wtorek, 5 lutego 2013

Ulubieńcy stycznia :)



* Garnier Naturalna Pielęgnacja Ultra Doux szampon do włosów farbowanych żurawina i olejek arganowy
Świetny, po prostu świetny. Kremowa konsystencja (przez co jest bardzo wydajny), piękny zapach, dobrze myje (radzi sobie również z olejami) oraz nie wysusza włosów. Są po nim sypkie, miękkie i ładnie wyglądają.

* Wellness&Beauty peeling algi i minerały morskie [recenzja]
 
* Lirene tonik nawilżająco-oczyszczający
Posiada cudowny, świeży zapach. Usuwa zanieczyszczenia oraz nie podrażnia. Przyjemny produkt.

* Calvin Klein In2U
Co tu dużo pisać - mój aktualny ideał wśród perfum ♥
 

* Solone Gel Like Smoody Pencil Eyeshadow & Eyeliner 11 Champagne [recenzja]

* La Roche Posay Effaclar DUO
Krem skutecznie i niesamowicie szybko "niszczy" wszelakie bolące niespodzianki. Złagodził również kaszkę w okolicach brody - i choć całkowicie jej nie zlikwidował to i tak jest o niebo lepiej, niż było. Przy dłuższym, codziennym stosowaniu może wysuszać smarowany obszar, więc trzeba uważać. Ogólnie rzecz biorąc przydatna rzecz, wiele mu ostatnio zawdzięczam.  

* Nivea lip butter vanilla & macadamia
Chyba najlepszy produkt do ust, jaki dotychczas miałam. Zapach jest niesamowity, po prostu bomba, a działanie fantastyczne. Błyskawicznie wygładza usta i poprawia ich wygląd. Warto się na to masełko skusić ;)

Pozdrawiam ♥ 

13 komentarzy:

  1. chcę ten effaclar duo, muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam chęć wypróbować ten tonik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te perfumy są cudowne, uwielbiam je ;] i ten balsamik z nivea, ach, coś wspaniałego. Próbowałaś może innych smaków? Jeśli nie, to zrób to koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie próbowałam, ale z pewnością w przyszłości kupię pozostałe warianty zapachowe :3

      Usuń
  4. bardzo polubiłam masełko z Nivea, jest naprawdę dobrym nawilżaczem !

    OdpowiedzUsuń
  5. prefumy Ck <3 przypominają mi się pierwsze randki z moim T i miniona wiosna, bo to ona pachniała In2u :D



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  6. ten peeling z Rossamnna mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo lubię masełka z Nivei ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyscy kuszą tymi masełkami

    OdpowiedzUsuń
  9. Masełko robią furore, ja mam karmelowe i uwielbiam go. Pachnie ciasteczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja mam ten sam peeling ^^
    Chyba skuszę się na masełko do ust, przyda mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba skuszę się na Effaclar, wszyscy go tak polecają;)

    OdpowiedzUsuń