czwartek, 26 kwietnia 2012

Ulubieńcy marca/kwietnia

Nie za dużo, ale wg mnie bardzo dobre :D 
Zapraszam na ulubieńców ~

KOLORÓWKA 
Essence long lasting eye pencil 15 bling bling
NYX Lip Smacking Fun Colors 504 harmonica

PIELĘGNACJA
 Original Source żel pod prysznic: dragon fruit & capsicum, raspberry & vanilla milk
Palmolive żel pod prysznic oliwka
Bielenda czarna oliwka wygładzający peeling do ciała [recenzja]
Garnier naturalna pielęgnacja szampon do włosów cienkich drożdże piwne i owoc granatu
L`Biotica regenerujący krem do rzęs [recenzja]


12 komentarzy:

  1. Jejuu te żele Original Source szczególnie malina z wanilią są świetne, mimo że nie za bardzo lubię wanilię.
    Mam pytanie gdzie kupujesz te szminki z NYXa ? Nie wiem czy są dostępne poza Allegro czy innymi internetowymi stronami.
    Zapraszam do mnie, za niedługo post z paznokciami ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą kupiłam już jakiś czas temu, właśnie na allegro. Jakoś nie chce mi się nigdzie indziej szukać~ Poza tym chyba niestety są dostępne tylko w sieci. W Polsce nie ma jeszcze takich cudów jak NYX (tak mi się przynajmniej wydaje, bo nigdzie nie widziałam) :P

      Usuń
  2. aaa ja chcę tą szminkę!!!!!!!!:)







    zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniutka ta szmineczka z NYX, ahh kuszisz ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo tego , ale niektóre rzeczy ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żele pod prysznic OS <3
    Ostatnio czaję się też na któryś z płynów do kąpieli, ale nie mogę się zdecydować na jeden konkretny zapach:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten żel pod prysznic z Palmolive, jest genialny. Pięknie pachnie i świetnie działa na moją skóre:)Tez będzie w mych ulubieńcach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te żele Original Source mnie intrygują, ciekawi mnie zapach:D

    OdpowiedzUsuń