświetlaczy to ten produkt kusił mnie ogromnie od dłuższego czasu, ale nie mogłam się zebrać, żeby go kupić. Jakoś tak wyszło, że jak ostatnio byłam w Hebe to całkiem przypadkiem "wpadł" mi do koszyka :p Nie żałuję. Daje bardzo subtelny i naturalny, aczkolwiek cudowny efekt złocistej tafli. 
Catrice prime and fine puder rozświetlający 18,99zł/11g

Niestety kończy mi się mój ukochany żel z Garniera [recenzja], ale jak zwykle dla odmiany postanowiłam upolować coś nowego. Produkty pielęgnacyjne Essence są dla mnie nowością, więc mam nadzieję, że się nie zawiodę. Jeszcze nie testowałam tego produktu, ale jestem pozytywnie nastawiona.  
Essence 4in1 cleansing cream krem myjąco oczyszczający do twarzy 12,99zł/150ml

Mydełko będzie wprowadzone do mojej demakijażowej rutyny. Jak na razie wiem tyle, że ładnie pachnie :p
Alterra pomarańczowe mydło w kostce 1,99zł/100g

Nie wiem czemu, ale ta seria dość mocno zwróciła moją uwagę, gdy się o niej dowiedziałam. Trafiłam na promocję w Hebe i jak na razie zdecydowałam się tylko na kremik na noc. Niewykluczone, że skuszę się na coś jeszcze.
Lirene aqua cristal krem intensywnie nawilżający dzień + noc 13,59zł/50ml

Zakup mus, ale jakże trafiony :D Już po pierwszym zastosowaniu bardzo go polubiłam - pięknie pachnie, jest mocny, ale nie inwazyjny, naprawdę dobrze peelinguje. Być może po dłuższym stosowaniu napiszę o nim coś więcej.
Lirene peeling gruboziarnisty 13,99zł/75ml

Tyle na dziś, pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. Też skusiłam się na ten rozświetlacz , ale nie spełnił moich oczekiwań. Mam wrażenie że jest zupełnie inny niż ten z testera ;[

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę się w końcu zebrać i zakupić ten duplikat MAC'a... Wlasnie odnotowałam owy zakup :)
    Spokojnej nocy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję tego żelu Essence. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem dość mocno mnie zaciekawił. Czekam na recenzję! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie pokaż ten cień z Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten same Oeparol, dla mnie bomba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze jak jestem w Biedronce patrzę na te pomadki i chyba kiedyś zakupię ;) Żel z Essence wygląda ciekawie, ciekawe jak z działaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą pomadkę do ust Oeparol jak dla mnie WYŚMIENITA !!
    Czekam na twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń