czwartek, 3 maja 2012

Denka... dużo denek :D

Cześć :>
Udało mi się zużyć spoooro kosmetyków w zeszłym miesiącu - przede wszystkim pielęgnacja, ale o dziwno nawet z kolorówki coś się znalazło. No cóż, przejdźmy do rzeczy...

PIELĘGNACJA
~ Bielenda aloes bezzapachowe serum łagodzące + kompres przywracający równowagę skóry
~ Lirene Dermoprogram pielęgnacja oczyszczająca nawilżający żel do mycia twarzy [recenzja]
~ Lirene dermoprogram selected from nature Bioaktywny tonik kondycjonująco-rozjaśniający [recenzja]
~ Lirene dermoprogram selected from nature lekki krem bioaktywnie nawilżający do twarzy [recenzja]
~ Bourjois micelar cleansing water
~ Queen Helene oatmeal 'n honey natural facial scrub [recenzja]

~ Bielenda czarna oliwka wygładzający peeling do ciała [recenzja]
~ Bielenda bawełna masło do ciała [recenzja]
~ Garnier Naturalna Pielęgnacja Volume odżywka drożdże piwne i owoc granatu
~ Original Source raspberry & vanilla milk żel pod prysznic
~ Bielenda aromasensation euforia olejek do kąpieli miód i sosna

KOLORÓWKA
~ Essence lipstick 52 in the nude
~ L'oreal volume million lashes mascara
~ Max Factor false lash effect mascara

Pozdrawiam i życzę powodzenia z waszym "projektem denko" ♥

13 komentarzy:

  1. Oho ładnie Ci poszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spore, spore.
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zużyć :) Kurczę, ja nigdy nie mogę tuszu zużyć do samego końca. Zwykle kupuję za wcześnie nowy i stary niestety od razu idzie w odstawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tą pomadkę z Essence. Właściwie jej kolor, nadaje się do każdego makijażu. Nie sprawia problemów przy aplikacji i jest niewielka więc bez problemu mogę zabrać ją ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam tego micelka, ale jakoś mnie nie zachwyca. Za to lubię pomadki Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też często sięgam po produkty Lirene :)

    Zostałaś otagowana!
    http://rec0mmended.blogspot.com/2012/05/tag-za-tagiem-czyli-11-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te sama pomadke Essence:D niedawno ja kupilam i poki co bardzo mi sie podoba;) Ladnie nawilza, kolor tez mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam, że zawracam głowę.. ale baaaardzo Cię proszę o recenzję tuszu z MF.. Bo chyba jej nie ma, a ja rozważam jej zakup :-) Pozdro.. Świetny blog..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę już zrobić recenzji, ponieważ wyrzuciłam go i nie mam jak pokazać efektu, który dzięki niemu można uzyskać. Warto kupić, ponieważ większość dziewczyn daje mu pozytywne noty. Również wg mnie jest to jeden z lepszych tuszy jakie miałam ;)

      Usuń