czwartek, 4 października 2012

So sweet blog award :)

Hello!
Jakiś czas temu zostałam otagowana przez pewną przemiłą blogowiczkę (gyaru-usagi.blogspot.com) do obecnie dość powszechnej nagrody w wirtualnym świecie (nazwa w tytule). Dziękuję bardzo~ ^^


Z tego, co wiem to chodzi o wytypowanie od 5 do 15 najchętniej przeglądanych blogów, tym samym "wręczając" im powyższe słodkie logo. To naprawdę trudne, bo uwielbiam o wiele więcej. Niestety musiałam się jakoś zdecydować, więc wybrałam:


Zachęcam do odwiedzenia blogów tych dziewczyn, bo są według mnie naprawdę niesamowite :)

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. widzę że też się interesujesz Azją ^^ przejrzę polecone blogi oraz dodaję Twoj blog do obserwowanych :) Zajrzyj na mój blog - recenzje azjatyckich kosmetyków. Nowy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D I oczywiście z chęcią zajrzę do ciebie ^^

      Usuń