piątek, 13 kwietnia 2012

Upolowane :D

~~ Ostatnie zakupy z Natury, Rossmanna i stronki paatal :D
PIELĘGNACJA
* Bourjois micellar cleansing water 11,99zł/250ml *

* L`Biotica regenerujący krem do rzęs 14,90zł/10ml *

* Original Source hand wash white pear & avocado 4,79zł (promocja)/250ml *
 
* L'oreal Uv Perfect krem na dzień z filtrem SPF50 12,99zł/30ml *

* L'oreal Pearl Perfect rozjaśniający i kojący krem na noc 14,99zł/50g *

* L’Oreal Pearl Perfect nawilżający krem na dzień z filtrem SPF15 14,99zł/50g *

* L’Oreal Pearl Perfect rozjaśniająca pianka do mycia twarzy 7,99zł/100g *

 * w prezencie dostałam - Actuality lip liner 2 chestnut *

KOLORÓWKA
* Catrice ultimate color 090 like my high heels 12,99zł (zniżka z 17,99zł) *

* Essence long lasting eye pencil 15 bling bling 6,99zł *

* Essence nail art special effect! topper 10 glorious aquarius 7,99zł/8ml *

PS Oczywiście niedługo pojawią się recenzje niektórych powyższych produktów (piszcie, co was najbardziej ciekawi). Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Mam tego micelka, jest świetny :)
    Poka jak wygląda topper! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Topper wygląda ślicznie, koniecznie go pokaż

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze, że nienawidzę pielęgnacji L'Oreala... Każdy jeden produkt mnie po porostu uczulał :(
    Co do kremu do rzęs - uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie ciekawi L'Oreal najbardziej. Szczególnie rozjaśniające dwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a L' biotica gdzie zakupiony?? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim jednym "osiedlowym" zielarskim, gdzie przypadkiem go znalazłam. Podobno jest w Rossmannie, ale u mnie w mieście nie widziałam, no i oczywiście na allegro można go znaleźć ;)

      Usuń
  6. ciekawi mnie ten krem l'oreala z filtrem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. loreal testuje na zwierzętach...

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na recenzje kremów L'oreal`a :D

    OdpowiedzUsuń
  9. o nie znam tego pierwszego kremu, ciekawe, kolor pomadki cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tym kremem do rzęs to zaskoczyłaś mnie, nie znałam czegoś takiego:D
    A kremy rozjaśniające bym chciała do twarzy:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do udziału w świetnym konkursie, nagroda to buty DeZee ;]
    http://www.p-s-fashion.blogspot.com/2012/03/83-rozdanie-buty-deezee.html

    OdpowiedzUsuń
  12. ten topcoat jest śliczny na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń