czwartek, 5 kwietnia 2012

Recenzja: Bielenda bawełna masło do ciała


Cena: 14,99zł
Pojemność: 200ml
Zapach: Bardzo delikatny i przyjemny. 
Moja opinia:
Przede wszystkim – ten produkt nie powinien się nazywać masłem, ponieważ jego konsystencja przypomina odrobinę gęsty balsam. Również formuła jest bardzo lekka, niezwykle szybko się wchłania i nie zostawia tłustej/klejącej warstwy. Zostałam pozytywnie zaskoczona. Niepozorny wygląd białej mazi skrywa w sobie naprawdę dogłębne i długotrwałe nawilżenie. Skóra jest jedwabista, miękka i cudownie przyjemna w dotyku. Subtelny zapach uprzyjemnia aplikację. Zdecydowanie polecam!

Skład:

17 komentarzy:

  1. Miałam tylko dwufazowca z tej serii, ale może skuszę się także na to masło

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz bardziej lubię kosmetyki firmy Bielenda, napewno kiedyś skuszę się na to masło:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam mleczko do ciała z tej serii, które czeka na swoją kolej, mam nadzieję, że również mi się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  4. No i co?! Skusiłaś mnie, wredoto- zadowolona? :P Patrząc dziś rano na gazetkę promocyjną Rossmanna z trudem powstrzymałam się, by nie biec po to maseło. Ale się udało. No i teraz moje powstrzymanie legło w gruzach- jutro idę kupić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przepraszam bardzo ;D Jednak powinnaś być z niego zadowolona tak jak ja - daj znać jak się sprawdziło u ciebie :)

      Usuń
  5. Może masz ochotę na współpracę naszych blogów?
    http://pietrekwrobel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Póki co stosuję tylko masło do ciała tutti frutti o zapachu toffi i cynamonu. Strasznie fajnie pachnie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiałam ten zapach! Chyba nie miałam smaczniejszego masła *.*

      Usuń
    2. ile koszuje to masło tutti frutti
      _______________________________
      http://fashiontime-asia.blogspot.com/ zapraszam :)

      Usuń
    3. Około 15 zł, warto czatować na promocje ;)

      Usuń
  7. hmmm... może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam poziomkowe ^^ Mmm..cudo!
    Zapraszam do mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  9. trzeba się w końcu zaopatrzyć w takie masełko ; D
    Zapraszam do mnie ; )
    http://makeupcreativity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Duży plus dla Bielendy za brak parafiny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog:) dla mnie bardzo fajne sa te recenzje gdyż nie lubie przepłacać i lubie gdy ktoś coś już testował i mam niemal pewnoś, że to bedzie fajne :) pozdrawiam :)
    darusia994.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam, pogadajmy http://anatomianas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń